Gå til innhold

sminke, lommetørkle.... på selve dagen -hvor?

silja

Anbefalte innlegg

diverse småting som man trenger utover dagen, som leppestift/gloss, lommetørkle, mascara, ev pudder, mint(?)..... -hva gjør man av det? har liksom ikke lyst til å gå å drasse på veske heller... regner jo m å ha behos for lommetørkle før, under og etter vielsen.

hvordan ordner dere detter jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har en liten brudeveske som holder styr på dette- elegant og praktisk.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å ha en veske stående i en krok i lokalet, og at mamma og forloveren kan assistere meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får alliere deg med noen på forhånd.

Jeg var nylig forlover og hadde ikke veske selv, det jeg trengte hadde jeg overlatt til min manns lommer.

Hadde ikke vært noe særlig å plutselig skulle fått ansvaret for brudens pudder og lebestift i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal spørre min forlover om hun kan ta vare på det for meg. Ellers kommer jeg nok til å ha en veske stående et sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da tenker jeg at jeg skal snakke litt m min forlover, er ikke så begeistret for brudeveskene nemlig -er ikke helt meg. Lurt det å ha det stående et sted på lokalet også.

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min hadde veske med begges ting, tissues osv. Siden vesken ikke var så lekker, var det hennes forlovede som "passet" på vesken når vi var ute og gikk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å skaffe meg en liten pompadur, som jeg kan ha tilgjengelig. Har ikke tenkt å bære den på tur opp til alteret, regner med at jeg er ferdig pyntet da.... :ler:

Men resten av kvelden kan det være greit å ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten veske til alt sånt. Under vielsen lå den i bilen og under selve festen, la jeg den bare igjen på ett bord.... Foruten når jeg skulle ut og røyke da, for da ble den med meg ut.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veske er ikke aktuelt da jeg ikke ser for meg at det kan passe med veske til en tradisjonell brudekjole.

Lippgloss har min kjære (som vanlig) på innerlommen. Ellers blir min forlover utstyrt med sminke slik at jeg kan freshe meg litt opp utover kvelden.

Kleenex vil min mamma, svigermor og forlover ha lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...