Gå til innhold

Gutter er redde for meg, hvorfor?

Gjest Blandet

Anbefalte innlegg

Hvilke clubber/by kommer du til å vanke førstkommende fredag da?

Har du mer enn utseende med deg sjekker jeg deg opp, to make you happy, selvsagt =)

Hehe, så snilt av deg da:) Jeg bor i Oslo, men jeg vanker nok på gardemoen på fredag siden jeg skal til Tyskland å feire jul med besteforeldrene mine(som har flyttet dit av en eller annen pussig grunn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er norsk gutt og har drevet på med flere utlandske jenter. Har sjekka opp flere utlendaske siden jeg liker utseendet deres og fordi de bruker å være mer interessante enn norske (generelt da). Hver gang jeg sjekker opp ei fra Iran, Pakistan etc. så tenker jeg litt på den handlinga fra Uno hvor de skulle banke han norske. "Nå har do polt feil lillesøster Morten", selvom hvis det hadde skjedd så hadde de + et par andre hadde tatt de først. Uansett tror at mange norske gutter er redde ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Manne_mann
Hehe, så snilt av deg da:) Jeg bor i Oslo, men jeg vanker nok på gardemoen på fredag siden jeg skal til Tyskland å feire jul med besteforeldrene mine(som har flyttet dit av en eller annen pussig grunn).

Det var jo litt dumt, du får ha ei flott jul i Tyskland iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er norsk gutt og har drevet på med flere utlandske jenter. Har sjekka opp flere utlendaske siden jeg liker utseendet deres og fordi de bruker å være mer interessante enn norske (generelt da). Hver gang jeg sjekker opp ei fra Iran, Pakistan etc. så tenker jeg litt på den handlinga fra Uno hvor de skulle banke han norske. "Nå har do polt feil lillesøster Morten", selvom hvis det hadde skjedd så hadde de + et par andre hadde tatt de først. Uansett tror at mange norske gutter er redde ja..

Hehe, har jo hørt den historien før, men kan du heller ikke spørre dama om hvordan familien vil ta det om hun er sammen med en norsk gutt da? og om hun har brødre? Jeg har jo kusiner og fettere her i Norge som er helt fra Iran og ikke halvt som meg. Kusina mi er faktisk sammen med en norsk gutt og de bor sammen. Han har ikke blitt banket opp av fettern min(broren hennes), men de er faktisk gode venner og han overnatter hjemme hos onklen og tanta mi, men jeg merker faktisk at min familie er kansje litt mer norske enn andre iranske familier, så jeg skal ikke si at alle er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Jeg har truffet mange hyggelige iranere og har kontakt med fire-fem stykker minst ukentlig. Likevel ville jeg vært skeptisk til å innlede et forhold til en iransk jente pga. familien og dens normer/levesett. Religion, alkohol, barneoppdragelse, kort sagt alt som kan være helt forskjellig ville nok avskrekket meg. Eneste måten jeg kan tenke meg det kunne blitt noe, var hvis jeg hadde blitt godt kjent med familien først og så plutselig truffet datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange utlandske gutter som prøver seg, men de ser på meg som en "potet" og ønsker ikke noe ordentlig forhold med meg. Skjønner ikke helt hva det vil si å være en "potet" egentlig heller.

Litt off topic, men (jeg er ganske så sikker på at) å være en "potet" vil si å være norsk. Så de ser sannsynligvis på deg som for norsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det meste allerede er sagt om denne saken.

Og jeg kan nok forstå at mange gutter føler seg "skremt" av fremmedkulturelle, særlig med tanke på religion, mat, alkohol, familie, skikker og tradisjoner. Man føler at man beveger seg inn på et fremmed område, hvor man egentlig ikke hører hjemme.

Hvorvidt dette er reelt eller kun en følelse fremstilt av media/samfunnet kan jo diskuteres, men jeg kjenner mange føler det akkurat slik.

Selv er jeg ikke på noen måte skremt av dette - selv om jeg aldri har hatt et forhold med en fremmedkulturell. :)

Endret av Eskild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...