Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei! Noen som har noen gode råd for å sette ut gutta, slik at de blir interresert eller nysgjerrig på en? Vil gjerne ha erfaringer fra andre jenter, men det beste er selvfølgelig om gutta svarer selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miau Skrevet 18. desember 2008 #2 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg er jente, Men jeg har opplevd at det å gi komplimenter ofte er effektivt smakfulle komplimenter selvfølgelig. Generelt å få de til å føle seg vel , uten å være påtrengende eller virke overintressert er ofte en god metode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 19. desember 2008 #3 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Enhver gutt setter vel pris på å få oppmerksomhet fra jenter! Å gi komplimenter er like effektivt overfor gutter som med jenter. Men, det må jo være autentisk. Hvis du virkelig mener at en gutt er kjekk/pen/søt, og sier det til han, vil han garantert bli smigret. Å komme i nærkontakt er også veldig viktig. Sett deg så nær som mulig den du er interessert i, uten å virke klengete. Bare det viser at du er interessert. Når du i tillegg begynner å prate med han, og viser interesse, har du garantert gjort inntrykk. Selv har jeg alltid vært spesielt tiltrukket av jenter med god selvtillit. Faktisk har enhver jente jeg har vært sammen vært de som har tatt initiativet og kontaktet meg først. (men det er meg da) Det viktigste er allikevel - klassikeren: Vær deg selv! Ikke prøv å oppfør kulere/deiligere/smartere enn du egentlig er! Det er din unike personlighet som til syvende og sist er det viktigste. Og hvis du er interessert i et forhold, må det jo være sammen med en som liker deg for den du er! Endret 19. desember 2008 av Eskild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
warckr Skrevet 21. desember 2008 #4 Del Skrevet 21. desember 2008 Den greieste måten og få annen interese er og vri et smp eller svar til og få 2 HELT forsjelige betyninger. Men ikke alle den vil funke på... Må helst ta dem som har en go fantasi, og som er åpen disse har lett for og svare fort tilbake med samme type svar og da blir du husket ganske fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 23. desember 2008 #5 Del Skrevet 23. desember 2008 For øvrig har jeg faktisk aldri hørt uttrykket "sette ut" gutter før :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest æiæi Skrevet 23. desember 2008 #6 Del Skrevet 23. desember 2008 jeg er jente, Men jeg har opplevd at det å gi komplimenter ofte er effektivt smakfulle komplimenter selvfølgelig. Generelt å få de til å føle seg vel , uten å være påtrengende eller virke overintressert er ofte en god metode eksempler taes med takk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2008 #7 Del Skrevet 23. desember 2008 eksempler taes med takk?? Dette må gjøres når muligheten er der. Vær oppfinnsom, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå