Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 Det finnes allerede mange tråder om å tolke gutters signaler her inne, og de aller minste "tegn" blir gjerne (over)analysert av oss kvinner, slik at håpet om at han er interessert blir større. Jeg lurer på hvordan en skal skjønne seg på gutter som er naturlig åpen mot de fleste, slike som lett skaffer seg både venner og venninner, og er kjempeflinke med komplimenter. Vi har fått en utrolig kontakt, og jeg syns han oppfører seg som om han liker meg ekstra godt. Problemet er bare at jeg ikke kan vite, for selv om han gir meg masse oppmerksomhet, oppriktige komplimenter og gjerne vil ha meg med når noe skjer, føler jeg at alt kan tolkes begge veier - interesse for noe mer, eller interesse for vennskap. Det at han gir uttrykk for at han liker meg kan jo rett og slett bunne i at vi har det veldig koselig sammen, og han vil ha meg som en nærmere venninne enn de jeg sammenligner meg med, og som han da ikke gir riktig så mye oppmerksomhet. Jeg oppfører meg likt ovenfor han, og jeg vet selv at min væremåte er mye mer direkte enn ovenfor andre gutter. Dette er da naturlig, siden vi har den tonen. Spørsmålet mitt er egentlig både om det å forstå om han mener noe mer, OG hvordan få han til å forstå at jeg kanskje gjør det. Jeg syns vi flørter så innmari åpenlyst, men likevel skjønner jeg ingenting av hva som foregår.. Hvis han får vite at jeg tenker i denne retningen, vil jeg da miste han som venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Det finnes allerede mange tråder om å tolke gutters signaler her inne, og de aller minste "tegn" blir gjerne (over)analysert av oss kvinner, slik at håpet om at han er interessert blir større. Jeg lurer på hvordan en skal skjønne seg på gutter som er naturlig åpen mot de fleste, slike som lett skaffer seg både venner og venninner, og er kjempeflinke med komplimenter. Vi har fått en utrolig kontakt, og jeg syns han oppfører seg som om han liker meg ekstra godt. Problemet er bare at jeg ikke kan vite, for selv om han gir meg masse oppmerksomhet, oppriktige komplimenter og gjerne vil ha meg med når noe skjer, føler jeg at alt kan tolkes begge veier - interesse for noe mer, eller interesse for vennskap. Det at han gir uttrykk for at han liker meg kan jo rett og slett bunne i at vi har det veldig koselig sammen, og han vil ha meg som en nærmere venninne enn de jeg sammenligner meg med, og som han da ikke gir riktig så mye oppmerksomhet. Jeg oppfører meg likt ovenfor han, og jeg vet selv at min væremåte er mye mer direkte enn ovenfor andre gutter. Dette er da naturlig, siden vi har den tonen. Spørsmålet mitt er egentlig både om det å forstå om han mener noe mer, OG hvordan få han til å forstå at jeg kanskje gjør det. Jeg syns vi flørter så innmari åpenlyst, men likevel skjønner jeg ingenting av hva som foregår.. Hvis han får vite at jeg tenker i denne retningen, vil jeg da miste han som venn? Hvis dere har det så koselig sammen OG flørter åpenlyst, snakk med han om det Det kan godt være han vil det samme! Jeg vil tror at hvis dere er åpne og ærlige, så kan dere snakke sammen og kanskje få et forhold ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miau Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er i akkurat samme situasjon, med samme type fyr.. og jeg er samme type person som det der også! Ingen gode råd å komme med.. men ville bare si at jeg er i den situasjonen selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 16. desember 2008 #4 Del Skrevet 16. desember 2008 Hey! Nå har det seg slik at jeg er åpen, ønsker alle velkommen og veldig ærlig til enhver tid. Så tror jeg passer godt under denne kategorien menn du snakker om her. Jeg har også fått høre gjentatte ganger at jeg er vanskelig å tolke. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men det kan være med noe med at jeg veldig sjeldent har noen baktanker om hva jeg sier. Who knows... Anyways: Hvis han er åpen, så er det jo bare snakke med han om det. Spør hvor dette er på vei, og du vil nok få svaret ditt. Som du selv sier, så har slike ting en tendens til å bli overanalysert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå