Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 hei jeg har langt tykt krøllete hår som av en eller annen merkelig grunn frisørene jeg har vært i kontakt med vil sette opp. er det ikke like fint med løst hår når en har tykt hår? Har håret nesten ned på rompen og har en følelse av at det vil bli en kjempe stor klump på toppen noe som jeg ikke liker. oppsatt hår er ikke noe jeg har til vanlig, men tar et hårstrikk og setter det i en hestehale, det er vel det nærmeste oppsatt hår je ghar hatt. hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Det kan jo være helt nydelig med lange krøller nedover ryggen! Selv hadde jeg noe oppsatt og noe ned bak. Men tenk litt på hvilken kjole du skal ha. Om det ikke er noe spesiell dekor på ryggen, gjør det ingenting om håret henger ned, for da skjuler det ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Du kan sette sidehåret opp midt bak, og ha små blomster i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 21. juni 2003 #4 Del Skrevet 21. juni 2003 Det er jo så mange frisyrer å velge i da. Finn ut hva du liker, har du et bilde av dette så ta det med til frisøren og si at det er slik du vil ha det. Som Donpedro skrev, sette opp sidehåret og la det henge ned bak er flott synes jeg. Men altså, velg som du liker, ikke la en frisør gjøre deg misfornøyd på den dagen der i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 21. juni 2003 #5 Del Skrevet 21. juni 2003 Ikke gjør som ei venninne som har langt, krøllete mørkerødt hår. Det ble satt opp som en stram knute midt på hodet. Jenta var helt ugjenkjennelig, og det var ikke spesielt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Enig med de andre at å sette opp sidehåret kan være fint. Men hvis det er detaljer på kjolen bak som bør komme fram bør du vurdere å sette opp alt. Du kan jo likevel la en del lokker henge ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 Har du langt vakkert hår så vis det frem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #8 Del Skrevet 21. juni 2003 har spiralkrøller og jeg synes det er fineste når de henger og slenger har noen sett providens? slike krøller som Sidney har jeg, men har altså hår ned til rompen tror jeg går for håret ned med krøller som henger og slenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. juni 2003 #9 Del Skrevet 21. juni 2003 Du må gå etter din magefølelse her, og ikke frisørens.... Det viktigste er at du er deg selv på bryllupsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finn en frisyre du synes selv er vakker og som er deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå