MarianneE Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva gjør du med vareprøvene på kremer o.l. fra blader? *Sparer du dem og bruker dem opp? *Kaster dem? *Tar dem med på ferietur i stedet for krukkene? *Legger dem et bestemt sted og skal bruke dem en dag, men bare ikke enda`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juni 2003 #2 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg er sånn som legger de bort et sted og skal bruke senere en gang. Den gangen kommer sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juni 2003 #3 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har dem i en egen liten toalettmappe. Denne tar jeg med meg når jeg skal bort en helg eller på ferie. Da har jeg som regel shampo, balsam o.l. i et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. juni 2003 #4 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg legger dem til side, for å bruke dem en dag... Har et skap fullt, og det ender med at jeg hiver endel sånn innimellom, for noen prøver blir jo liggende i årevis! Shampo, tannkrem o.l. blir ofte brukt opp, de setter jeg i dusjen/v tannkosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 22. juni 2003 #5 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg er en sånn notorisk samler som ikke klarer å kaste så veldig mye. Et godt tips til sånne småsaker er å bruke dem når du får gjester. Lag til en liten kurv med det nødvendigste + et vinglass og gjerne en småsjokolade og kanskje ei halvflaske vin. Da får du "hotell-følelse" over rommet, og det er ganske humoristisk. Kondom er også et sprekt innslag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. juni 2003 #6 Del Skrevet 22. juni 2003 Som regel kaster jeg de hvis jeg vet at produktet er ubrukelig i mine øyne, andre ganger gir jeg de til mamma, hun er ikke så nøye som meg. Sjelden jeg bruker de selv. Har en drøss med parfymeprøver fra parfymeri som jeg deler ut til alle jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. juni 2003 #7 Del Skrevet 22. juni 2003 Bruker det sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 22. juni 2003 #8 Del Skrevet 22. juni 2003 Scampi, ditt forslag var kjempelurt! Noen tar jeg vare på, noen ikke. Spørs hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 22. juni 2003 #9 Del Skrevet 22. juni 2003 Kaster alltid slike vareprøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #10 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg er sånn som legger de bort et sted og skal bruke senere en gang. Den gangen kommer sjelden. Kjenner meg igjen. De tørker litt også, inni badeskapet... Jeg har dem i en egen liten toalettmappe. Denne tar jeg med meg når jeg skal bort en helg eller på ferie. Da har jeg som regel shampo, balsam o.l. i et par dager. Gud så ordentlig du er... eller var dette for å gi meg dårlig samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2003 #11 Del Skrevet 23. juni 2003 Legger dem til side og bruker dem når jeg drar på småturer og vil reise lett. Noe kaster jeg - for eksempel mørkebrun dekkkrem-prøve. Lite aktuelt for meg med naturfarge som skumma melk Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. juni 2003 #12 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg kaster det som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2003 #13 Del Skrevet 24. juni 2003 jeg kaster også det aller meste; har funnet "mine" produkter, og det meste som blir sendt med bladene, er stort sett prøver av produkter fra billigmerker som jeg ikke tør prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 24. juni 2003 #14 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg tar alltid vare på slike prøver, og prøver dem. Noe sparer jeg på med tanke på turer, mens andre ting prøver jeg med en gang... Har ikke så mange merkene jeg er trofast mot, så jeg synes sånne vareprøver er kjekke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. juni 2003 #15 Del Skrevet 25. juni 2003 Har så sær hud at jeg bestandig spør om prøver før jeg kjøper noe, og da får jeg ofte mer enn en. Har slikt liggende i skapet på badet og putter det i toalettveska når jeg skal på helgetur. Hater å måtte frakte med meg store tannkremtuber, og sjampo-flasker som ALLTID lekker. Og de små parfymeprøvene er perfekte for veska eller treningsbagen. (Tør ikke å frakte med meg min dyre fine parfyme) Kremer og sminke er jeg kresen på så der tar jeg med meg mitt eget... Det tar ikke så stor plass heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2003 #16 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg kaster alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 26. juni 2003 Et godt tips til sånne småsaker er å bruke dem når du får gjester. Lag til en liten kurv med det nødvendigste + et vinglass og gjerne en småsjokolade og kanskje ei halvflaske vin. Da får du "hotell-følelse" over rommet, og det er ganske humoristisk. Kondom er også et sprekt innslag :D Inspirert av deg gjorde jeg dette da min søster med samboer kom hit om mandagen for og bli en uke. Det vakte mye latter. Særlig kondomene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #18 Del Skrevet 26. juni 2003 Apropo vareprøver, her kan man bestille masse gratis stæsj: www.gjerrigknark.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 26. juni 2003 #19 Del Skrevet 26. juni 2003 Tøft! Må få tillegge at det også er endel hotell-flasker og sånt som jeg bare ikke klarer å la være å ta med meg hjem! Er en uhelbredelig samler, og tror at jeg skal få bruk for det ... Skjer jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. juni 2003 #20 Del Skrevet 26. juni 2003 Kaster dem rett i søpla!!! Misliker dem sterkt!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå