Gå til innhold

Hva synes dere om russiske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nok på langt vei enig med deg. Det jeg føler med de guttene som klager over at de ikke får seg damer er at de klager fordi de ikke får 10-er damene. Alle skal ha de peneste i toppen av skalaen, uansett om de matcher disse damene eller ei. Og jeg tror det handler om status, den peneste dama, den tøffeste bilen osv. Alle kan ikke få 10-er damene eller mennene, og hvis man åpner øyne og sinn så finner man noen man kan være sammen med.

Joda, jeg kjenner et par av dem. Disse er gjerne i to typer. Enten er det de som aldri har vært sammen med noen fordi de ikke har følt seg klar tidligere, og nå forventer at alt skal være perfekt når de først treffer noen. Den andre typen er de som var "badboys" i tenårene men ikke gadd å ta noen utdannelse, og ikke kan begripe at 30 årige kvinner ikke faller for det samme som 15 årige jenter.

Faktisk, så har de minst attraktive mannfolkene jeg kjenner dame, nettopp fordi de slår til når tilbudet en sjelden gang skulle være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pewee: Ikke bland sammen damer fra Asia og Europa. Russiske og Feks Thailandske damer har svært lite tilfelles. Les godt og lenge om de forskjellige kulturene før du gjør noe du kan angre på senere. Jeg er gift med en Russisk dame og det er riktig for meg. Utifra dine poster vet jeg ikke om det er riktig for deg.

Stort sett så vil vel alle mennesker prøve å ha en progresjon i å ha det bedre og bedre. Hvis vi tenker tilbake på den tiden norge ble oversvømmet av polakker som kun plukket jordbær her om sommeren får å så dra tilbake med gode penger som varte i lang tid. Hadde vi som Nordmenn kunnet dra til feks polen, tjent 500 000 kr på et par måneders jordbærplukking så hadde vi vel gjort det også...

Norske damer har sine gode sider slik som alle andre nasjonaliteter også. Valget er enkelt: Hva er viktig for meg.? Mine definisjoner ( les: krav) førte meg ut av Norge. Det er millioner av damer der ute i verden. Hvorfor begrense utvalget i noe av det viktigset man gjør her i livet, nemlig å finne en livsledsager??? Hvor kan jeg gjøre et best mulig valg? Utifra Noen hundre profiler på finn.no? Eller å gå på byen 2 kvelder i uka? Dårlig utvalg syntes jeg.

Mange vil kalle meg kresen og kravstor. Det kan jeg leve med.

Før fryktet jeg litt de vakreste, mest intelligente damene. Det hadde vel litt med min oppfattelse av hvem jeg var og hvilken verdi jeg hadde. Men som alt annet i livet så skal man unne seg det beste. De fleste gjør jo nettopp det, det er bare å være bevisst på det. Hele veien. Hvis jeg går på "kiwi" for å handle epler så tar jeg det fineste eplet.

Mange av de jentene som ligger ute på forskjellige nettsider er ikke av de peneste. Og et bilde eller første blikk er alltid inngangsporten. De gutta som selv har noe å fare med (les: verdi) vil ikke kontakte disse damene. Hvorfor skulle de det? Likeså sitter de flotte jentene å unnlate å svare på henvendelser fra de "kara" som ikke har høy nok verdi for dem.

Jeg kommer aldri til å date en dame som er overvektig. Hvorfor det? Fordi det sier så mye om henne? Hun er kvinne som ikke gidder å se bra ut. Hvem kan gjøre noe med situasjonen hennes? Kun henne selv. Samtidig så vet jeg at selv om hun kanskje er hyggelig (noe som hun må være for å kompensere) vet jeg at sexlivet ikke vil bli så spennede. Samtidig vil lysten dale fordi hun ikke har en kropp som tar pusten fra meg når jeg kler av henne. Ikke kan jeg bære henne in på isbjørnskinnet heller))

Jeg er klar over at jeg tar diskusjonen over i noe helt annet her og at jeg helt sikkert høres ut som et rasshøl som hater damer og spesielt Norske damer. Det er feil. Jeg har mange veninner her i Norge også.

Mye av problemet ligger i den Norske myk mannen. Han vet ikke hva han vil er alt for føyelig og han velger ikke damer etter det han vil ha. Han velger ut fra hva som er, der og da. De aller fleste av oss (menn og kvinner) drømmer om å finne et menneske som fullstendig tar pusten fra oss. Hvor mange går ut der å unner seg nettopp det.?????

Det er det det handler om: Norsk, Russisk, Filipinsk, Amerikansk eller whatever..

Det finnes mange måter å gjøre seg til en interessant og attraktiv person hvis man vil. Er man det vil man etterhvert tiltrekke seg drømmepartneren. Verdisynet varierer fra menneske til menneske men, det er mange fellesegenskaper som oppfattes som attraktive. Jeg syntes personlig at damer fra andre land ofte er flinkere til å tillegne seg ting som er attraktivt for menn, mens norske damer har mistet litt fokus på dette fordi de likevel finner noen og det betyr mer at de gjør som de vil en at en mann blir stimulert.

Det er vel kanskje essensen i det Norske problem. Selv har jeg tillegnet meg mange egenskaper som international mann (som jeg kaller meg) som i mitt gamle norske liv var svært lite opptatt av. Det fungerer meget bra nå og jeg har blitt mye mer en jeg var før og det er bedre for alle rundt meg. Slike ting gjør at man vil mer og samtidig blir man mer attraktiv for andre. Hvor mange norske damer går rundt å føler at trenger å se pene ut? Noen men ikke så mange. Og hvor mye lidenskap blir det fra Ola dunk da?

Æsj dette ble mye..og langt...

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en Russisk dame og det er riktig for meg. Utifra dine poster vet jeg ikke om det er riktig for deg.

Det er også derfor jeg leter etter ei som ikke er så typisk "russisk". Det finnes jo tross alt også rusiske damer som veier litt for mye, gir blaffen i hvordan de kler seg og ikke bruker noe særlig sminke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg syntes personlig at damer fra andre land ofte er flinkere til å tillegne seg ting som er attraktivt for menn, mens norske damer har mistet litt fokus på dette fordi de likevel finner noen og det betyr mer at de gjør som de vil en at en mann blir stimulert.

Det er vel kanskje essensen i det Norske problem.

Problem??? Er det et problem at vi ikke lever for å tilfredstille mannen? Da er det vel et problem at de ikke lever for å tilfredstille oss også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pewee: Ikke bland sammen damer fra Asia og Europa. Russiske og Feks Thailandske damer har svært lite tilfelles. Les godt og lenge om de forskjellige kulturene før du gjør noe du kan angre på senere. Jeg er gift med en Russisk dame og det er riktig for meg. Utifra dine poster vet jeg ikke om det er riktig for deg.

Stort sett så vil vel alle mennesker prøve å ha en progresjon i å ha det bedre og bedre. Hvis vi tenker tilbake på den tiden norge ble oversvømmet av polakker som kun plukket jordbær her om sommeren får å så dra tilbake med gode penger som varte i lang tid. Hadde vi som Nordmenn kunnet dra til feks polen, tjent 500 000 kr på et par måneders jordbærplukking så hadde vi vel gjort det også...

Norske damer har sine gode sider slik som alle andre nasjonaliteter også. Valget er enkelt: Hva er viktig for meg.? Mine definisjoner ( les: krav) førte meg ut av Norge. Det er millioner av damer der ute i verden. Hvorfor begrense utvalget i noe av det viktigset man gjør her i livet, nemlig å finne en livsledsager??? Hvor kan jeg gjøre et best mulig valg? Utifra Noen hundre profiler på finn.no? Eller å gå på byen 2 kvelder i uka? Dårlig utvalg syntes jeg.

Mange vil kalle meg kresen og kravstor. Det kan jeg leve med.

Før fryktet jeg litt de vakreste, mest intelligente damene. Det hadde vel litt med min oppfattelse av hvem jeg var og hvilken verdi jeg hadde. Men som alt annet i livet så skal man unne seg det beste. De fleste gjør jo nettopp det, det er bare å være bevisst på det. Hele veien. Hvis jeg går på "kiwi" for å handle epler så tar jeg det fineste eplet.

Mange av de jentene som ligger ute på forskjellige nettsider er ikke av de peneste. Og et bilde eller første blikk er alltid inngangsporten. De gutta som selv har noe å fare med (les: verdi) vil ikke kontakte disse damene. Hvorfor skulle de det? Likeså sitter de flotte jentene å unnlate å svare på henvendelser fra de "kara" som ikke har høy nok verdi for dem.

Jeg kommer aldri til å date en dame som er overvektig. Hvorfor det? Fordi det sier så mye om henne? Hun er kvinne som ikke gidder å se bra ut. Hvem kan gjøre noe med situasjonen hennes? Kun henne selv. Samtidig så vet jeg at selv om hun kanskje er hyggelig (noe som hun må være for å kompensere) vet jeg at sexlivet ikke vil bli så spennede. Samtidig vil lysten dale fordi hun ikke har en kropp som tar pusten fra meg når jeg kler av henne. Ikke kan jeg bære henne in på isbjørnskinnet heller))

Jeg er klar over at jeg tar diskusjonen over i noe helt annet her og at jeg helt sikkert høres ut som et rasshøl som hater damer og spesielt Norske damer. Det er feil. Jeg har mange veninner her i Norge også.

Mye av problemet ligger i den Norske myk mannen. Han vet ikke hva han vil er alt for føyelig og han velger ikke damer etter det han vil ha. Han velger ut fra hva som er, der og da. De aller fleste av oss (menn og kvinner) drømmer om å finne et menneske som fullstendig tar pusten fra oss. Hvor mange går ut der å unner seg nettopp det.?????

Det er det det handler om: Norsk, Russisk, Filipinsk, Amerikansk eller whatever..

Det finnes mange måter å gjøre seg til en interessant og attraktiv person hvis man vil. Er man det vil man etterhvert tiltrekke seg drømmepartneren. Verdisynet varierer fra menneske til menneske men, det er mange fellesegenskaper som oppfattes som attraktive. Jeg syntes personlig at damer fra andre land ofte er flinkere til å tillegne seg ting som er attraktivt for menn, mens norske damer har mistet litt fokus på dette fordi de likevel finner noen og det betyr mer at de gjør som de vil en at en mann blir stimulert.

Det er vel kanskje essensen i det Norske problem. Selv har jeg tillegnet meg mange egenskaper som international mann (som jeg kaller meg) som i mitt gamle norske liv var svært lite opptatt av. Det fungerer meget bra nå og jeg har blitt mye mer en jeg var før og det er bedre for alle rundt meg. Slike ting gjør at man vil mer og samtidig blir man mer attraktiv for andre. Hvor mange norske damer går rundt å føler at trenger å se pene ut? Noen men ikke så mange. Og hvor mye lidenskap blir det fra Ola dunk da?

Æsj dette ble mye..og langt...

Caracal

Er du / dere menn sikker på at dere virkelig vil ha en så pen dame da ?

Hvorfor blir mannen min sjalu , irritert om jeg pynter meg for å gå på butikken ? Hente bilen på verksted ? OSV

Ja faktisk - han tåler ikke at jeg ordner håret og sminker meg ...særlig bra .

Han blir usikker , sjalu og irritert på det .

Så ser ikke ut som at han liker at jeg pynter meg - for han mistenker jeg pynter meg for noen " andre " - men ikke for han ...he he

Uansett - heldigvis er jeg såpass fin - at jeg ikke trenger å pynte meg til hverdags .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe spesielt inntrykk av russiske jenter. Siden eg ikke kjenner noen.

Men 2 tidliere arbeidskompiser ein fra bosnia og ein fra lithauen. Sier russiske jenter er kjempesnille.

Har ein del russiske damer som kunder. Og inntrykket mitt er at dei er veldig høflige, vennlige. Og lite sjenerte. Har tilgode å se/treffe ei russisk jente som er bitch.

Lituenske damer på den andre siden,,,har treft noen og dei kan være fæle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problem??? Er det et problem at vi ikke lever for å tilfredstille mannen? Da er det vel et problem at de ikke lever for å tilfredstille oss også da?

Nei, jeg skrev ikke at man må leve kun for å tilfredstille mannen. Men vi menn vil finne noen egenskaper og karakterer tiltrekkende. Akuratt slik som dere damer har ting dere finner tiltrekkende hos oss menn.

Er du / dere menn sikker på at dere virkelig vil ha en så pen dame da ?

Hvorfor blir mannen min sjalu , irritert om jeg pynter meg for å gå på butikken ? Hente bilen på verksted ? OSV

Ja faktisk - han tåler ikke at jeg ordner håret og sminker meg ...særlig bra .

Han blir usikker , sjalu og irritert på det .

Så ser ikke ut som at han liker at jeg pynter meg - for han mistenker jeg pynter meg for noen " andre " - men ikke for han ...he he

Uansett - heldigvis er jeg såpass fin - at jeg ikke trenger å pynte meg til hverdags .

Joa noen blir usikre. Men man bør jo stole på kone/samboer/kjæreste. Hun har jo tross alt valgt nettopp deg å være sammen med. Men jeg vet hvordan det er))

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nei, jeg skrev ikke at man må leve kun for å tilfredstille mannen. Men vi menn vil finne noen egenskaper og karakterer tiltrekkende. Akuratt slik som dere damer har ting dere finner tiltrekkende hos oss menn.

Hvorfor skal vi gjøre oss tiltrekkende for dere, når dere ikke gidder det samme for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi gjøre oss tiltrekkende for dere, når dere ikke gidder det samme for oss?

Er vel noen menn som prøver å gjøre seg tiltrekkende for damer/dama si...Men såklart, vi kan kanskje heller sitte i hvert vårt hjørne og furte i en flekkete joggedress med fett hår og ubørsta tenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Er vel noen menn som prøver å gjøre seg tiltrekkende for damer/dama si...Men såklart, vi kan kanskje heller sitte i hvert vårt hjørne og furte i en flekkete joggedress med fett hår og ubørsta tenner...

Selv om man har tatt av seg joggedressen og pussa tenna betyr ikke det at man har gjort så mye for å gjøre seg tiltrekkende. Er det noe norske menn er dårlig til, så er det å kle seg, dessverre. Mange klager på damene, men de er ikke det spor bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har tatt av seg joggedressen og pussa tenna betyr ikke det at man har gjort så mye for å gjøre seg tiltrekkende. Er det noe norske menn er dårlig til, så er det å kle seg, dessverre. Mange klager på damene, men de er ikke det spor bedre selv.

hahaha :) Nei, enig i at det skal mer til enn det da! Jeg kler meg faktisk bedre en svært mange damer! ( Populært å si kan jeg tenke meg hehe)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
hahaha :) Nei, enig i at det skal mer til enn det da! Jeg kler meg faktisk bedre en svært mange damer! ( Populært å si kan jeg tenke meg hehe)

Joda, noen gutter kler seg bra (10% kanskje). Spesiellt menn som er noen år eldre enn meg har ofte dårlig klesstil. Heldigvis henger jeg i miljøer som også gutter kler seg bra.

Det blir jo uansett ikke helt retttferdig da. Hvis gutter krever at vi skal gå i høye sko hver dag, burde de minst gå i spisse skinnsko hver dag, men det er jo uansett mer behagelig å gå i guttepensko enn stiletthælet, så det kan ikke helt sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dere er damer, prinsesser... Dere er utstyrt med former sjarm og har en hel verden full av hjelpemiddler til å få dere og oss til å føle seg bedre...

Er det så kult å gå i treningsdress og grorudpalme?? Er det så behagelig å vite at mange menn tenker " å fy faen" inni seg...og det er ikke positivt ment.

Bra sagt Kristian.. Vil dere jenter ha slike menn?? Fortsett slik dere har startet.. Da blir det fler av dem.

Feminine jenter er sårt savnet her hjemme..

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest C. William A.
Jeg kan godt leke meg litt seksuelt med kvinner fra disse landene, men å innlede et forhold med me rasefremmed, med bastardisert avkom som resultat, er utelukket.

Du fortjener å bli hugget ihjel! du er et jævla misfoster!

Inlegget redigert, se reglerne

/Furstina (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Flott, det ble jeg glad for å høre...

Trodde norske menn traktet etter jenter som snuser, som går likt kledd som menn og som er "tøffe som menn". I dette "Gro-landet ble jeg litt engstelig for at menn her kun vil ha kvinner med jaktgevær, militærklær, boots og banner, med snus under leppa og røyk på fest. Kvinner som drikker 15 drinker go noen øl, for å bli sørpe fulle. Slike jenter trodde jeg norske menn ville ha...

Godt å høre at det ikke gjelder alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ah, du er yngstesønnen til Fabian Stang ;-)

Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Fordi dere er damer, prinsesser... Dere er utstyrt med former sjarm og har en hel verden full av hjelpemiddler til å få dere og oss til å føle seg bedre...

Er det så kult å gå i treningsdress og grorudpalme?? Er det så behagelig å vite at mange menn tenker " å fy faen" inni seg...og det er ikke positivt ment.

Bra sagt Kristian.. Vil dere jenter ha slike menn?? Fortsett slik dere har startet.. Da blir det fler av dem.

Caracal

Hva er det du sutrer og generaliserer sånn for egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mye av problemet ligger i den Norske myke mannen. Han vet ikke hva han vil er alt for føyelig og han velger ikke damer etter det han vil ha. Han velger ut fra hva som er, der og da. De aller fleste av oss (menn og kvinner) drømmer om å finne et menneske som fullstendig tar pusten fra oss. Hvor mange går ut der å unner seg nettopp det.?????

Det er tragisk at den norske mannen er så ukritisk, fornøyd, passiv og bare tar det som er der...han ser ikke etter noe spesielt, bare ser rett foran seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er også derfor jeg leter etter ei som ikke er så typisk "russisk". Det finnes jo tross alt også rusiske damer som veier litt for mye, gir blaffen i hvordan de kler seg og ikke bruker noe særlig sminke :)

Du har jo snakket varmt her lenge for fornuftsforhold, og ikke forhold der man faktisk liker hverandre (god kjemi). Da spiller det vel ingen rolle for deg om dama er overvektig og ikke bruker sminke...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo snakket varmt her lenge for fornuftsforhold, og ikke forhold der man faktisk liker hverandre (god kjemi). Da spiller det vel ingen rolle for deg om dama er overvektig og ikke bruker sminke...?!

Jeg har faktisk en litt merkelig greie, fikser bare ikke tynne veltrente damer. Jeg liker ikke at de er så harde å kalde å berøre. Overdreven bruk av sminke er også noe jeg rett og slett ikke klarer. Uansett, så merker jeg at jeg uansett ikke liker noen damer som bruker mye sminke. Mulig det bare er tilfeldigheter. Jeg har jo ikke sagt noe imot forhold hvor man faktisk har god kjemi. Har heller kritisert folk som er veldig opptatt av overflatiske ting som utseende og inntekt(Og da tenker jeg på begge kjønn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...