Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Del Skrevet 14. desember 2008 Fy faen så helt for jævlige mange kvinner ser ut etter å ha passert 40. Er nå i godt voksen alder, og jeg husker jeg synes mange av damene i nabolaget og området der jeg bor var ekstremt heite. Spol en 10-12 år fremover og de ser noe helt for jævlige ut, mens deres ektefeller har holdt seg svært godt. Ser også dette problemet med mine venninner som var relativt søte og pene på videregående, men som nå en god del år senere ser ut som sofaslitere. Daffe i fjeset, mer fett på kroppen, skuldrene henger, osv. Vet ikke om dette skyldes overforbruk av sminke, my helgedrikking (menn drikker jo mer, men tåler kanskje også mer?) og for mye fokus på slanking. Ennå godt jeg aldri skal gifte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Det skyldes vel heller at du ikke syns kvinner med aldringstegn ikke er noe heite, mens du ikke har noe imot rynker, viker og grått hår på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Del Skrevet 14. desember 2008 Det skyldes vel heller at du ikke syns kvinner med aldringstegn ikke er noe heite, mens du ikke har noe imot rynker, viker og grått hår på menn? Tror ikke du forstår hva jeg mener. Er ikke rynkene det er snakk om, men de ser i mange tilfeller en 10 år eldre ut enn sine menn. Slappe,slitne osv. Jeg husker godt hvordan mine venners mødre så ut da jeg var liten, og deres fedre oss. Selvom deres ektefeller har eldet så ser det ikke på langt nær så drastisk ut som hos kvinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 14. desember 2008 #4 Del Skrevet 14. desember 2008 Tror ikke du forstår hva jeg mener. Er ikke rynkene det er snakk om, men de ser i mange tilfeller en 10 år eldre ut enn sine menn. Slappe,slitne osv. Jeg husker godt hvordan mine venners mødre så ut da jeg var liten, og deres fedre oss. Selvom deres ektefeller har eldet så ser det ikke på langt nær så drastisk ut som hos kvinnene. Kanskje de rett og slett er mer slitne enn mennene sine? Har du tenkt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 14. desember 2008 #5 Del Skrevet 14. desember 2008 Det blir jo litt feil å si at kvinner eldes fort, all den tid vi faktisk lever lenger enn menn. Jeg har inntrykk av at det er mye mindre 'lov' for kvinner å se gamle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Del Skrevet 14. desember 2008 Tror ikke du forstår hva jeg mener. Er ikke rynkene det er snakk om, men de ser i mange tilfeller en 10 år eldre ut enn sine menn. Slappe,slitne osv. Jeg husker godt hvordan mine venners mødre så ut da jeg var liten, og deres fedre oss. Selvom deres ektefeller har eldet så ser det ikke på langt nær så drastisk ut som hos kvinnene. Klart de ser slitne ut. De er jo gift og har barn...! Skal de leve med en mann må de vaske hjemme, lage mat, passe barna, jobbe ute og hjemme, stille opp på dårlig sex med mannen osv. Klart de ser slitne ut. Glad jeg er singel, holder meg fresh og i topp form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #7 Del Skrevet 14. desember 2008 Klart de ser slitne ut. De er jo gift og har barn...! Skal de leve med en mann må de vaske hjemme, lage mat, passe barna, jobbe ute og hjemme, stille opp på dårlig sex med mannen osv. Klart de ser slitne ut. Glad jeg er singel, holder meg fresh og i topp form. Den som virkelig har det bra med seg selv har ikke behov for å rakke ned på andre. Mens andre oppnår en kortvarig glede ved å rakke ned på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #8 Del Skrevet 14. desember 2008 Menn har tykkere hud og får ikke så lett rynker..so what..skjønner ikke at det er et problem for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 14. desember 2008 #9 Del Skrevet 14. desember 2008 Fy faen så helt for jævlige mange kvinner ser ut etter å ha passert 40. Er nå i godt voksen alder, og jeg husker jeg synes mange av damene i nabolaget og området der jeg bor var ekstremt heite. Spol en 10-12 år fremover og de ser noe helt for jævlige ut, mens deres ektefeller har holdt seg svært godt. Ser også dette problemet med mine venninner som var relativt søte og pene på videregående, men som nå en god del år senere ser ut som sofaslitere. Daffe i fjeset, mer fett på kroppen, skuldrene henger, osv. Vet ikke om dette skyldes overforbruk av sminke, my helgedrikking (menn drikker jo mer, men tåler kanskje også mer?) og for mye fokus på slanking. Ennå godt jeg aldri skal gifte meg! Hadde vært interessant å spole frem til du var 40 år gammel, og sett hvor "hot" du var da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. desember 2008 #10 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan det også skyldes at en fødsel eller tre setter sine spor? Og at kvinner stort sett gjør mer i forhold til hus og unger enn barns far gjør? Kanskje enkelte menn til og med er så usikre at de foretrekker at kona ikke ser så himla attraktiv ut for andre og lurer fælt på hvorfor hvis hun pynter seg? Når det er sagt, så må jeg nesten få påstå at jeg opplever det stikk motsatte. Jeg ser utrolig mange gubbete menn og utrolig mange freshe damer i samme alder. Finnes ikke mange lekre menn på min alder, for å si det sånn, mens jeg som sagt ser veldig mange flotte damer. Men disse damene er kanskje skilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 15. desember 2008 #11 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kommer vel an på øyet som ser. For å ta min mor som eksempel, så vil nok hun komme inn under den gruppen du mener ser jævlig ut. I mine øyne er hun derimot vakker. Man kan lese så mye i et ansikt som ikke er helt glatt, det er tross alt et liv som har satt sine spor. Det er noe med blikket og fremtoningen til disse kvinnene som vitner om trygghet og innbyr til fortrolighet. Det samme synes jeg ikke gjelder for deres menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerring Skrevet 15. desember 2008 #12 Del Skrevet 15. desember 2008 Fy faen så helt for jævlige mange kvinner ser ut etter å ha passert 40. Er nå i godt voksen alder, og jeg husker jeg synes mange av damene i nabolaget og området der jeg bor var ekstremt heite. Spol en 10-12 år fremover og de ser noe helt for jævlige ut, mens deres ektefeller har holdt seg svært godt. Ser også dette problemet med mine venninner som var relativt søte og pene på videregående, men som nå en god del år senere ser ut som sofaslitere. Daffe i fjeset, mer fett på kroppen, skuldrene henger, osv. Vet ikke om dette skyldes overforbruk av sminke, my helgedrikking (menn drikker jo mer, men tåler kanskje også mer?) og for mye fokus på slanking. Ennå godt jeg aldri skal gifte meg! Synest det er mange flotte damer over 40, det er også mange slitne menn under og over 40 år. Det kommer nok an på smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_max_* Skrevet 15. desember 2008 #13 Del Skrevet 15. desember 2008 Man må trene mye, spise sunt og sove 8 timer om natten, da holder man seg ung og "fresh", uansett kjønn. Ingen trening, usunn mat, for mye alkohol og røyk, for lite søvn, og du ser ut som et vrak. Mange nordmenn er usunne, tar ikke vare på kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 15. desember 2008 #14 Del Skrevet 15. desember 2008 Hallo, man holder seg ikke ung uansett, hver dag blir man eldre og kroppen forfaller sakte men sikkert. Det er en del av livet man rett og slett ikke kommer forbi. Og det er ikke alltid slik at de som har en sunn livsstil ser bedre ut enn de som lever usunt. Livet er urettferdig sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #15 Del Skrevet 15. desember 2008 Fy faen så helt for jævlige mange kvinner ser ut etter å ha passert 40. Er nå i godt voksen alder, og jeg husker jeg synes mange av damene i nabolaget og området der jeg bor var ekstremt heite. Spol en 10-12 år fremover og de ser noe helt for jævlige ut, mens deres ektefeller har holdt seg svært godt. Ser også dette problemet med mine venninner som var relativt søte og pene på videregående, men som nå en god del år senere ser ut som sofaslitere. Daffe i fjeset, mer fett på kroppen, skuldrene henger, osv. Vet ikke om dette skyldes overforbruk av sminke, my helgedrikking (menn drikker jo mer, men tåler kanskje også mer?) og for mye fokus på slanking. Ennå godt jeg aldri skal gifte meg! Lett å gjennomskue at du er en av disse kvinnefiendtlige mennene her på KG Du burde komme deg litt mer ut, få litt mere impulser annet enn de nitriste tankene du sitter og ruger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. desember 2008 #16 Del Skrevet 15. desember 2008 Fy faen så helt for jævlige mange kvinner ser ut etter å ha passert 40. Er nå i godt voksen alder, og jeg husker jeg synes mange av damene i nabolaget og området der jeg bor var ekstremt heite. Spol en 10-12 år fremover og de ser noe helt for jævlige ut, mens deres ektefeller har holdt seg svært godt. Ser også dette problemet med mine venninner som var relativt søte og pene på videregående, men som nå en god del år senere ser ut som sofaslitere. Daffe i fjeset, mer fett på kroppen, skuldrene henger, osv. Vet ikke om dette skyldes overforbruk av sminke, my helgedrikking (menn drikker jo mer, men tåler kanskje også mer?) og for mye fokus på slanking. Ennå godt jeg aldri skal gifte meg! eg må nesten sei meg litt enig... mange damer forfaller litt når dei passerer 40, grunnen skal eg ikkje diskutere siden det kan vere så mangt... men det virker som at mange damer legger sminken, barberhøvellen og finklærne på hylla i den alderen. dette gjelder så klart ikkje alle, men mange lar ver å prøve å ta seg bra ut. men mennene er ikkje alltid så mye flinkere dei heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tk Skrevet 15. desember 2008 #17 Del Skrevet 15. desember 2008 det er jo veldig lett å si at det er bare å spise sunt, trene mye og sove 8 timer om natten. jeg studerer til 2-3 hver dag. kjører hjem og henter datteren min i barnehage og henter samboeren min fra jobb. lager middag, drar på jobb, kommer hjem og tar kveldsstellet med datteren min.(jobber 3 dager i uka) kl 20 må jeg begynne på husarbeidet. i 21 tida venter studiene. så legger meg helt utslitt i 23 tida, og får aldr nok søvn. de dagene jeg ikke jobber prioriterer jeg datteren min. prøv å få trening til å passe inn her.. (tør jeg nevne at samboeren min kommer hjem fra jobb, setter seg ned foran tven, og ikke gjør en dritt? lurer på hvem som er slitnest?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #18 Del Skrevet 15. desember 2008 Kvinner "tåler" på noen måter aldring dårligere enn menn; dvs at en kvinne tydelig over fruktbar alder blir kanskje ikke sett på som like attraktiv som endel menn i samme aldersgruppe, sånn rent ut fra evolusjonsmessige prioriteringer (det gjelder kanskje mest at eldre menn fortsatt kan ha draget på yngre kvinner, mens en eldre kvinne sjeldnere har draget på en vesentlig yngre mann?). Men å si at damer over førti ofte(st) ser helt forjævlige ut er en vanvittig slutning, og jeg lurer virkelig på hvor trådstarter bor om han kun ser slike damer - det høres ut som et trashy nabolag... Jeg har møtt mange utrolig flotte godt voksne damer, og flere av dem har også funnet seg ny (og attraktiv) partner i moden alder, så så veldig lite tiltrekkende kan de ikke være. Om man slutter å kle seg pent, driter i å gå til frisøren osv, lar være å engasjere seg i livet utenfor husveggene osv blir man gjerne mindre attraktiv, det er jeg enig i, og jeg har også sett eksempler på folk som virker som de er på randen til sykehjemsplass, i hvert fall pensjonisttilværelse, når de er 35-40, med "aldersovervekt", dårlig farget kort sveis og joggedress som eneste antrekk, men de hører ikke til flertallet der jeg bor i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 15. desember 2008 #19 Del Skrevet 15. desember 2008 Dette er nok i stor grad biologisk. Hvis det har eksistert menn som bare elsket damer i førti og femtiårene er sannsynligheten liten for at de fikk så mange etterkommere for å si det slik. Uansett tror jeg normale menn faktisk tilpasser seg. Når jeg var 25 år gammel synes jeg at damer på 29 år var så gamle ut, mens jeg ikke har noe problem med utseendet til kvinner i mitten av tredveårene idag. Det at man fortsatt synes kun 20 åringer er noe tess når man er 45 tror jeg rett og slett skyldes at ens mentale utstyr ikke fungerer helt som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #20 Del Skrevet 15. desember 2008 Ej jente på jobben min er 40 år (har 3 barn og ser ut som modell) og ærlig talt ser ut som en 25-åring i ansiktet også. (jeg er selv mye yngre enn henne og trodde først at hun var på min alder!! Utseendet hennes er ungt, rett og slett. Bare ikke livserfaringen Mannen hennes er bare et år eldre enn henne men ser ut som en 45-åring. Folk tror det er ganske stol aldersforskjell mellom dem, hehe. Personlig synes jeg at mannfolka eldes fortere enn kvinner Som regel, men ikke alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå