Gå til innhold

FOR en julegave! :D

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :D

Er kjempeglad akkurat nu, for endelig har jeg bestått lappen! Kan ikke beskrives hvor deilig det va å sette seg inn i bilen og kjøre til treningssenteret i dag, i stedet for til sammen fire busser.

Meen må vel fortelle en litt flau hendelse. Når jeg skulle parkere, så stoppet jeg først et sted jeg ikke skulle parkere, for å ringe opp pappa. Da satt jeg på håndbrekket. Når jeg da skulle fortsette kjøringen igjen, glemte jeg av å ta av håndbrekket. Kunne ikke skjønne hvorfor bilen var så treg og vanskelig.

Uansett, jeg kjørte til luken jeg skulle parkere i, det var litt oppoverbakke der, så jeg begynte å spinne og spinne og spinne.

Etter kanskje 10 min og mye oppgitthet, kom det en gutt bort, som hadde sett det hele, og sa at bakhjulene mine var låst. Jeg sa dermed "oj, hva gjør jeg med det?" Joda, jeg hadde bare glemt av håndbrekket.

Bra flaut.

Men ikke nok med det. Han gikk inn i treningssenteret i resepsjonen igjen, og jeg gikk også. 20 sekunder etterpå måtte jeg tilbake til bilen, for jeg hadde glemt av nøklene i en ulåst bil!

Skulle tro jeg hadde ammetåke eller noe sånt! :sjenert:

Bra pinelig, men for meg noe å le av fra første dag jeg hadde lappen!

Ellers har kjøringen i dag gått kjempebra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...