Gjest Gjest_Marina_* Skrevet 16. desember 2008 #1 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal kjøpe en liten tilleggsgave til svigerinnen min og har tittet rundt etter et enkelt og pent rutete ullskjerf. Har forsåvidt funnet det, både på Prego og Lene V. Begge er i ganske tynn lammeull, med duse farger. De koster imidlertid 300 kroner, noe som er litt i meste laget. Har noen av dere sett liknende ullskjerf et annet sted (på butikk i Oslo), kanskje er det salg et sted? Tusen takk for all hjelp, jeg har løpt rundt i Oslo uten å finne noe så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 16. desember 2008 #2 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal kjøpe en liten tilleggsgave til svigerinnen min og har tittet rundt etter et enkelt og pent rutete ullskjerf. Har forsåvidt funnet det, både på Prego og Lene V. Begge er i ganske tynn lammeull, med duse farger. De koster imidlertid 300 kroner, noe som er litt i meste laget. Har noen av dere sett liknende ullskjerf et annet sted (på butikk i Oslo), kanskje er det salg et sted? Tusen takk for all hjelp, jeg har løpt rundt i Oslo uten å finne noe så langt. de har på voice.. koster vel 99 kr om jeg ikke husker feil. sort med grått, off-white og blått i rutene. kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 16. desember 2008 #3 Del Skrevet 16. desember 2008 cubus og b-young hadde noen fine skjerf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå