Gå til innhold

Menn vil alltid ha sex med meg og ikke noe mer

Gjest Nocoletta (34)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Alicia_*

Synes ikke du skal overfokusere på disse mennene du har vært ute for som tydeligvis har svært dårlig moral. Du må bare le av dem og være viss på at du er ute etter noe HELT ANNET. Vær opptatt av hvordan du ønsker at mannen skal være. Tenk etter om du vet om noen med disse egenskapene. Fokuser på det, og tenk at det er en slik mann du vil møte, som i tillegg har et tiltrekkende ytre.

Et eksempel på en drømmemann - riktignok ikke fra virkeligheten da - synes jeg er McDreamy fra TV-serien Greys Anatomy. Han er en mann med mange gode egenskaper som også ser bra ut. Så jeg kan tenke at en sånn type mann ville jeg like å møte i den virkelige verden.

Du må bare se deg rundt etter de bra mennene. De som ikke er bra fortjener ikke din oppmerksomhet et sekund mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg lærer stadig noe nytt om menns motiver, uansett alder.

I går var jeg på nattklubb med venner og kom i prat med en mann på ca. 30. Kjekk å se på, veldig mann og veldig flink til å danse. Plutselig ville han være med meg hjem for å sove over hos meg og ikke kameratene sine, da han bodde langt unna sentrum. Da mistet han all sjarme. Han hadde også kone og tre barn. I lose respect.

Jeg skjønner godt hva du mener, har opplevd det samme mange ganger. Menn sier "jammen ta det som et kompliment da". Jeg syns nesten det grenser på nedverdigende noen ganger.

Men vet du hva, ikke gi opp! Det finnes utrolig mange bra menn der ute, det er når man slutter å lete etter dem at de har en tendens til å dukke opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Alicia.

Jeg får nok tenke mer slik du sier her.

Det kan bare være hardt noen ganger da det ikke er helt sikkert at virkeligheten er som på film, selv om jeg så gjerne skulle ønske det.

Får bare fokusere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du hva, ikke gi opp! Det finnes utrolig mange bra menn der ute, det er når man slutter å lete etter dem at de har en tendens til å dukke opp ;)

Det sier de alle. Kanskje det er noe sant i det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier de alle. Kanskje det er noe sant i det.

:)

Det skjedde meg, helt uten forvarsel og på et helt utenkelig sted i en utenkelig setting. Så bare senk skuldrene og nyt livet, så dukker han nok opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ts, men jeg må bare kommentere innlegget til mannen som mente at kvinner ikke holder seg like bra som menn. Det er det dummeste oppgulpet jeg har hørt på lenge, hvor narsisistisk går det ann å bli. Synes nå stort sett at damer holder seg mye bedre enn menn jeg, så det blir for dumt å komme med noe sånt. Det er så patetisk å se på alle de gamle karfolka som tror de har sjans på damer i 20-årene. Jeg har selv opplevd det og ledd i trynet på de, det er virkelig patetisk. Det går faktisk ann å ha litt for god selvtillit. Det aller verste er utlendinger som tror de har sjans, tragiske greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry ts, men jeg må bare kommentere innlegget til mannen som mente at kvinner ikke holder seg like bra som menn. Det er det dummeste oppgulpet jeg har hørt på lenge, hvor narsisistisk går det ann å bli. Synes nå stort sett at damer holder seg mye bedre enn menn jeg, så det blir for dumt å komme med noe sånt. Det er så patetisk å se på alle de gamle karfolka som tror de har sjans på damer i 20-årene. Jeg har selv opplevd det og ledd i trynet på de, det er virkelig patetisk. Det går faktisk ann å ha litt for god selvtillit. Det aller verste er utlendinger som tror de har sjans, tragiske greier.

Den mannen uttrykte vel bare sin ønsketenkning. Ha ha ha. Hørtes ut som god gammel kvinneundertrykking. Dessverre er det noen få rester igjen av denne i den yngre generasjonen også, men disse kan vi heldigvis bare le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest singel 35årig mann

I går var jeg på nattklubb med venner og kom i prat med en mann på ca. 30. Kjekk å se på, veldig mann og veldig flink til å danse. Plutselig ville han være med meg hjem for å sove over hos meg og ikke kameratene sine, da han bodde langt unna sentrum. Da mistet han all sjarme. Han hadde også kone og tre barn. I lose respect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='singel 35årig mann' date='01.01.2009 (23:04) ' post='6387489'

Oppsummering:

Se forbi det faktum at gutter vil ha sex.

Møter du en gutt som IKKE vil ha sex med deg, bør det ringe ett par alarmer der "oppe"....

Et regnestykke: Gutt vil ha sex = finner deg attraktiv.

Alle jenter liker å føle seg attraktiv. Ikke ødelegg dette med å analysere så forferdelig, men ikke tro at du har fått deg en ektemann kun fordi han vil ha sex. - Det er så mye, mye mer enn å være attraktiv som er viktig i et parforrhold.

og....den som venter på noe godt..... ;-)

Hilsen

Gutten som forsvarer sexlyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje, men for dem som leter etter kjærligheten er det frustrerende med folk som bare vil ha sex!

Jeg er dritt lei tilbud over alt, dritt lei av overfladiskhet og bruk og kast, jeg vil ha kjærlighet basert på ekthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Eva_*
Jeje, men for dem som leter etter kjærligheten er det frustrerende med folk som bare vil ha sex!

Jeg er dritt lei tilbud over alt, dritt lei av overfladiskhet og bruk og kast, jeg vil ha kjærlighet basert på ekthet.

Har du kun øynene åpne for overfladiskhet, bruk og kast, er det også det du vil finne. Vil tilføye at en del kvinner har for vane å si at mannen kun var ute etter sex, når sannheten er at hun bare ikke var den rette for han. En mann må også ha lov til å miste interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kun øynene åpne for overfladiskhet, bruk og kast, er det også det du vil finne. Vil tilføye at en del kvinner har for vane å si at mannen kun var ute etter sex, når sannheten er at hun bare ikke var den rette for han. En mann må også ha lov til å miste interessen.

Sant nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som drøyer sexen lenger. Er det kun ONS som teller ?

Ok, nå er det noen år siden sist jeg var i dette gamet men jeg hadde da stor glede av å bli kjent med damene med X antall "dates" og var vi begge happy endte vi i senga til slutt etter noen uker/måneder. Etter 8-9 damer traff jeg endelig den rette og har vært lykkelig deretter. Jeg lå vel med 4 av dem. De andre ble det vel litt klining og fikling, men vi fant aldri tonen. Det var kun en av de andre som jeg virkelig kunne gått videre med men hun dumpet meg.

Jeg hadde vel 2-3 ONS'er også men de var så mislykket at jeg ikke husker dem damene lenger.

Hva sier dere. Er det ingen som liker å bli litt kjent med motparten lenger og trekke spenningen litt ut over tid før en går over til sengeleker ?. Jeg husker mange intensive dager/netter med klining og bli kjent med stor glede enda. (mimre,mimre :)

Endret av mMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treffer menn av og til - er singel og i hverdagene jobber jeg i en bra stilling, og: ingen barn.

Er klar for seriøse forhold. Men: når jeg treffer menn er de enten gift, separert (og dermed ikke ferdig med ex-konen), eller det er noe annet "galt".

Traff en via nettet forleden. Han hadde registrert seg på be2.no og skrevet at han har barn som ikke bor hos ham og at han er singel. Sannheten er at han er separert og håper at det skal bli dem igjen. Samtidig vil han vel treffe nye damer.

Det jeg blir overrasket over er at de mennene jeg treffer så raskt ser på meg som elskerinne/sex-kvinne - men tydeligvis ikke "seriøst forhold/vil ha barn med"-kvinne.

Hvorfor?

Fordi du forventer at det skal være sånn, selv om du ikke ønsker det. Når du bestemmer deg for at dette gidder du ikke lenger,og beholder troa, da kommer han. Du er fantastisk, men det er ikke det du gir inntrykk av.

Drittsekker er det nok av. Fokuser på den type mann du vil ha.Visuelt. Jeg gjorde det, det er verd et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kult forum dere har her :-) Plass til et innlegg fra en mann?

Ser dere jenter henger dere mye opp i sex!...Han vil KUN ha sex, HAN vil BARE ha meg som elskerinne....osv...

At menn vil ha sex er ikke akkurat en nyhet, men jeg stusser litt på "KUN" og "BARE". Jeg synes det er snodig at dere gjør dette så sort/hvitt når dere ellers er så flinke å tyde gråtoner, lese mellom linjer og t.o.m. finne betydninger som ikke er der engang. Hvor mange av Deres dater har sagt at hun KUN vil ha sex?....Liker han deg, vil han gjerne ha sex med deg (Slik er det bare).

Det virker nesten som om dere henger dere så mye opp i sex, at dere ikke klarer å se forbi dette temaet....at han faktisk også vil bli bedre kjent, at han ser på deg som en fremtidig samboer/kone, at han forguder jorden du trår på.

Du blir kald og distanserer deg....er den noe menn ikke liker (jeg i allefall) så er det en kald og distansert kjæreste. Du begynner å stille "lekne" men "tvetydige" spørsmål om du KUN er elskerinnen hans. Du gir utrykk for at du respekterer svaret han gir deg, for deretter å bli potte sur når du får et svar du på en eller annen måte klarer å vri til å bli et stort og rungende "JA"

Egenerfaring??...Jepp!

Jeg ser på meg selv som en seriøs, atraktiv mann i min beste alder. Jeg har hatt elskerinner og lange forrhold. Men ikke EN ENESTE gang har jeg gått til sengs med en jente jeg ikke håpte førte til noe mer og dypere. t.o.m one night stand har jeg hatt gode intensjoner for fremtiden, dog i noen tilfeller har realiteten vært noe pyntet på av en overdrevet fuktig kveld, og angret i etterkant. - Det kan skje den beste.

Ja, det finnes menn som er utro ....og JA, det finnes drittsekker som feier over deg, laget et hakk i sengestolpen, skryter til vennene sine for så å sperrere MSN´n og mobilnummeret ditt....men dette våger jeg å påstå er svært få menn. - Sikkert omtrent like mange som jenter som lyver om P-pillen, farskapet og det faktum at hun hadde sex med kompisen din tidligere på kvelden. :-

Synes ikke det er rettferdig å bli dømt av alle dere attraktive damer her inne, KUN fordi jeg jeg finner dere attraktive og vil ha sex om muligheten er tilstede. Ett lite hint til dere damer; la være å ha sex med mannen inntil han har blitt ordentlig kjent med deg. - Om han endrer synet på deg, og heller vil ha deg som en venn, eller gå videre uten deg så føler du deg i allefall ikke missbrukt.

Oppsummering:

Se forbi det faktum at gutter vil ha sex.

Møter du en gutt som IKKE vil ha sex med deg, bør det ringe ett par alarmer der "oppe"....

Et regnestykke: Gutt vil ha sex = finner deg attraktiv.

Alle jenter liker å føle seg attraktiv. Ikke ødelegg dette med å analysere så forferdelig, men ikke tro at du har fått deg en ektemann kun fordi han vil ha sex. - Det er så mye, mye mer enn å være attraktiv som er viktig i et parforrhold.

og....den som venter på noe godt..... ;-)

Hilsen

Gutten som forsvarer sexlyst

Interessant! Føler jeg bør lese dette svaret flere ganger. Kanskje henge det opp på veggen. Du må fortsette å skrive litt her, synes jeg. Tenk på alle som kan ha glede av svarene dine.

Men det kan vel ikke sies om menn som er gift og har en elskerinne på si...for da ser han vel ikke akkurat for seg en fremtid med henne. Og hva med menn som er separert og er på vei til å "finne seg selv igjen" - de kan jo "bruke" damer i overgangsfasen fra separasjon til å finne en ny.

Endret av Perhaps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...