Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Mine venner har litt problemer med hva de skal gjøre med meg, for som det kalles utdrikninglag og jeg drikker ikke . Som jeg har sagt så får de vel bryne seg litt mer da må jo le da, jeg forstår ikke hva som er problemet jeg er med på det meste selv i edru tilstand :-? tror jeg :-?. De har spurt meg om jeg ikke kan drikke bare litt den ene dagen, men det går ikke, for jeg drikker ikke fordi jeg blir så dårlig, har aldri slått feil, og skal jeg da drikke på en slik dag, da blir det ikke akkurat koselig for meg da eller? jeg kommer ikke til å drikke uansett hva noen måtte mene, og er med på det meste, men tror de kvir seg litt til om de eventuelt skal drikke og så vil jeg være helt edru, jeg som egentlig skal drikkes ut litt morsomt synes nå jeg da, for da kan jeg jo fortelle dem dagen etter hva de har gjort . Vi har nå vært ute sammen før der de har drukket og ikke jeg så den forstår jeg ikke helt at dette skal være så mye annerledes. Om jeg kunne vært me då bestemme da hadde det vært koselig med mine nærmeste venninner, mine søstre over en god middag og bare kosekveld oss i mellom uten alt for mye sprell. kanskje jeg skal høre med dem hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 De har spurt meg om jeg ikke kan drikke bare litt den ene dagen.... ????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Mine venner har litt problemer med hva de skal gjøre med meg, for som det kalles utdrikninglag og jeg drikker ikke . Som jeg har sagt så får de vel bryne seg litt mer da må jo le da, jeg forstår ikke hva som er problemet jeg er med på det meste selv i edru tilstand :-? tror jeg :-?. De har spurt meg om jeg ikke kan drikke bare litt den ene dagen, men det går ikke, for jeg drikker ikke fordi jeg blir så dårlig, har aldri slått feil, og skal jeg da drikke på en slik dag, da blir det ikke akkurat koselig for meg da eller? jeg kommer ikke til å drikke uansett hva noen måtte mene, og er med på det meste, men tror de kvir seg litt til om de eventuelt skal drikke og så vil jeg være helt edru, jeg som egentlig skal drikkes ut litt morsomt synes nå jeg da, for da kan jeg jo fortelle dem dagen etter hva de har gjort . Vi har nå vært ute sammen før der de har drukket og ikke jeg så den forstår jeg ikke helt at dette skal være så mye annerledes. Om jeg kunne vært me då bestemme da hadde det vært koselig med mine nærmeste venninner, mine søstre over en god middag og bare kosekveld oss i mellom uten alt for mye sprell. kanskje jeg skal høre med dem hint hint Ja, det burde ikke være noe problem med utdrikningslag fordi om du ikke drikker. Og jeg synes at det siste du sier med en kosekveld med venninnene høres flott ut. Det blir jo mer og mer vanlig å gjøre det på den måten nå. Ikke alle synes så mye om helt ville utdrikningslag. Er liksom litt......... teit........ Sikkert lurt å hinte.... De burde jo ta hensyn til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 21. juni 2003 #4 Del Skrevet 21. juni 2003 Utdrikningslaget vil nok gå flott uansett om du drikker eller ikke, eller som du sier selv, det vil gå bedre når du ikke drikker, og da bør du ikke gjøre det heller. Synes de må respektere deg såpass siden dere er venninner. Gi noen hint og se om det ikke løser seg slik du vil ha det. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. juni 2003 #5 Del Skrevet 21. juni 2003 Unnskyld meg altså.......hva er det som skjer i dagens samfunn??? Skal man ikke kunne ha det gøy UTEN alkohol :x Ja - bare spør jeg altså. Det er en lang vei å gå med holdningsskapende arbeid om både alkohol og andre ting........ Ønsker deg lykke til med utdrikkingslaget UTEN at du drikker. Hilsen Usikker som både drikker og "herjer rundt" men som også kan ha det fryktelig morro UTEN alkohol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du ikke spørre dem om de ikke kan la være å drikke bare den ene dagen?? Det er jo en fest for deg, skal ikke den kunne legges opp på dine premisser da? God mat og godt selskap er jo alt en trenger for å ha en fin kveld sammen. Tenk dessuten på alle morsomme aktiviteter de kan finne på for deg som krever at folk er edru, som er utelukket i andre utdrikkingslag. Alt som har med motorkjøretøy å gjøre for eksempel, eller mer krevende fysiske aktiviteter. Eller gjør som Einar Gerhardsen (han var jo avholds) da han var på statsbesøk i Moskva: Han drakk vodka med resten av de andre og imponerte med sin stamina. Siden de andre var ganske fulle la ingen merke til at han byttet ut vodkan i glasset med vann fra ei lommelerke før han styrtet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du ikke spørre dem om de ikke kan la være å drikke bare den ene dagen?? Det er jo en fest for deg, skal ikke den kunne legges opp på dine premisser da? God mat og godt selskap er jo alt en trenger for å ha en fin kveld sammen. Tenk dessuten på alle morsomme aktiviteter de kan finne på for deg som krever at folk er edru, som er utelukket i andre utdrikkingslag. Alt som har med motorkjøretøy å gjøre for eksempel, eller mer krevende fysiske aktiviteter. Eller gjør som Einar Gerhardsen (han var jo avholds) da han var på statsbesøk i Moskva: Han drakk vodka med resten av de andre og imponerte med sin stamina. Siden de andre var ganske fulle la ingen merke til at han byttet ut vodkan i glasset med vann fra ei lommelerke før han styrtet! kanskje det var det jeg skulle gjort Det går sikkert helt fint alt sammen, og det var ikke alle som spurte meg om jeg ikke kunne drikken, noen få stykker, men det blir ikke aktuelt har ikke lyst til å ligge over toalettskålen den dagen Håper på det beste og tror nok de klarer å finne på noe sprøtt, forloverene min er den som skal aggangere det og hun har full forståelse for dette, så jeg tror hun finner på noe gøy for alle sammen uten veldig mye drikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juni 2003 #8 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du ikke spørre dem om de ikke kan la være å drikke bare den ene dagen?? Det er jo en fest for deg, skal ikke den kunne legges opp på dine premisser da? Sånn skal det gjøres, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 21. juni 2003 #9 Del Skrevet 21. juni 2003 Heia! Jeg hadde et alkoholfritt utdrikingslag, og det var ikke så veldig anderledes enn andre med alkohol(tror jeg). Ble hentet tidlig om morgenen, kledd ut, kjørt rundt i en cadilack, vi spiste frokost, så bar turen til sats.. trening :-? etter det champagne(alkoholfri), så rundt å drite meg ut i byen, hudpleie og på ettermiddagen/kvelden avsluttet vi med å reise til havet hvor vi hadde en nydelig picnik og jeg fikk "kjenne på gaver" av alle... vi hadde en fantastisk flott dag.. med innslag av alt som "skal" være med i et utdrikningslag-litt utdriting, og myyyye hygge!! Et minne for livet som alle husker alt av! Så det går ann å ha et flott og morsomt utrdikningslag uten alkohol!! Stort sett alle av mine veninner er ikke avholdsmensker, og de sa etterpå at de koste seg masse. Lykke til med ditt utdikningslag.. du kommer til å få det gøy!! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 21. juni 2003 #10 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg var med i et utdrikkingslag hvor bruden ikke er noe glad i alkohol, og det er det morsomste utdrikkingslaget jeg har vært i! Vi sendte henne opp i paragliding, tok henne med ut på teater og restaurant. I tillegg gav vi henne muligheten til strikkhopping. Hvis ikke vennene dine klarer å finne på noe morsomt uten alkohol, så har de dårlig fantasi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå