Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 14. desember 2008 #1 Del Skrevet 14. desember 2008 Er nysingel og på jakt etter flere sider for single...finnes det? På forhånd takk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Sukker.no, Be2.no, Match.com og KG (menn plukker opp damer på KG). Husk da at menn kun sikter seg på sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_laila_* Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Kanskje han ikke er ute etter sjekkeside, men bare et sånt forum for bare singelprat og singelting... Har egentlig ingen å komme på, men det er sikkert noen. Har hørt det er en sånn side som til og med arrangerer singeltur også... og singelforeningen.no tror jeg noe som heter, men vet ikke om de har forum... litt usikker på adressen og, men var et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_laila_* Skrevet 15. desember 2008 #4 Del Skrevet 15. desember 2008 Etter å ha googlet litt har jeg funnet ut, singellivet og singelnett, men ikke noe singelforening, hehe.. men jeg mener jeg hadde sett et eller annet sted det ble tips til hva single burde gjøre.. Psykologer ga tips og sånt...Men jeg vet ikke helt hva det var... Hadde en grønnhoveddide husker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 Ensliges Landsforening Parforhold.no (der er alle hjerter knust pga utroskap osv.) Tapernes Landsforbund Sukker.no Matchcom.no Søk i google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Tapernes landsforbund? Er man en taper fordi en er singel? DUST!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå