Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 20. desember 2008 #1 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei!! Jeg hadde en gang en kassett med julesanger, men den har jeg nå mistet og savner den veldig. Det var liksom denne julekassetten som spilte jula inn hos oss. Har nå funnet en sang fra denne kassetteten på Youtube, og lurer på om det er noen der ute som vet hva denne kassetten heter, eller hvem som har spilt den inn?? håper noen vet det og kan hjelpe meg. http://www.youtube.com/watch?v=DJyzpJ_W81M (den første sangen) Karianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 21. desember 2008 #2 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vet ikke hvem som synger her, men tror Alf Prøysen også synger Julekveld i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 21. desember 2008 #3 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tror det må være den gamle vokalisten i Ole Ivars som synger på den youtubesangen. (Lasse Johansen.) Ser på siden til Ole Ivars at de ga ut en juleplate i 1989, kanskje det er denne plata du er på utkikk etter? Vi hadde også en julekassett med den sangen på, men ikke samme vokalist. det er for meg skikkelig julekassett, men vet ikke hva den heter. Kan prøve å finne det ut. Edit* Ser at Johansen slutta i Ole Ivars i 88, så da kanskje han ikke var med på den plata. Men er fremdeles ganske sikker på at det er han som synger. Endret 21. desember 2008 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå