fuerza Skrevet 16. desember 2008 #1 Del Skrevet 16. desember 2008 åååårgh, blir gal av det altså! Får alltid svar om jeg sender sms med spørsmål, men ellers så er han laber til å svare. Frustrasjon altså! Kjenner han lite, men jeg vet han er interessert i å bli kjent med meg. Eller VET ikke, men TROR. merker jeg blir så usikker når jeg ikke får svar på sms'er som jeg mener man kan svare på, SELV om det ikke er noe spørsmål der. Han spurte om hvilken dag som passet for meg og jeg foreslo en dag vi kunne dra på kino, men fikk ikke noe svar ala "Den er grei" eller "Det er en avtale". Så nå sitter jeg her og lurer...øøøh, passet det for han den dagen eller? fikk han meldingen min? Har vi en avtale eller? Blir GAL. Gidder ikke sende noe melding for å mase på han, er ikke min stil. Så jeg bare sitter her i uvitenhet og håper han plutselig tenker: "hmm.. hadde jeg en avtale med xxx?" og forhåpentligvis sender han melding og spør Akk ja, singellivets gleder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjenner en som er likedan, det MÅ være et konkret spørsmål for at han skal svare. Så bare husk å få med spørsmålstegnet neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjenner en som er likedan, det MÅ være et konkret spørsmål for at han skal svare. Så bare husk å få med spørsmålstegnet neste gang hehe, jah! det skal jeg jaggu. Ante ikke at et lite spørsmålstegn skulle utgjøre så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herr Brun Skrevet 17. desember 2008 #4 Del Skrevet 17. desember 2008 Noen folk liker bare ikke å sende sms. Jeg har hatt det samme problemet med mange jenter. Det er vel bare noe en må finne seg i, alle er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. desember 2008 #5 Del Skrevet 17. desember 2008 Noen folk liker bare ikke å sende sms. Jeg har hatt det samme problemet med mange jenter. Det er vel bare noe en må finne seg i, alle er forskjellige. Det er sant! Mange som ikke liker å skrive sms. De ringer heller. Jeg liker å skrive sms, og ikke ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er sant! Mange som ikke liker å skrive sms. De ringer heller. Jeg liker å skrive sms, og ikke ringe. Jeg også. Blir litt kommunikasjonskrasj når ringer møter sms'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 17. desember 2008 #7 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg diskuterte dette innlegget med noen av mine kompiser! Svaret var at menn generelt går fort lei av å svare på sms (gjerne etter 2-3 sms-svar). De syns det er masete å ha en hel "samtale" eller diskusjon på sms. I stedet foretrekker de å ringe. Enkelt pog greit. Sånn er det bare, jenter :-) Så ikke bli så snurt neste gang typen deltar i en langtekkelig debatt på sms med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 17. desember 2008 #8 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg diskuterte dette innlegget med noen av mine kompiser! Svaret var at menn generelt går fort lei av å svare på sms (gjerne etter 2-3 sms-svar). De syns det er masete å ha en hel "samtale" eller diskusjon på sms. I stedet foretrekker de å ringe. Enkelt og greit. Sånn er det bare, jenter :-) Så ikke bli så snurt neste gang typen deltar i en langtekkelig debatt på sms med deg! oops stavefeil: ikke bli så snurt neste gang typen ikke deltar i en langtekkelig debatt på sms med deg, skal det stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. desember 2008 #9 Del Skrevet 17. desember 2008 Ikke for å være negativ eller noe sånt.. Men hvis en fyr virkelig er interessert, ville han da ikke trossa sms fobien og sendt meldinger?? Jeg er selv ikke kjempeglad i mld i hytt og pine. Men er det en jeg liker kjempegodt kan jeg fint sende sms til krampa tar meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. desember 2008 #10 Del Skrevet 17. desember 2008 Ikke for å være negativ eller noe sånt.. Men hvis en fyr virkelig er interessert, ville han da ikke trossa sms fobien og sendt meldinger?? Jeg er selv ikke kjempeglad i mld i hytt og pine. Men er det en jeg liker kjempegodt kan jeg fint sende sms til krampa tar meg.. Nei, det behøver faktisk ikke å være slik. Det du sier er et eksempel på kvinnelogikk som ikke nødvendigvis kan overføres til menn. For oss som er kvinner er det gjerne samsvar mellom interesse og sms-hyppighet, men det trenger ikke å være sånn for menn. Og denne (generelle) forskjellen skaper ofte mange problemer og mye grubling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. desember 2008 #11 Del Skrevet 17. desember 2008 Nei, det behøver faktisk ikke å være slik. Det du sier er et eksempel på kvinnelogikk som ikke nødvendigvis kan overføres til menn. For oss som er kvinner er det gjerne samsvar mellom interesse og sms-hyppighet, men det trenger ikke å være sånn for menn. Og denne (generelle) forskjellen skaper ofte mange problemer og mye grubling... Hehe.. mulig det. Gåten om menn har jeg fortsatt ikke klart å knekke Men jeg tenker alltid at.. "neivel, gidder han ikke svare, er han vel ikke interessert".. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, det er nettopp slik jeg og tenker. Gidder han ikke svare, kan ikke interessen være så stor. Men når jeg er med han så sender han meg motstridende signaler, og jeg skjønner ingenting. Ikke vært borti noe så motstridende som denne fyren her. Og det gjør jo meg minst like motstridende, så han sliter sikkert med det samme angående meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. desember 2008 #13 Del Skrevet 17. desember 2008 Har det på samme måte med en fyr nå jeg også, og jeg blir snart sprø.. Men så tar jeg meg selv i å tenke noen ganger, at jeg er nok søren ikke så enkel å forstå seg på jeg heller.. Når ble det så vanskelig?? Kan det ikke bare være: "Hei, jeg liker deg", ferdig snakka!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan det ikke bare være: "Hei, jeg liker deg", ferdig snakka!!!! Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toja Skrevet 17. desember 2008 #15 Del Skrevet 17. desember 2008 Tror dette er et veldig vanlig fenomen, spesielt hos menn Har lagt merke til disse punktene spesielt: - ikke svare på sms uten direkte spørsmål - maks svare på siste spørsmål i en sms med flere spørsmål - kun svare på første par sms'er - sender sjelden sms selv om han tenker på deg Har god erfaring med å ringe i stedet. Da hører du om han er opptatt og kan eventuelt be han ringe deg når han er ledig, eller så får du generelt hyggeligere svar og bedre kontakt enn i sms! Ring nå og si, "Er du med på kino eller?" og spøk heller litt med at han ikke svarte. Vet sikkert at han er dårlig til å svare på sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 17. desember 2008 Synes ringe er skikkelig skummelt, det er så..hmm..så mye mer tydelig enn sms. Er jo akkurat det som trengs da, tydligere kommunikasjon. Men det blir med ett mer skummelt også da. Spesielt for meg som snakker generelt lite i telefonen. Liker å skjule meg bak sms til jeg blir mer sikker på personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 23. desember 2008 #17 Del Skrevet 23. desember 2008 Nei, det behøver faktisk ikke å være slik. Det du sier er et eksempel på kvinnelogikk som ikke nødvendigvis kan overføres til menn. For oss som er kvinner er det gjerne samsvar mellom interesse og sms-hyppighet, men det trenger ikke å være sånn for menn. Og denne (generelle) forskjellen skaper ofte mange problemer og mye grubling... er det sant?? please si det er sant?! håper inderlig du har rett.. for om dette er kvinnelogikk versus mannelogikk, er jeg plutselig litt mer optmistisk med han jeg driver på med... herremindag jeg er oppgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. desember 2008 #18 Del Skrevet 23. desember 2008 Er selv i startfasen med en mann som ikke er så god/glad i dette med sms, men det betyr ikke at han ikke bryr seg om meg. Det har han bevist på andre måter. Vi sender meldinger kanskje hver 3. - 4. dag eller noe, og da bare en melding hver. Hvis han skriver til meg og jeg svarer, skal det ofte helt konkrete spørsmål til før han svarer igjen, men sånn er han og det er ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 23. desember 2008 #19 Del Skrevet 23. desember 2008 Er selv i startfasen med en mann som ikke er så god/glad i dette med sms, men det betyr ikke at han ikke bryr seg om meg. Det har han bevist på andre måter. Vi sender meldinger kanskje hver 3. - 4. dag eller noe, og da bare en melding hver. Hvis han skriver til meg og jeg svarer, skal det ofte helt konkrete spørsmål til før han svarer igjen, men sånn er han og det er ok:) litt værre når det er startfasen med en som bor flere timer unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. desember 2008 #20 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, han bor flere timer unna meg han her. Men vi er jo ærlige med hverandre da og vet hva vi tenker om hverandre og når vi skal møtes igjen, så er ikke noe problem å ikke få meldinger hver dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå