Gå til innhold

Julegave til kjæresten


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe julegave til min bedre halvdel. Dette blir tredje julen vi er sammen. Jeg er helt blank. Noen andre som er det også? Kanskje vi kan hjelpe hverandre?

Hans greie er:

Friluftsliv

Det militære

Bøker

Film

Musikk (spesielt blues)

T-shirts (gjerne med morsomt print, intern humor eller band relatert)

Han har gitt uttrykk for at han ønsker seg bøker, hvor han har nevnt spesifikke titler, men det har jeg allerede bestilt i bursdagsgave (bok + film om en artist), fordi han har bursdag om ikke mange dager. I tillegg skal vi ut å spise. Jeg skal betale for det. Det gjør vi alltid når den andre har dag, altså, vice versa.

Jeg kan gjerne kjøpe ting innenfor det som jeg har listet opp, men problemet er at jeg hyper det veldig opp til at jeg må finne noe som er like superspesielt og fantastisk - akkurat slik som han er - for meg. Hva skal det være? Jeg kjenner han best, så det er jo jeg som burde vite det, men jeg blir helt småsurrete.

Utenom det, har jeg tenkt på et halskjede som jeg kan få gravert. Kanskje en sølvlenke eller noe annet. Da blir det gjerne litt personlig også. Saken her er at han liker ikke mye dilldall eller at det er fancy. Det skal være helt enkelt. Derfor vet jeg ikke om jeg hadde turd å gravere det heller.

Reise er også et alternativ, men det er først og fremst jeg som brenner for det. :fnise: Han liker det først når han er kommet på plass.

Hvis jeg hadde kunne, så hadde jeg sendt ham avgårde med første fly til en eller annen utpreget blues by i USA.

Hvis noen kommer på noe genialt, skriv gjerne noen ord.

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg bestilte julepakken til min kjære rett før helga på nettet.. Kjøpte fjernstyrte helikopter.. Vi begynte å diskutere akkurat det her om dagen ilag med ein kompis og min kjære blei heilt vill i blikket når vi prata om det.. Ein pakke med to helikopter med strålar, så ein kan skyte ned helikoptra.. Skal vere veldig artig å leike med, til og meg for ein på 21..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bestilte julepakken til min kjære rett før helga på nettet.. Kjøpte fjernstyrte helikopter.. Vi begynte å diskutere akkurat det her om dagen ilag med ein kompis og min kjære blei heilt vill i blikket når vi prata om det.. Ein pakke med to helikopter med strålar, så ein kan skyte ned helikoptra.. Skal vere veldig artig å leike med, til og meg for ein på 21..

Er artige de helikoptrene ja.. men de blir tatt av vinden ved hvert minste lille vindpust, så det er ikke alltid så stor suksess å leke med ute.. Mannen min fikk til jul i fjor, og det gikk hardt ut over potteplantene til svigermor for å si det sånn... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har dog-tag fra militæret som han liker å bruke, men takk for forslaget. Helikopter kan jeg godt kjøpe, men føler ikke at det kan være selve hovedgaven. Kanskje jeg bare får satse på å kjøpe litt forskjellig og pakke det inn på en spennende måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trulte_*

Jeg skal scrappe fotoalbum til kjæresten. Han syntes albumet jeg lagde i fjor til foreldrene mine var helt utrolig, og syntes det var dårlig gjort at ikke jeg lagde et til han også; så da blir det gaven hans i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Band of Brothers dvd-pakke

-Andre bra krigsfilmer: Full Metal Jacket, Platoon, Thin Red Line, Blackhawk Down, Saving Private Ryan

-Telt

-Sovepose

-Gore tex-støvler

-Jerven-duk

-En skikkelig ryggsekk

-Primus

-Fiskestang

Er jo genialt med friluftsinteresserte, de får aldri nok stæsj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...