Gå til innhold

Passer disse sammen? (Brudkjole og sandaler)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man ser bort ifra at jeg ikke liker sandaler,

synes jeg godt de passer sammen.

Kjolen din var ellers veldig fin......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så veldig pent ut, en fin løsning, og hvis du har pene ben , er sandaler et fint alternativ til sko :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både kjolen og skoene var fine jeg - og at de også passer sammen.

Lykke til med bryllupet! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ville bare si at det var en helt nyyydelig kjole!! og jeg syntes det gikk greit jeg med de sandalene!

en uke igjen!! llykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Kjolen var nydelig! Synes godt du kan bruke sandaler til den, de vil sikkert ikke synes så godt siden kjolen er såpass lang heller, og i tillegg vil de være litt luftigere hvis det blir varmt den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Synes kjolen(den var sinnsykt fin!!!!) og skoene var flotte!! Vil tro at de vil passer godt sammen!

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Disse skoene vil nok passe godt til kjolen men med så åpne sko trenger du den perfekte pedikyr og lakk, ikke noe død grå hud på hælen og ikke flisete neglebånd.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare en liten opplysning, jeg har samme sandaler, og brukte dem på en bryllupsfestfor en drøy måned siden -og de er fryktelig vonde å gå med (gikk vel på strømpelesten etter et par tre timer)!!! Så prøv dem litt først, før du bestemmer deg for å bruke dem i bryllupet ditt, slik at ikke vonde føtter ødelegger dagen din. :bigfoot:

KE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare en liten opplysning, jeg har samme sandaler, og brukte dem på en bryllupsfestfor en drøy måned siden -og de er fryktelig vonde å gå med (gikk vel på strømpelesten etter et par tre timer)!!! Så prøv dem litt først, før du bestemmer deg for å bruke dem i bryllupet ditt, slik at ikke vonde føtter ødelegger dagen din. :bigfoot:

KE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er den første som ikke mener at sandalene passer så veldig utmerket, selv med pedikyr.. (Noe alle som går i sandaler burde unne seg!)

Sandalene er søte, men de passer bedre til hverdags. Syntes ikke de er pyntet nok. Kjolen er veldig pyntet, og veldig lekker.

Men det viktigste er selvsagt hva du selv mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...