Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som har sett filmen? Sjelden jeg har gledet meg såpass til en norsk film
Gjest Wrangler Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Den hadde vel pressevisning akkurat og premiære i går? Idag? Iaf, jeg skal se den i morgen! Klokken 21 på Vika.
Gjest Mella Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Den anbefales på det varmeste! Sterk og flott film - husk lommetørkle!
Amanlis Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har sett den. Utrolig flott film, den er spennende og rørende. Jeg har alltid hatt stor respekt for de som drev motstandskampen under krigen, etter å ha sett filmen er den respekten enda større.
Tintin Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Bra den faller i smak!!! Skal på den i morgen, og gleder meg masse
Ginen Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 For en fantastisk film! Er så stolt av å være norsk! Er fylt med ærefrykt!!!
LilleSiri Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Den var virkelig helt utrolig! Ble veldig rørt, og utrolig stolt av å være norsk
Amanlis Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Det handler om filmen på Fakta på lørdag (NRK) i kveld klokka 22.20. http://www.nrk.no/programmer/sider/fakta_paa_loerdag/
Cuba Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Har nettopp sett den i kveld! Noe av det beste jeg har sett, helt ærlig. Og da mener jeg bland ALT jeg har sett, norsk som amerikansk! Anbefaler virkelig denne til andre! Skulle nesten ønske jeg ikke hadde sett den, så jeg kunne få denne opplevelsen igjen!
Gjest Cederic Rueben Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Jeg ser den når den kommer ut på DVD.... Jeg innrømmer at jeg er skeptisk etter min efaring så er Norske filmer som får mye oppmerksomhet sjeldent gode.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Dette er en film alle burde se. Og man må huske at den ikke handler om motstandsbevegelsen, men om livet til en mann, hvis motstandsbevegelsen under 2vk var en stor del av livet.
Gjest LindaKristin Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 For en fantastisk film! Er så stolt av å være norsk! Er fylt med ærefrykt!!! Signerer denne!Så den på fredag... heeeelt fantastisk!
Tusle Skrevet 21. desember 2008 #14 Skrevet 21. desember 2008 Jeg skal se den i dag, og jeg gleder meg masse
Gir Skrevet 21. desember 2008 #16 Skrevet 21. desember 2008 Enig i at den var bra! Nå gleder jeg meg til en like bra film om Gunnar Sønsteby, og håper han får leve for å se den. Det er vel laget en, men det er leeeenge siden.
annamaria8 Skrevet 21. desember 2008 #17 Skrevet 21. desember 2008 Jeg synes ikke at filmen var bra, og jeg skynda meg å se den fredag på premieren fordi jeg gleda meg. Filmen ble kvelt av uinteressante dialoger. Jeg ble så skuffa. De pjattet så mye, ingenting ble gitt seeren "mellom linjene". Skulle tro filmen var laga med 7- årsgrense. Oslo-gjengen og Max gjorde jo ingenting, utenom å reise frem og tilbake til Sverige for å skaffe seg billig tobakk og drikke brennevin skjult i en villa i Oslo. Jeg er en sentimental filmseer, men ble ikke rørt en gang. Hvor var det du felte en tåre, Mella? Og til slutt, skuespillerprestasjonene. Han som spiller Gregers kan umulig ha gått noen teaterskole. Kanskje han er regissørens sønn? I hvert fall var han pinlig gladkristen, ensidig og lite realistisk.
Cuba Skrevet 21. desember 2008 #18 Skrevet 21. desember 2008 Og til slutt, skuespillerprestasjonene. Han som spiller Gregers kan umulig ha gått noen teaterskole. Kanskje han er regissørens sønn? I hvert fall var han pinlig gladkristen, ensidig og lite realistisk. Jeg har ikke så mye å si til det du skrev, bortsett fra at man har forskjellig smak. Men er jo tydeligvis et stort flertall som elsket filmen. Når det gjelder han som spilte Gregers, VET jeg at jeg har han fra et sted.. Noen som vet hvor? Har ikke bare sett han en gang heller..
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. desember 2008 #19 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Når det gjelder han som spilte Gregers, VET jeg at jeg har han fra et sted.. Noen som vet hvor? Har ikke bare sett han en gang heller.. Det er Nicolai Cleve Broch, dog i en blond utgave. Han har spilt i en del norske filmene de siste årene, f.eks Buddy og Uno. Endret 21. desember 2008 av O-Ren Ishii
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #20 Skrevet 22. desember 2008 Det er Nicolai Cleve Broch, dog i en blond utgave. Han har spilt i en del norske filmene de siste årene, f.eks Buddy og Uno. Jeg har ikke sett filmen ennå, men må innrømme at jeg ble skuffet da jeg leste at Cleve Broch skulle være med i tillegg til Aksel Henie. Har sett begge de karene så mange ganger i norsk film de siste årene, så jeg synes iallfall de kunne funnet en ukjent skuespiller til en av de to rollene. Men jeg har altså ikke sett den ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå