Arielle Skrevet 14. desember 2008 #1 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har lyst å kjøpe en ny jule-cd. Er det noen som har en fin cd å anbefale? Liker slik julemusikk som er rolig og stemningsfull. Som det er litt høytid over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsemamma Skrevet 15. desember 2008 #2 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg syns den nye cd'n til Enya (And winter came) er fin Cd'n til Peter Jöback (er det ikke det han heter?) høres også fin ut på reklamen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg anbefaler på det sterkeste Sarah McLachlan sin Wintersongs! Det er blant annet hun som har låten Angel fra filmen City of angels:) Her kan du høre litt på cden: http://cdon.no/musikk/mclachlan_sarah/wintersongs-626824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. desember 2008 #4 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg kan anbefale DDE sin julecd. Den er utrolig fin og gir masse julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 15. desember 2008 #5 Del Skrevet 15. desember 2008 Mine favoritter, som gir meg skikkelig julestemning, er: Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul. Solveig Slettahjell - Natt i Betlehem. Sarah McLachlan - Wintersongs. Så fikk jeg lyst til å høre Enya sin nye plate And winter came. Takk for tips mamsemamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 16. desember 2008 #6 Del Skrevet 16. desember 2008 Carola - Jul i Betlehem Hillsong - Christmas Down Under Juleplata til Jewel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #7 Del Skrevet 16. desember 2008 Richard Wullf og Kari Bremnes- Desemberbarn. Bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. desember 2008 #8 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg elsker juleplata til Smokie, faktisk Ellers så høres jo den til The Priests ganske så stemningsfull ut, men er ikke helt min stil, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 16. desember 2008 #9 Del Skrevet 16. desember 2008 Desemberbarn som nevnt over her. Stille natt med SKRUK er bare helt fantastisk nydelig. Wishing you a merry christmas med Ella Fitzgerald Take 6 sin juleplate, husker ikke hva den heter. Setter på Ella nå, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 16. desember 2008 #10 Del Skrevet 16. desember 2008 Av de som ikke er sagt tidligere vil jeg anbefalle The Real Group med Julen er her og En riktig jul, kjempe fine a cappella sanger.. En smakebitt av sangene kan høres på nettsiden til the real group Julen er her og En riktig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 16. desember 2008 #11 Del Skrevet 16. desember 2008 "The Christmas song" med Nat King Cole. Ingen over, ingen ved siden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 16. desember 2008 #12 Del Skrevet 16. desember 2008 Klarer ikke å anbefale en julecd med alle de sangene jeg liker, så resultatet har vært å kjøpe mange forskjellige og sette sammen min egen. Her er et utvalg av mine favoritt julesanger: Bing Crosby: Have Yourself a Merry Little Christmas, Adeste Fideles Eartha Kitt: Santa Baby Oslo Gospel Choir m/Tommy Körberg: O helga natt, En stjerne skinner i natt Louis Armstrong: Winter Wonderland Band Aid: Do they know it's Christmas Jan Werner: Nella Fantasia The Pogues: A Fairytale of New York Det var det jeg kom på i farten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. desember 2008 #13 Del Skrevet 16. desember 2008 Julenatt med Oslo Gospel Choir liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 17. desember 2008 Nå fikk jeg lyst på alle platene det sto om her Takk for tips Flere? Si gjerne dersom dere liker noen av cdene som har vært nevnt også. Er jo bare et pluss at den er anbefalt av flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 18. desember 2008 #15 Del Skrevet 18. desember 2008 Bugge Wesseltofts "It's Snowing On My Piano" er stemningsfull og fin, og har blitt voldsomt populær i år selv om den er fra 1997. Solveig Slettahjell, med hjelp fra Tord Gustavsen og en annen kar jeg dessverre har glemt navnet på i farten, har en nokså nydelig plate fra i år som er verdt å sjekke ut. Sufjan Stevens' "Songs for Christmas" – fem fantastiske EP-er for en billig penge. Nydelig boks. Lows "Christmas"-EP. Veldig trivelig julepop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #16 Del Skrevet 18. desember 2008 Sondre Bratland - Stjerna frå Betlehem. Det blir ikke jul uten å ha hørt den. Om og om igjen, fem dager før jul. Ja. Blir litt lei. Men da er det over, og. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå