Gjest Singel Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 Har hatt endel ONS og jeg det er selvsagt veldig forskjellig hvordan dere menn er med en fremmed dame. Har opplevd noen som gir herlige kompliment og det føles veldig bra. Lurer bare på hvor ofte dette er taktikk fra deres side, for å få dama til å føle seg fin og dermed mere/bedre sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 13. desember 2008 #2 Del Skrevet 13. desember 2008 Har hatt endel ONS og jeg det er selvsagt veldig forskjellig hvordan dere menn er med en fremmed dame. Har opplevd noen som gir herlige kompliment og det føles veldig bra. Lurer bare på hvor ofte dette er taktikk fra deres side, for å få dama til å føle seg fin og dermed mere/bedre sex? Det kommer veldig an på hvor erfaren vedkommende er. Noen vil fks. si at du er super mega trang fordi de aldri har vært borti noen andre før, mens andre vil si det fordi de vet at du setter pris på det og gjør at du slapper mye mer av, selv om du er vid som en låvedør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Del Skrevet 13. desember 2008 Tviler ikke på at det er taktikk... de legger også ut aksjer for å sikre seg noe, spill alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Madeira_* Skrevet 17. desember 2008 #4 Del Skrevet 17. desember 2008 Det kommer veldig an på hvor erfaren vedkommende er. Noen vil fks. si at du er super mega trang fordi de aldri har vært borti noen andre før, mens andre vil si det fordi de vet at du setter pris på det og gjør at du slapper mye mer av, selv om du er vid som en låvedør. Jeg vet ikke om jeg synes at det er et kompliment om en mann sier jeg er supertrang jeg... "Åhhh du er så supertrang" Tror jeg hadde begynt å fnise litt da jeg... Så det hadde ikke gjort at jeg liksom slappet av. Det er noen såkalte kompliment som virker vel overdrevet. Og da virker det mer som om han prøver å imponere enn som taktikk. Jeg vil heller at en mann skal imponere meg ved å være sensuell og erotisk utfordrende enn at han skal drive å prate (om det så er positivt) om hvor trang jeg er. At en man han ONS med sier at jeg er den beste han noen gang har hatt sex med så lurer jeg også litt. Man vet som regel hvor god man selv er og man vet også av egen erfaring at sex kan være så mye forskjellig (utifra følelser, erfaring og trygghet med en person). Så om en fyr jeg har ONS med skryter meg for mye opp i skyene så tenker jeg litt at han har nok ikke veldig mye erfaring.... Syns det holder fint om han sier at han synes det er spennende, at han synes jeg er deilig og sånn. Men overdrivelser virker helt mot sin hensikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg sier slikt av gammel vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Del Skrevet 18. desember 2008 Bare spill alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #7 Del Skrevet 18. desember 2008 Menn er ikke til å stole på, de sier alt for å få seg sex uansett hvor, når og med hvem. Om de må si at Cowboy-Laila er så fin, feminin, sensitiv, lekker, vakker og trang så gjør alle menn det, om det gir de tilgang til kvinnens vagina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #8 Del Skrevet 18. desember 2008 Menn er ikke til å stole på, de sier alt for å få seg sex uansett hvor, når og med hvem. Om de må si at Cowboy-Laila er så fin, feminin, sensitiv, lekker, vakker og trang så gjør alle menn det, om det gir de tilgang til kvinnens vagina. Det finnes untak. De som VIRKELIG LIKER deg og vil ha ett forhold har ikke antydninger til sex i det hele tatt, de er der likevel hele tiden. Resten av fine ord er bullshitt, menn spiller aktivt/ støtter hverandre for å få seg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
warckr Skrevet 21. desember 2008 #9 Del Skrevet 21. desember 2008 Taktikk, tviler kunne kansje ha sakt noe slikt etter på... Er mere på Navn og lit banning av og til, men det kommer lit ann på da seff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #10 Del Skrevet 21. desember 2008 Taktikk, tviler kunne kansje ha sakt noe slikt etter på... Er mere på Navn og lit banning av og til, men det kommer lit ann på da seff... Har det noengang slått deg at verden ikke sirkluerer rundt deg og hva du mener? TS spurte etter generelle råd, ikke etter din personlige mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 21. desember 2008 #11 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen menn gir jo komplimenter fare fordi de virkelig mener det de sier og önsker å si det til deg. Min samboer sier det ikke til meg for å få meg til sengs iallefall, han er ram til å gi masse komplimenter under hele akten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
warckr Skrevet 21. desember 2008 #12 Del Skrevet 21. desember 2008 Har det noengang slått deg at verden ikke sirkluerer rundt deg og hva du mener? TS spurte etter generelle råd, ikke etter din personlige mening. Har det noen gang slått ner i hodet dit og se hele spekteret før du svarer ? TS fikk svar. OG noe og skrive videre på. Hvor kjedelig er det ikke bare og få et "JA" "NEI" svar på ting hele tiden ? Haddet vert slikt over hele forumet måtte dette vært noe av det sjedeligeste forumet jeg noen gang har vert inne på. Gå enn annen plass og lek politi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. desember 2008 #13 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er jente og gir ofte gutter komplimenter under sex. Hvis det er med kjæreste sier jeg det fordi jeg mener det, men er det med andre er det vel mer taktikk... for å gjøre de tent, og det blir de fordi det ikke er så mange jenter som tør å gjøre det med gutter de ikke kjenner så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 24. desember 2008 #14 Del Skrevet 24. desember 2008 Har hatt endel ONS og jeg det er selvsagt veldig forskjellig hvordan dere menn er med en fremmed dame. Har opplevd noen som gir herlige kompliment og det føles veldig bra. Lurer bare på hvor ofte dette er taktikk fra deres side, for å få dama til å føle seg fin og dermed mere/bedre sex? Det er klart det. Det er akkurat på samme måte som gutter bruker komplimenter for å få med seg jenter til sengs. Det er vel ikke så vanskelig å gjennomskue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 24. desember 2008 #15 Del Skrevet 24. desember 2008 Tror de i de fleste tilfeller sier det fordi de virkelig mener det.. Taktikk? Man er jo tydeligvis allerede inni dama, da har man vel nådd målet så hva skal man "jobbe" for da? Når jeg gir komplimenter i senga er det fordi jeg iallefall mener det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 25. desember 2008 #16 Del Skrevet 25. desember 2008 Tror de i de fleste tilfeller sier det fordi de virkelig mener det.. Taktikk? Man er jo tydeligvis allerede inni dama, da har man vel nådd målet så hva skal man "jobbe" for da? Når jeg gir komplimenter i senga er det fordi jeg iallefall mener det.. Signeres! Jeg vet menn mener det når de gir meg komplimenter, man merker jo godt det! Og komplimentene jeg gir er også ektefølte. Ok, jeg kan smøre litt tykt på, men det er ikke taktikk. Har jo allerede fått han til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktvand Skrevet 30. desember 2008 #17 Del Skrevet 30. desember 2008 Tror fåtallet av menn mener slike kommentarer annet enn å være hyggelige. Takk for visitten lixom. Hvertfall når det kommer til et ons elle fra en pv. En skal ikke tro på alt en hører! Jeg mener hvertfall ikke alt jeg sier når jeg er i en slik situasjon. "Åh så stooor" trenger jo faktisk ikke være en positiv kommentar selv om han tolker det slik hen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uansett Skrevet 31. desember 2008 #18 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er klart det. Det er akkurat på samme måte som gutter bruker komplimenter for å få med seg jenter til sengs. Det er vel ikke så vanskelig å gjennomskue? Er det rart "jenter er såå vanskelige"? Man tør jo ikke tro på en DRITT av hva gutten sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå