Gå til innhold

acne jeans

Søtpotita

Anbefalte innlegg

Eg må ha meg nye jeans, og trur eg har lyst å prøve Acne. Nokon som har erfaring med desse? Korleis er dei i størrelsane, formen og går dei mykje ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deception

De er litt små i størrelsene, går absolutt ikke ut, og ang. fasongen må du nesten bare prøve. :) Jeg ligger normalt sett mellom to størrelser, men i Acne må jeg ha den største av disse.

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Deception!

Kva størrelsar brukar du i andre bukser? Så bra at dei ikkje går noko særleg ut! :jepp:

Har du ein modell du er nøgd med og korleis er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg bruker 25 og 26 i de fleste merker, og altså 26 hos Acne. Jeg liker modellen Hex, som er helt smal, og normal/litt høyere midje. :)

Egentlig er den veldig lik H&M Sqin, hvis du kjenner den. Den liker jeg også veldig godt. :)

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 25 og 26 i de fleste merker, og altså 26 hos Acne. Jeg liker modellen Hex, som er helt smal, og normal/litt høyere midje. :)

Egentlig er den veldig lik H&M Sqin, hvis du kjenner den. Den liker jeg også veldig godt. :)

Supert! Då veit eg sånn ca korleis buksestørrelsane er (kunne ynskje at det gjekk andre vegen, nemleg at dei var litt for store i størrelsen...ser betre ut ;) ).

Høyrest ut som den Hex er ei eg likar. Har nemleg to Squin-bukser som eg er ganske nøgd med. Dersom du har kjøpt dine i Oslo, kvar har du då kjøpt dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Litt off topic, men er det noen som vet hvorfor det heter acne jeans? Betyr ikke acne kviser? Er jo en litt rar ting å kalle buksene egentlig: kvisedongeri, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

ACNE er en forkortelse for Ambition to Create Novel Expressions, og har altså ingenting med kviser å gjøre.

Genialt! klesmerke (og sko!!!), men dessverre er mange ting derfra hårreisende dyre. :sur:

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter ikke fint på min kroppsform (gutteform), og jeg har prøvd de fleste modellene, vil jeg tro. Kan ikke sette fingeren på hvorfor, men det er ett eller annet som ikke stemmer (selv om jeg digger vaskene, og de sitter som støpt på feks. denne jenta). Tror nesten bare du må prøve deg fram. :)

Endret av Marinella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo har de acne jeans bl.a. på steen og strøm, og de har egen acne-butikk i hegdehaugsveien. Har nettopp kjøpt meg par nr 2, veldig fornøyd. De er dyre, men holder fasongen og sitter bedre enn de fleste andre jeans jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...