Gå til innhold

Singel

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Hei Jenter (og evt. gutter) :) Jeg lurer på om det er noen av dere som vet om noen bra utesteder for oss som er single? Da tenker jeg på noen stder hvor det er mulig å treffe noen, at sjekkefaktoren er høy...jeg og venninner har som regel alltid endt opp på brune barer med gammle gubber, så jeg blir svært taknemmelig for noen tips. Gjerne også om hvordan jeg best kan komme i kontakt med noen:)

Vennlig hilsen jente 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anonym_*
Det hadde kanskje vært en fordel å vite hvilken by det var snakk om ;)

he he, sant det! Oslo...takk for påminnelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt om du er ute etter skikkelig kjøttmarked, eller mer et sted å møte en partner (om sistnevnte finnes... Jeg aner nemlig ikke noe om det). Men er målet en flørt for kvelden, er vel Parkteateret, Pigalle, Donald eller Hammertson greie steder. :)

Endret av Bex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig ann på hva du er på jakt etter...

Er det et ONS så er jeg enig med Bex, men vil gjerne slenge til Fridays og Hard Rock.

Rettelse: Er det egentlig noen steder som ikke er berørt av høy sjekkefaktor i Oslo? :kose:

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva slags fyrer du liker også da.. Sportsbaren, Mono, Garage, Donald, alt etter som hva slags interesser du har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byen er et kjøttmarked stort sett uansett, så det er ikke noe jeg vil anbefale. Finn deg heller en annen plass å sjekke mannfolk. Tur i parken, skibakken, skiløypa, joggetur, o.l. Plasser folk drar uten at det er for å få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen er et kjøttmarked stort sett uansett, så det er ikke noe jeg vil anbefale. Finn deg heller en annen plass å sjekke mannfolk. Tur i parken, skibakken, skiløypa, joggetur, o.l. Plasser folk drar uten at det er for å få seg noe.

Det er da ikke lett å komme i kontakt med folk der heller, da. Synes det kun er ute på byen man snakker med fremmede, jeg. Er ofte i Nordmarka, men der er det stort sett småbarnsforeldre, par eller venninnegjenger. På Sats skravler man vel ikke så mye heller...? Eller er det jeg som er håpløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke lett å komme i kontakt med folk der heller, da. Synes det kun er ute på byen man snakker med fremmede, jeg. Er ofte i Nordmarka, men der er det stort sett småbarnsforeldre, par eller venninnegjenger. På Sats skravler man vel ikke så mye heller...? Eller er det jeg som er håpløs?

Nei jeg synes ikke det er du som er håpløs, det er sant som du sier at det er vanskelig å komme i kontakt med andre på de nevnte arenaene. Er det ikke forresten de samme folkene som en ser på gaten som også drar på byn da? det jeg mener er at det sikkert finnes noen som meg og deg der ute, vi drar jo på byn vi også, og vi er da ok mennesker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi er supre mennesker! :)

Er bare så dumt at jeg er litt sjenert, og de jeg kanskje vil komme i kontakt med er litt sjenert... Og så ender det opp med at man rømmer hjem, bort fra de fulle, unintressante, pågående guttene...

Huff, er ikke lett...

Men, hvor går man for å treffe litt mer rocke-gutter? Synes så mange steder er så vestkant... Selv på Grønland, og ikke minst Løkka. Trenger ikke de mest hardbarka svartmetall-gutta, men bittelitt tøffere enn de guttene jeg møter på min vei... Noen som vet?

Endret av Bex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, det er nok ikke du som er håpløs. Bare jeg som er sær :P Jeg går på 3t og det er ikke noe problem å snakke med folk, de ser kanskje litt rart på deg i starten da de ikke er vant til at folk snakker ved slike anledninger, men det går fort over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...