Gå til innhold

Julenissekjole

Transe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvoe selger men julenissekjole som har noenlunde bra kvalitet?

Haster.

Ja, jeg regner med det er til barn og ikke en du skal bruke selv? ;)

Jeg kjøpte vertfall en til min datter på 3 på Nille som jeg synest ser fin ut. Virker litt tjukkere enn den jeg har sett på Lindex. Men kvaliteten er vel kanskje ikke all verden, men den blir jo ikke brukt så mye.

Det som jeg synest var bra var størrelsen, dette var str. 3-6 år, så nå har hun nissekjole de nærmeste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sparkjøp er kriminelt treige med å sende pakken, så hun kan bare glemme å ha den før jul hvis hun bestiller derfra. Jeg har ENDA ikke fått det jeg bestilte for tre uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sparkjøp er kriminelt treige med å sende pakken, så hun kan bare glemme å ha den før jul hvis hun bestiller derfra. Jeg har ENDA ikke fått det jeg bestilte for tre uker siden.

Tenkte mest på å gå innom butikken hvis hun bor i nærheten av en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regner med det er til barn og ikke en du skal bruke selv? ;)

Jeg kjøpte vertfall en til min datter på 3 på Nille som jeg synest ser fin ut. Virker litt tjukkere enn den jeg har sett på Lindex. Men kvaliteten er vel kanskje ikke all verden, men den blir jo ikke brukt så mye.

Det som jeg synest var bra var størrelsen, dette var str. 3-6 år, så nå har hun nissekjole de nærmeste årene.

Skal vere til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en fin rød kjole sikkert minst 10 år gammel som jeg har fått pyntet til julenissekjole. Ble veldig fin i den og den holder til jeg blir pensjonert om jeg ikke legger på meg for den er sabla trang.

Takk for tips og god jul

Juleklemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Nille har de fine nissekjoler til voksne:) Jeg var der forleden og kjøpte meg en selv, da det nok er det eneste jeg får på meg i julen. Den kostet 159 tror jeg.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...