Gå til innhold

harry navn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du først krangle med noen, så lønner det seg å lese hva de skriver, ellers ender du bare opp med å drite ut deg selv... Som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du først krangle med noen, så lønner det seg å lese hva de skriver, ellers ender du bare opp med å drite ut deg selv... Som nå.

Hva er det jeg burde ha lest av innlegg for å unngå drite meg ut? Hvilke innlegg refererer du til? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg burde ha lest av innlegg for å unngå drite meg ut? Hvilke innlegg refererer du til? :ler:

Tror Grafica fortsatt er fornærmet fordi noen mener Michelle er sånt et harry navn :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har vært på campingtur altså?

Min definisjon på harry er det som den gjengse befolkning oppfatter som det erketypiske (f.eks. dra på campingtur) blant den delen av befolkningen som ikke er mest kjent for dyrking av finkultur og det intellektuelle. Sikkert mange andre plausible definisjoner, men du spurte etter min.

Slenger meg på denne, jeg. Vil også nevne bingo, svenskehandel, sydenturer til "Mallorca" ("Majorca"), hamstring av Bailey's og sigg i tax free-en og flatfylla. Merker jeg har sitt litt for mye på Charterfeber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Bingo, camping, Mallorca osv er typisk for lavstatusfolk. Det er også typisk at disse folkene kaller barna sine for Harry navn som:

Kent

Ronny

Roger

Willy

Roar

Cato ( Grøsser)

Kim

Jim

Johnny

Kenneth

Jørn

Celina

Jeanette

Leonora

Merete

Marita

Lena

Caroline

( og andre midtsidepike navn i Vi-menn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alle navn med c, h og x.

:ler: Venter bare på at mitt og ungenes navn dukker opp snart.

Men er Leonora harry? Kjenner bare en gammel dame som heter det og forbinder det ikke med midtsidepiker, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Venter bare på at mitt og ungenes navn dukker opp snart.

Men er Leonora harry? Kjenner bare en gammel dame som heter det og forbinder det ikke med midtsidepiker, hvertfall.

Jeg syns det blir veldig mye stereotyping her."heter du Leonora så er du trolig av lav status, spiller bingo i helgene og reiser på campingferie"

Jeg lurer på når mitt navn skal dukke opp :surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avskyr navn som

Bastian

Sebastian

Kim

Tobias

Leander

Sander

Andre

Rene

Remi

Pernille

Celine

Michelle

Jeanette

I tillegg liker jeg ikke totalt utslitte navn som

Christine /Christina

Kristoffer

Kristian

Fredrik

Martin

Sondre

Emil

Henrik

Marius

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne, jeg. Vil også nevne bingo, svenskehandel, sydenturer til "Mallorca" ("Majorca"), hamstring av Bailey's og sigg i tax free-en og flatfylla. Merker jeg har sitt litt for mye på Charterfeber.

Vi snakker jo om hvilke navn som anses å være harry, ikke hva slags fritidsaktiviteter som er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Hva er din definisjon på harry?

Jeg har forøvrig aldri brukt grilldress på campingtur :)

Unnskyld min komplette uvitenhet, men hva menes med grilldress? Er det det samme som joggedress? Det er forøvrig noe jeg aldri har brukt, og heller ikke har i klesskapet.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg avskyr navn som

Bastian

Sebastian

Kim

Tobias

Leander

Sander

Andre

Rene

Remi

Pernille

Celine

Michelle

Jeanette

I tillegg liker jeg ikke totalt utslitte navn som

Christine /Christina

Kristoffer

Kristian

Fredrik

Martin

Sondre

Emil

Henrik

Marius

Espen

Aiai! Der kom det jeg venta på! :) Jeg er harry! Eller forresten; Avskydd! Juhu!

Men jeg er ikke noe snillere sjøl. Synes nemlig at kallenavnene Anka og Anki er noe av det mest harry jeg kan tenke meg. (Måtte bare få det ut!)

Endret av Pemille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai! Der kom det jeg venta på! :) Jeg er harry! Eller forresten; Avskydd! Juhu!

Men jeg er ikke noe snillere sjøl. Synes nemlig at kallenavnene Anka og Anki er noe av det mest harry jeg kan tenke meg. (Måtte bare få det ut!)

Men Anka og Anki er vel bare kallenavn?

Jeg syns Pernille er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er kallenavn, så kanskje det blir feil å nevne dem i denne tråden.

Hyggelig at du liker navnet mitt! (Selv om det er lov å ikke gjøre det også, altså :ler: ) Var ikke så mange som het det da jeg var liten, men nå hører jeg stadig om flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det passer kun til små søte jenter. Klarer ikke å se for meg en dame over femti med navnet Pernille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvt engelsk, og mamma ville ha et navn som fungerte både på engelsk og norsk fordi det går like mye på engelsk som på norsk i familien. Så jeg er født og oppvokst i Norge, men ikke helnorsk likevel ;) Godkjent? :fnise:

Dette hjelper veldig i min verden, i alle fall! :):klemmer:

Jeg har vokst opp med engelsk som et mye brukt språk hjemme, og hvis jeg hadde hatt noen familiær "legitim grunn" til det, så skulle jeg gjerne kalt datteren min (eller hett det selv) Jaquline!;) Men jeg synes det blir fort teit siden vi er helnorske nordmenn bosatt i Norge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...