Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #21 Skrevet 14. desember 2008 Hjelpe meg.... Er dette virkelig normalen? Eller er det de overrenslige og hysteriske som skriver på denne tråden? Undres at jeg i det hele tatt lever.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #22 Skrevet 14. desember 2008 Jeg er ikke hysterisk renslig av meg, tvert imot. Men siden jeg vet at det finnes veldig mange svinete og urenslige mennesker der ute, så forbeholder jeg meg retten til å unngå nærkontakt med slike folks kroppssvæsker. Og derfor holder jeg meg i størst mulig grad unna besøk på offentlige toaletter så langt det lar seg gjøre.
hufsa! Skrevet 14. desember 2008 #23 Skrevet 14. desember 2008 Jeg er ikke hysterisk renslig av meg, tvert imot. Men siden jeg vet at det finnes veldig mange svinete og urenslige mennesker der ute, så forbeholder jeg meg retten til å unngå nærkontakt med slike folks kroppssvæsker. Og derfor holder jeg meg i størst mulig grad unna besøk på offentlige toaletter så langt det lar seg gjøre. Henger meg på..
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #24 Skrevet 15. desember 2008 Ha ha tror du jeg tar spenntak opp til dørhåndtaken????Jeg spenner opp døra nede i enden når noen åpner den.Les innlegget en gang til ;-)) Står du og venter på at noen skal komme og åpne døren?
hufsa! Skrevet 15. desember 2008 #25 Skrevet 15. desember 2008 Står du og venter på at noen skal komme og åpne døren? Kjære gud,tror alle er like gode til å lese som meg..Hvis ikke det kommer noen i det jeg skal ut,bruker jeg papir!!Hvis det kommer noen bruker jeg beinet!! Setter meg ikke til der inne ;-))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå