Gjest Gjest_mai_* Skrevet 16. desember 2008 #1 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har lyst på pepperkakeformer som er litt spesielle og uvanlige. Isbjørner, kameler, elefanter og andre dyr. Og andre ting. Noen som vet hvor jeg kan kjøoe det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 16. desember 2008 #2 Del Skrevet 16. desember 2008 På Indiska så jeg de hadde denne typen pepperkakeformer i flere størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. desember 2008 #3 Del Skrevet 16. desember 2008 På Indiska så jeg de hadde denne typen pepperkakeformer i flere størrelser Kameler og elefanter? :D Andre dyr også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2008 #4 Del Skrevet 16. desember 2008 Kameler og elefanter? :D Andre dyr også? jupp, på Indiska har de både elefanter og krokodiller, i flere størrelser..og andre dyr. kanskje du kan se på indiska.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 jupp, på Indiska har de både elefanter og krokodiller, i flere størrelser..og andre dyr. kanskje du kan se på indiska.no? Fint, da skal jeg se der! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutt Skrevet 17. desember 2008 #6 Del Skrevet 17. desember 2008 På Ica Maxi har de mye morsomt: kamel, elefant, hund, katt, bil, puslebrikke osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. desember 2008 #7 Del Skrevet 17. desember 2008 På Ica Maxi har de mye morsomt: kamel, elefant, hund, katt, bil, puslebrikke osv Kult, får se der også da ^^ Men isbjørn da? Jeg leste i ELLE at pepperkakeformer som er formet som isbjørner finnes, men fikk ikke med meg hvor de selges. Har så lyst på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Del Skrevet 17. desember 2008 Som nevnt indiaska.. Også vet jeg price club har, men jeg vet ikke om den butikken er noe annet sted enn i krokstadelva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.formina.se/produkty.php?sekceid...+70+olika+motiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2008 #10 Del Skrevet 17. desember 2008 har også sett en del uvanlige pepeprkakeformer hos jernia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå