Gå til innhold

Aldri vært her inne før!

Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem skal telle til TI så vi kommer oss til hektene igjen?

...øøøøøh, det var visst knockout jeg tenkte på der, hehe...men det kjennes litt slik ut også.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så meget, men jeg er surrete. Har hoppet alt for mye i dag....eh kveld. Blodet går i underlige baner kjenner jeg. Jo, jeg logger snart av asså. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt, først tenkte jeg at jeg burde tenke heavy hippietanker, men så strandet jeg på at jeg burde begrense det til å tenke meg OM.

Det har jeg nå gjort.

Jeg har tenkt litt rundt TS, evig ære dennes minne. Og jeg kom frem til;

TS har rett, det er noe som mangler her.

Noen kaller det mening, andre substans, noen i de midtre politiske fløyer ville gjerne ropt ut utifra et behov for en slags grunnmur, bygget på stein, av stein, utført av Stein.

Så her er mitt bidrag. I Youtubeform. Jeg trodde det var den strengeste regelen hugget i stein på KG. Legg aldri ut en hel video.

Men det synes som om jeg har tatt feil. Jeg ser mange legger ut video, og det jeg fryktet har helt åpenbart ikke rammet dem.

De fikk ikke på seg sort/hvit stripete genser og en enveisbillett til Vladivostok. Neida, de skriver innlegg på innlegg etter sin videoposting og ser ut til å trives i en slik grad man aldri gjør når man reiser 3.klasse på den Transsibirske jernbane.

Så TS, hvor du enn er, denne er til deg;

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk! For en entrè og hvilket premierenummer! Champagne til alle!! :skaal: Vi drikker rett fra flaska!

En Corgi kommer aldri til å bli det samme igjen - nemlig helt uinteressant.

Det var en MEGET interessant video og jeg er overbevist om at TS vil vri seg i angersmerte når hun får se den!

:daane:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...