girlnextdoor Skrevet 9. februar 2009 #21 Skrevet 9. februar 2009 Her er også ting som før.. lengter.. sender han blomster på valentin dagen....
Gjest svanungen Skrevet 12. juni 2009 #22 Skrevet 12. juni 2009 Du skulle bare visst.... .... at jeg har vært betatt i over ett år .... at det kribler hver gang du er i nærheten .... at smilet ditt gjør meg SÅ glad .... at en liten prat med deg får humøret på topp i flere dager .... at øynene dine har brent seg fast i meg .... hvor lyst jeg har til å stryke deg over kinnet .... hvor lyst jeg har til at DU skal se meg .... hvor inderlig jeg håper at du vil bli kjent med meg .... hvor frustrert du kan gjøre meg Mannfolk!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #23 Skrevet 28. desember 2009 Ja Svanungen, nå har det gått et år siden sist, jeg har fulgt oppdateringene dine, men er en stund siden du skrev noe her sist. hvordan går det, slo julenissen til i år da? er han fyren fortsatt like hærlig og er du fortsatt like betatt? kan du ikke fortelle litt mer om hvordan det går, blitt sammen med han? funnet noen andre? jobbet med selvtilitten? Gleder meg til svar:) (du skjønner det at jeg har det på akkurat samme måte selv, og må si posten din var aldeles nydelig! Har kikket litt i bloggen din, er det han fyren fra treningssenteret?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #24 Skrevet 1. november 2018 På 23.12.2008 den 9.41, Gjest svanungen skrev: Du skulle bare visst... ... hvor lenge jeg har vært interessert i deg ... hvor utrolig sjarmerende du er ... hvor fantastisk smil du har ... hvor herlige øynene dine er ... hvor dype spor du har satt i meg ... hvor mye jeg tenker på deg ... hvor mange av våre "tilfeldige" møter som ikke har vært tilfeldige ... hvor inderlig jeg skulle ønske at du SÅ meg ... hvor høyt jeg håper at du skal bli interessert i meg ... hvor gjerne jeg vil bli bedre kjent med deg ... hvor frustrert jeg kan være på grunn av deg ... hvor mye pulsen min øker når du er i nærheten ... hvor ofte jeg tenker: Tenk om ... hvor lang denne listen kunne blitt... Kjære julenisse, Ja, jeg er 28 år og egentlig voksen. Jeg vet det! Men hvis du finnes, så hadde jeg blitt utrolig glad om du kunne hjelpe meg litt, innimellom alle disse masete ungene. Jeg skal ikke be om allverdens... Men hvis du kunne legge inn et godt ord hos xxx for meg, så hadde jeg blitt utrolig glad! Hvis du kunne få han til å legge merke til meg, bli interessert og kanskje til og med invitere meg ut? Skjønner at du ikke har tid i disse dager, vil tro det er hektisk nå. Men hva med begynnelsen av 2009? Er det mulig? "All I want for Christmas is you...." God jul! Jeg må bare bumpe denne, synes den er så nydelig. Og nå er det jo snart jul igjen. Om du mot formodning er her TS, hvordan går det med kjærligheten?❤ Anonymkode: 3158d...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #25 Skrevet 1. november 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare bumpe denne, synes den er så nydelig. Og nå er det jo snart jul igjen. Om du mot formodning er her TS, hvordan går det med kjærligheten?❤ Anonymkode: 3158d...e0e 10 år gammel tråd??? hvor finner folk disse gamle trådene? Anonymkode: 2b9ad...442
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #26 Skrevet 1. november 2018 På 28.12.2009 den 22.03, Gjest Gjest skrev: Ja Svanungen, nå har det gått et år siden sist, jeg har fulgt oppdateringene dine, men er en stund siden du skrev noe her sist. hvordan går det, slo julenissen til i år da? er han fyren fortsatt like hærlig og er du fortsatt like betatt? kan du ikke fortelle litt mer om hvordan det går, blitt sammen med han? funnet noen andre? jobbet med selvtilitten? Gleder meg til svar:) (du skjønner det at jeg har det på akkurat samme måte selv, og må si posten din var aldeles nydelig! Har kikket litt i bloggen din, er det han fyren fra treningssenteret? Hva heter bloggen? Anonymkode: 22220...312
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #27 Skrevet 1. november 2018 Heter den Svanungen Anitas blogg? Anonymkode: 22220...312
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå