Gå til innhold

Har Oslo-menn mindre utstyr?

Gjest Gjest_Lolita_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. Nå er det litt vanskelig å generalisere i og med at de fleste menn i Oslo kommer fra andre steder. Men det er jo en grunn til at innflyttingen til Oslo øker- det er de mennene på bygda med så liten tiss at de ikke får seg dame. De søker lykken i tigerstaden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nå er det litt vanskelig å generalisere i og med at de fleste menn i Oslo kommer fra andre steder. Men det er jo en grunn til at innflyttingen til Oslo øker- det er de mennene på bygda med så liten tiss at de ikke får seg dame. De søker lykken i tigerstaden:)

sukk. hvorfor har ingen opplyst meg om dette før? :fnise:

I fjor tok jeg med meg en bergenser hjem. Han hadde virkelig skralle saker. Og han viste det selv. Han sa det tilogmed etter at han hadde kledd av seg.

Jeg sa bare. sorry, men dette går ikke, og ba han reise hjem igjen.

Blir jo nesten litt bingo når man drar med seg noen hjem, men det

må være lov å bli skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gla hu bor på bøgda

I fjor tok jeg med meg en bergenser hjem. Han hadde virkelig skralle saker. Og han viste det selv. Han sa det tilogmed etter at han hadde kledd av seg.

:skratte:

Ler meg ihjæl, så trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var god. Jeg har lignende erfaring, men jeg ba han ikke om å dra hjem dessverre... Men midt i akten så innsåg jeg galskapen og fikk helt latterkrampe..Han ble blodig fornærmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være tilfellet at mennene fra Oslo er mindre utstyrt enn menn fra andre steder i landet? [...]

Ikke når det gjelder kleskolleksjon, kaffemaskiner og hudpleieprodukter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var god. Jeg har lignende erfaring, men jeg ba han ikke om å dra hjem dessverre... Men midt i akten så innsåg jeg galskapen og fikk helt latterkrampe..Han ble blodig fornærmet..

Du er jaggu et flott menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.... de med små tisser er da ikke verdige nok til å få seg dame....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... dere fortjener jo så mye bedre enn en mann med liten pikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, ta en spøk da

Ja, det er forferdelig morsomt med folk som nedverdiger andre på grunn av at de ikke når andres fysiske preferanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jepp... dere fortjener jo så mye bedre enn en mann med liten pikk....

Fortjener? nei det er jeg ikke så sikker på.

Men, vil jeg ikke ha sex med noen så har jeg da lov til å si nei.

Jeg kastet ikke ut mannen, men fortalte han at jeg ikke ville ha sex, og sa det ikke føltes riktig.

Noe som var helt sant.

Da var det faktisk han som sa, at han ville gå. Noe jeg selvfølgelig ikke var imot.

Det er faktisk lov å ombestemme seg. Men, jeg innrømmer at grunnen til at det ikke ble noe sex, var på grunn av utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skråblikk og generaliseringer...!

Så man har ikke lov til å diskutere her av den grunn? Merkelig... jeg så ingen advarsel om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener? nei det er jeg ikke så sikker på.

Men, vil jeg ikke ha sex med noen så har jeg da lov til å si nei.

Jeg kastet ikke ut mannen, men fortalte han at jeg ikke ville ha sex, og sa det ikke føltes riktig.

Noe som var helt sant.

Da var det faktisk han som sa, at han ville gå. Noe jeg selvfølgelig ikke var imot.

Det er faktisk lov å ombestemme seg. Men, jeg innrømmer at grunnen til at det ikke ble noe sex, var på grunn av utstyret.

Selvsagt ville han gå etter at det var klinkende klart hvorfor du ikke ville. Han er definitivt klar over at han er liten selv, og løper en stor risiko der ute ved å i det hele tatt forsøke seg på noen. Han ønsker sikkert å finne noen som tar han for den han er, men før han gjør det må han igjennom en bøling slike som deg som skraper selvtilliten hans til det minimale. Stakkars fyr. Ikke på grunn av penisen hans, men på grunn av at han i det hele tatt møtte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevet det samme, som 25 åring og 35 åring. Mannen kan ikke bli fornærmet for det...mister en lysten av å se skralt utstyr kan man nesten ikke fortsette sex'en. Det blir som å svømme blind og med tom mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...