Captcha Skrevet 2. april 2012 #561 Del Skrevet 2. april 2012 Ju-huuuuuu!!! Trodde kanskje innlegget ble for seriøst, men neida, det ble jo fest! Men har alle gått og lagt seg? Helsiki, typisk meg å våkne til liv når andre har kabba. Samme det, jeg spretter en pils og regner med det våknes til liv igjen når jeg danser hulahula på bordet, jeg mener; hvem vil gå glipp av slikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. april 2012 #562 Del Skrevet 2. april 2012 Ble bare litt dårlig av all den champagnen. Kommer tilbake for fullt om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captcha Skrevet 2. april 2012 #563 Del Skrevet 2. april 2012 Skulle til å forslå Samarin, men det ville vel blitt for bubbly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2012 #564 Del Skrevet 3. april 2012 jeg feirer gjerne mer jeg - de corgiene gjorde inntrykk!!!! Meeeeeeeeeeen, jeg tror Aldrisur får stå over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 3. april 2012 #565 Del Skrevet 3. april 2012 Og siden har dere alle vært i svime!? Kan jo ikke bare avslutte tråden slik!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2012 #566 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg fortsetter med å si at sånne voffser er favorittene til Dronningen i England (og hun har mange). Min nabo hadde en slik en og jeg endte opp med å ikke like den. Dens utrolige overlegne mine når den hadde gitt det den hadde av tarminnhold utenfor min bolig (gang etter gang) og sparket hånlig bakover i det den snudde rumpa mot meg, sitter igjen ennå. De er jo søte på sett og vis, men jeg ville ikke ha valgt meg en slik en om jeg skulle ha en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2012 #567 Del Skrevet 3. april 2012 Herrejemini da Lilleny - skammer meg - hadde glemt hele tråden jeg. Tarminnhold utenfor din bolig Hoppe - burde skamme seg den også! Men hvor er de andre som aldri har vært her inne før?? Jeg bare spør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2012 #568 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg spør også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2012 #569 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg takker min Gud (hvem det nå enn er) for at humor og raushet eksisterer hos fjompenissene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #570 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Yeeeeahhhhhhh it's good to be a fjoooooompenisse! da-do-da-do-de-do-da-do-da-do-de-do da-do-da-do-de-do-da-do-da-do-de-do da-do-da-do-de-do-da-do-da-do-de-do Endret 4. april 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #571 Del Skrevet 4. april 2012 "De-do-RunRunRun, De-Do-RunRun!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #572 Del Skrevet 4. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #573 Del Skrevet 4. april 2012 Akk ja. Nå tror jeg at jeg må lette på stumpen (butikktur snart) og få gjort noe annet fornuftig i dag. Jeg kom desverre til å... ... smake på ett av de fire påskeeggene i lilla kartong; nå er det tomt der. "Elvis has left the building!" Dette begriper jeg absolutt ingenting av. Jeg har vært sinnssyk i gjerningsøyeblikkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #574 Del Skrevet 4. april 2012 men hallo, var det ikke de som var så kvalme?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #575 Del Skrevet 4. april 2012 Jo...de var det...det er det som var så rart. Jeg har smakt dem en gang før og måtte gi opp. Er det ozonlaget som tetter seg og forrandrer meg tro? Noe stort og besynderlig har tydeligvis hendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #576 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg forstår intet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #577 Del Skrevet 4. april 2012 DET er meg på vei til butikken. Jeg er fortung av alle de lilla eggene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #578 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg også kjente en viss gjenkjennelse ved den der altså ... kremt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #579 Del Skrevet 4. april 2012 Jaha, så jeg er lett gjenkjennelig med andre ord? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #580 Del Skrevet 4. april 2012 Neiiiiiiiiiiii, du altså!!!!! For meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå