Gjest svanungen Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Du skulle bare visst... ... hvor lenge jeg har vært interessert i deg ... hvor utrolig sjarmerende du er ... hvor fantastisk smil du har ... hvor herlige øynene dine er ... hvor dype spor du har satt i meg ... hvor mye jeg tenker på deg ... hvor mange av våre "tilfeldige" møter som ikke har vært tilfeldige ... hvor inderlig jeg skulle ønske at du SÅ meg ... hvor høyt jeg håper at du skal bli interessert i meg ... hvor gjerne jeg vil bli bedre kjent med deg ... hvor frustrert jeg kan være på grunn av deg ... hvor mye pulsen min øker når du er i nærheten ... hvor ofte jeg tenker: Tenk om ... hvor lang denne listen kunne blitt... Kjære julenisse, Ja, jeg er 28 år og egentlig voksen. Jeg vet det! Men hvis du finnes, så hadde jeg blitt utrolig glad om du kunne hjelpe meg litt, innimellom alle disse masete ungene. Jeg skal ikke be om allverdens... Men hvis du kunne legge inn et godt ord hos xxx for meg, så hadde jeg blitt utrolig glad! Hvis du kunne få han til å legge merke til meg, bli interessert og kanskje til og med invitere meg ut? Skjønner at du ikke har tid i disse dager, vil tro det er hektisk nå. Men hva med begynnelsen av 2009? Er det mulig? "All I want for Christmas is you...." God jul!
Seth Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Flott post! Lykke til! (Jeg skal legge inn et godt ord hos julenissen for deg)
Gjest svanungen Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Flott post! Lykke til! (Jeg skal legge inn et godt ord hos julenissen for deg) Tusen takk! Blir veldig glad om du klarer å hjelpe julenissen litt God jul!
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Så søtt! Håper nissen kommer innom deg denne jula! Men du kan også være din egen julenisse, og be gutten ut selv Krysser fingrene for deg! Kom gjerne tilbake med oppdateringer, og hvis du får han, hadde det vært en søt gest å vise han dette innlegget ditt her
Gjest svanungen Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk for kommentar, gjest! Har faktisk tatt mot til meg og spurt om han hadde lyst til å finne på noe (for en måneds tid siden). Men fikk til svar at det nok ble litt vanskelig siden han hadde mye å gjøre og var ganske opptatt fremover... Vet det nok var en hyggelig måte å komme med et avslag på, men klarer dessverre ikke å glemme fyren umiddelbart av den grunn... Ser han stort sett et par ganger i uka, og har jo et håp om at muligheten fremdeles skal være tilstede. Nå vet han i alle fall at det er en form for interesse fra denne kanten... Og så lenge jeg vet at han er singel, så kan jeg liksom ikke gi opp heller. Får bare forsøke å være meg selv, og smøre meg med litt tålmodighet... Men er ikke så lett altså! Han skulle bare visst...
Gjest Gjest_C_* Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Lykke til, han virker som en heldig mann!
Gjest svanungen Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes også han er det... Så nå gjenstår det å se, hva 2009 bringer... Krysser fingrene!
amyrlinn Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 for en utrolig koselig post du har skrevet! kjempefint *krysser fingre og bein for deg* 1
Gjest svanungen Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk, amyrlinn! Ikke sett noe til han så langt dette året, men det kommer stadig muligheter. 2 uker siden jeg sist så han, men han er veldig tilstede i tankene mine gitt... Huff, hvorfor skal dette mannfolkgreiene være så komplisert og vanskelig?
MissStiles Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Huff, hvorfor skal dette mannfolkgreiene være så komplisert og vanskelig? Det er et godt spm! Det lurer jeg også på.. Men mannfolk synes sikkert det samme om oss jenter..
Gjest svanungen Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Det er et godt spm! Det lurer jeg også på.. Men mannfolk synes sikkert det samme om oss jenter.. Spørs om du ikke har rett i det... Men nå har det seg jo slik at jeg er interessert i denne fyren, så hvis han bare kunne bli interessert i meg, så trenger ikke ting være så kompliserte? Eller? Er virkelig ikke flink på dette... Og det har seg dessverre slik at når jeg først faller for en fyr, så gjør jeg det skikkelig. Kan gå år mellom hver gang... Og jeg kjenner jo ikke fyren engang! Kun litt småprating, og et ukjent antall "Hei!" og "Hadet!"... What am i doing??
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Hei du likesinnet! Jeg har det på akkurat samme måte som deg og vete hvor godt og hvor frustrerende det er for deg! Jeg har gått rundt slik i et år nå, jeg ser han også bare et par ganger i uka men like før jul så havnet vi på samme fest og rotet faktisk litt. Jeg hadde dødd og kommet til himmelen.... Det har dessverre ikke blitt noe mer enn noen mld i etterkant, men pytt.. jeg er håpefull. Lykke til til deg!!
Gjest svanungen Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 Hei du likesinnet! Jeg har det på akkurat samme måte som deg og vete hvor godt og hvor frustrerende det er for deg! Jeg har gått rundt slik i et år nå, jeg ser han også bare et par ganger i uka men like før jul så havnet vi på samme fest og rotet faktisk litt. Jeg hadde dødd og kommet til himmelen.... Det har dessverre ikke blitt noe mer enn noen mld i etterkant, men pytt.. jeg er håpefull. Lykke til til deg!! Lykke til til deg også! Du får trøste deg med at du er et lite steg på veien da, med sms-kontakt i det minste Håper det går seg til! Jeg har ikke sett han på over to uker nå, kjenner det er aldri så lite frustrerende gitt. Men men, det kommer stadig nye sjanser, så får bare gjøre det beste ut av det. Og smøre meg med tålmodighet... Men enkelt? Nope! Skulle så gjerne visst hva jeg kunne gjøre for å få han interessert.... Krysser fingrene for deg!
girlnextdoor Skrevet 7. januar 2009 #15 Skrevet 7. januar 2009 ååååå... Jeg har det akkurat likt om dagen! Om noen måneder har jeg svermet etter han i 1 år.. Jeg ser han også ett par ganger i uken.. Finnes det en ekte historie om noen som lenge har drømt om noen og endelig "fått" den personen? Kanskje det er en tråd her? =) drømme..
Gjest svanungen Skrevet 7. januar 2009 #16 Skrevet 7. januar 2009 ååååå... Jeg har det akkurat likt om dagen! Om noen måneder har jeg svermet etter han i 1 år.. Jeg ser han også ett par ganger i uken.. Finnes det en ekte historie om noen som lenge har drømt om noen og endelig "fått" den personen? Kanskje det er en tråd her? =) drømme.. Det aller beste hadde jo vært om vi kunne skrevet en slik "happy ending" i denne tråden da.. *drømme* I mellomtiden skal jeg jobbe med meg selv, få bedre selvtillitt, bli tryggere på meg selv, og så vil dette forhåpentligvis komme frem av kroppsspråk etc. Har hørt at sånt skal virke positivt... En ting å være betatt på avstand da man var 14, er noe annet nå synes jeg...
girlnextdoor Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Helt enig! Men føler meg likevel som en fjortis når jeg sitter og flirer og fniser av meldingene fra han:p Ja, får håpe vi kan fullføre denne tråden med en happy ending! =)
Gjest svanungen Skrevet 30. januar 2009 #18 Skrevet 30. januar 2009 (endret) Egentlig ikke så mye å oppdatere, men tenkte jeg fikk svinse innom tråden her og legge igjen noen ord. Tror julenissen må ha hatt en tøff jul denne gangen, for jeg har i alle fall ikke stort til oppfyllelsen av mitt januarønske. Men kan jo være han har litt større og viktigere saker å ta seg av da (selv om denne saken er ganske så stor og viktig i mitt liv... ). Ser fyren et par ganger i uka fremdeles, og hjertet hopper over et slag hver gang. Fikk pratet så vidt i går, og det smilet setter meg virkelig ut! Hvordan er det mulig? Blir helt forfjamset, mister nøklene på gulvet, og får dermed en relativt interessant ansiktsfarge etterhvert. Og når muligheten byr seg til å holde blikket, smile og flørte (??), så sier jeg kjapt "hadet!" og løper ut... Det er jenta si det... Hvordan kan et menneske man knapt kjenner gjøre så sterkt inntrykk?? Endret 30. januar 2009 av svanungen
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #19 Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil bare si at jeg føler med deg. Jeg er i akkurat den samme situasjonen. Jeg treffer også fyren "min" et par ganger i uken. Men det er alltid i forbifarten. Og jeg klarer prøver å si noe interessant men når han ser meg inn i øynene så er det som om hjernen min bare slutter å fungere og jeg begynner å stamme.. glemmer hva jeg skulle si og ender opp med å si god helg på en tirsdag. Åååå... jeg skulle gitt mye for å ha en samtale med han på enmannshånd. Men han synes nok bare at jeg er rar..
Gjest svanungen Skrevet 4. februar 2009 #20 Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil bare si at jeg føler med deg. Jeg er i akkurat den samme situasjonen. Jeg treffer også fyren "min" et par ganger i uken. Men det er alltid i forbifarten. Og jeg klarer prøver å si noe interessant men når han ser meg inn i øynene så er det som om hjernen min bare slutter å fungere og jeg begynner å stamme.. glemmer hva jeg skulle si og ender opp med å si god helg på en tirsdag. Åååå... jeg skulle gitt mye for å ha en samtale med han på enmannshånd. Men han synes nok bare at jeg er rar.. Som om jeg skulle skrevet det selv! God helg på en tirsdag... Hadet når jeg kommer, og hei når jeg går... Hjernen stopper definitivt å fungere når jeg ser inn i de øynene og får et smil. Full stopp! Hvordan er det mulig? Og hvorfor så "urettferdig"? Kan ikke disse mannfolka bare falle for oss? Så blir alt så mye enklere og alle blir fornøyde... Men du? Trøst deg med en ting: Å være rar er nødvendigvis ikke negativt! Jeg får stadig høre at jeg er rar/snål, men alle poengterer at det er godt ment Alle må jo ikke være "normale"? Stå på! Ønsker deg virkelig lykke til!!! Ser forresten noen unger har bygd snømann utenfor her i dag.. Ikke helt men kan jo drømme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå