Gå til innhold

Jamie Oliver

Lucky!

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva synes dere om Jamie Oliver og hans tv-programmer og kokebøker?

Har dere prøvd å lage noe av maten han lager? Synes dere i såfall at det er lett eller for vanskelig?

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett så mye av han, men det jeg har sett virker helt greit å lage.

Syns han lager enkle retter de fleste kan få til, men jeg har jo ikke prøvd, så jeg vet jo egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.O. har et helt greit program.Alle reseptene hans er veldig enkle,går fort å lage og det meste faller i smak.Prøv.Hærlig til lørdagskos. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det meste av Jamie Oliver som går på TV, og det ser da greit ut og få til.

Har en kokebok av ham, men har ikke begynt på den enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to av kokebøkene hans, må innrømme at mye av det virker litt for avansert for meg. Når oppskrifter inneholder ingredienser jeg ikke har hørt om eller ikke aner hvor jeg får tak i så ramler jeg av. Men har forsøkt en fiskrett fra en av hans bøker som ble kjempebra. Handler vel bare om tålmodighet.

Tv-programmene klarer jeg ikke se på, blir helt stressa av det. Synes han maser altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru Meta

Jeg har en av kokebøkene hans. Det er vel egentlig ikke så innvikla, men han bruker endel "rare" ingredienser som jeg aldri har derfor er det ikke så mange ganger boken har blitt brukt dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig sansen for Jamie Oliver, han virker så naturlig og "ujålete". Jeg har den ene kokeboka hans, men som med de fleste andre kokebøker, er det så mye rart i oppskriftene at det aldri blir til at jeg prøver å lage noe. Er altfor kjedelig i matveien jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har i k k e sans for fyren i det hele tatt, *grøsse*. Allikevel - jeg har plukket opp en hel del bra tips og knep fra programmene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...