Gå til innhold

Hvordan er en typisk kreps?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes den fisk-tråden var så morsom. Kan noen fortelle noe lignende om krepsen? Hvordan "er" vi, og hvordan "ser vi ut"? Å, jeg er så spent....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krepsen er veldig følsom, i alle fall.

Sår, tar ting veldig til seg - ikke som i å bli fornærmet og sur, men nærtaken på en "dypere" måte.

Jeg vet ikke så utrolig mye om Krepsen, men dette e`n side.

Krepsen forbindes også med avhengighet, når det kommer til sinn- og lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kreps, men vet ikke veldig mye...

Men jeg vet et par ting som stemmer for meg som jeg har lest om Krepsen før.

Krepsen er veldig familiekjær, veldig følsom, og lukker seg lett inn i skallet sitt.

Vet det er mye mer, men jeg husker ikke mer i farta. Kan se om jeg finner noen ting om det, og så kan jeg klippe og lime litt her etterpå... later...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bestemt jeg er kreps med jomfruascendant. Hva nå det enn betyr? Betyr det at jeg er mest kreps eller mest jomfru? (Ja, jeg er egentlig sikker på at jeg ikke er jomfru i ordets rette forstand....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Tiit; du er mest Kreps. Jeg har også ascendanten i jomfruen.

Ting jeg har hørt om krepsens utseende:

De har et rundt ''måneansikt'', liten nese, store uttrykksfulle øyne og munn, og er vinterbleke året rundt. Hårfargen deres har ofte et lite snev av rødt i seg. Krepser er ofte litt runde rundt magen, og er enten litt lubne, eller veldig slanke. Jenter har enten store bryster, eller de er flate som pannekaker. Ingen mellomting når det gjelder krepsens utseende. De bruker sjelden opp alle lommepengene på klær (om ikke de får et annfall av handlesyke), men kan sette sammen et virrvarr av gamle klær og få det til å se ut som hippe designerkreasjoner. De er kreative, og det vises ofte på måten de kler seg. Krepsens kvinner fortrekker en litt feminin og romantisk klesstil.

Krepsens personlighet:

Krepsen er følsom. De har derfor lett for å grine. Lett for å bli sinte. Og lett for å le. Ofte gjør de alt samtidig. De reagerer følelsesmessig raskt. Men de elsker å føle. De liker stemningsfull musikk, dikt, kunst, romantiske filmer, solnedaganger og fullmåner.

Krepsen er glad i familien og hjemmet sitt. Både menn og kvinner av dette tegnet, har et veldig nært og godt forhold til sin mor. Ofte kan det bli problemer hvis ikke navlestrengen blir kuttet i tide. En av deres største drømmer i livet er å bli foreldre selv, og fra den dagen de blir det er barnet nesten det eneste som betyr noe for dem. De vil også trives spesielt godt på kjøkkenet, og elsker å lage mat.

De er håpløst romantiske. De blir lett stormende forelsket, og like lett såret. Hvis de er i et forhold som ikke fungerer så vil krepsen holde ut til det lengste. Krepsen hater å gi slipp på folk, og kan være både eiesyk og sjalu. De setter nærhet og fysisk kontakt veldig høyt i et forhold.

Til tross for at de setter familielivet sitt så høyt, så vil de likevel nå langt i karrierelivet. Av alle stjernetegn er krepsen den flinkeste til å kombinere privatlivet og karrieren. De har praktisk sans, og kan takle hva det måtte være. Dessuten er de flinke med økonomien, og er flinke til å spare penger. De vil passe til å være omsorgsarbeidere, kunstnere, kokker, arkeologer (de elsker historie) fiskere (de elsker havet), forfattere eller hjemmeværende.

Krepsen er ofte veldig sjenert, og kan rødme hvis de oppdager at de er gjenstand for oppmerksomhet. De har en fantastisk hukommelse, og glemmer aldri bursdager. Krepsen sin mest utsatte kroppsdel er magen og brystene. De passer best sammen med mennesker som er født i Fiskene eller Skorpionen.

Jeg tror jeg har fått med det viktigeste nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye jeg kjente meg igjen i!!! :o (Jeg er kreps)

Det som kanskje stemte dårligst på meg, var

Men de elsker å føle.

Jeg takler ikke å kjenne på følelsene, men det har andre årsaker enn at jeg er kreps, tror jeg.

kan være både eiesyk og sjalu

Ikke føler jeg meg eiesyk (men hadde kanskje ikke innrømt det om jeg hadde vært det? :blunke: ) og sjalu har jeg vært kun i starten av forhold hvor jeg er veeeldig forelska. Ellers er jeg svært lite sjalu!

Det tror jeg faktisk var det eneste omtrent som ikke stemte på meg! Så jeg er nok en veldig typisk Kreps, skjønner jeg.

Jeg hadde hørt mye av det før, men ikke alt.

Spennende å se at så mye faktisk stemmer!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...