Gå til innhold

Menn vil alltid ha sex med meg og ikke noe mer

Gjest Nocoletta (34)

Anbefalte innlegg

Gjest Nocoletta (34)

Jeg treffer menn av og til - er singel og i hverdagene jobber jeg i en bra stilling, og: ingen barn.

Er klar for seriøse forhold. Men: når jeg treffer menn er de enten gift, separert (og dermed ikke ferdig med ex-konen), eller det er noe annet "galt".

Traff en via nettet forleden. Han hadde registrert seg på be2.no og skrevet at han har barn som ikke bor hos ham og at han er singel. Sannheten er at han er separert og håper at det skal bli dem igjen. Samtidig vil han vel treffe nye damer.

Det jeg blir overrasket over er at de mennene jeg treffer så raskt ser på meg som elskerinne/sex-kvinne - men tydeligvis ikke "seriøst forhold/vil ha barn med"-kvinne.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du skal være forsktig med å trekke konklusjoner her med mindre du har et virkelig stort statistisk utvalg som tilsier noe annet. Hjernen generaliserer mye tidligere enn det er grunnlag for. Jeg tipper du bare har hatt uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Dette er veldig typisk for kvinner som går "over the league" Kjenner ikke til din datinghistorie så skal ikke uttale meg om den. Men det er ikke til å komme bort i fra at menn i midten av 30-årene generellt mye mer attraktive enn kvinner i tilsvarende alder. La meg at et eksempel: Jeg er 33 år selv og holder meg godt. De kvinnene jeg kommer i kontakt med befinner seg i alderen fra ca 23-35. Dersom jeg hadde kommet i en situasjon hvor jeg kunne velge mellom to kjempeflotte kvinner hvor den ene var 27 mens det andre var 35 ville jeg ha valgt hun på 27. Poenget mitt er at menn generellt ønsker seg yngre kvinner i den alderen du befinner deg i. Dette betyr da at disse kvinnene ideelt burde se seg etter menn som en eldre enn seg selv 40-45 år. "Problemet " med disse mennene er at de ofte pga erfaring er lei av forhold, barnebidrag, skilsmisser, dårlige samboerskap og er lite interessert i familieforøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å unngå be2 som pesten. Du kan regne med at mange seriøse holder seg borte derfra, fordi de opererer med falske profiler som sender meldinger ihvertfall til menn for å få dem til å føle seg ettertraktet samt at noe skjer på siden.

Det er forresten ikke noe galt med damer godt ut i tredveårene som sådan, men for seriøse menn som ønsker å stifte en familie er det en litt kjip alder. Det kan være derfor trådstarter møter mest useriøse menn. Fordi de som finner kvinner i den alderen interessant gjerne er de som har barn fra før, nettopp er skilt og derfor føler for å gjennopplive ungdommen litt. Det å finne en seriøs mann i den alderen burde uansett ikke være umulig. Gjelder bare å lete litt :) Men ikke på be2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Dette er veldig typisk for kvinner som går "over the league" Kjenner ikke til din datinghistorie så skal ikke uttale meg om den. Men det er ikke til å komme bort i fra at menn i midten av 30-årene generellt mye mer attraktive enn kvinner i tilsvarende alder. La meg at et eksempel: Jeg er 33 år selv og holder meg godt. De kvinnene jeg kommer i kontakt med befinner seg i alderen fra ca 23-35. Dersom jeg hadde kommet i en situasjon hvor jeg kunne velge mellom to kjempeflotte kvinner hvor den ene var 27 mens det andre var 35 ville jeg ha valgt hun på 27. Poenget mitt er at menn generellt ønsker seg yngre kvinner i den alderen du befinner deg i. Dette betyr da at disse kvinnene ideelt burde se seg etter menn som en eldre enn seg selv 40-45 år. "Problemet " med disse mennene er at de ofte pga erfaring er lei av forhold, barnebidrag, skilsmisser, dårlige samboerskap og er lite interessert i familieforøkelse.

Jeg er 25 og holder meg også godt. Mye bedre enn en gjennomsnittlig gutt på samme alder i hvertfall. Jeg sliter også med å finne noen som er seriøse. Tror egentlig jeg kan virke litt umoden for seriøse gutter som er på min alder eller eldre, egentlig er det vel mest yngre gutter som prøver å sjekke meg opp når jeg er ute, enten det eller de som er mye eldre og helt uaktuelle. De yngre guttene er jo stort sett useriøse, men jeg tror kanskje en av grunnene til at jeg sliter med å få skikkelig kontakt med noen er at jeg gir så lite av meg selv. Spesiellt til gutter jeg virkelig liker, bygger vel opp et skall rundt meg for å beskytte meg selv, så da virker jeg kanskje uinteressant og kjedelig....selv om jeg ikke oppfatter meg selv sånn :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, du vet jo ingenting om jeg går over the league, gjør du vel.

Mannen jeg skrev om her er 42, selv er jeg 34. Han har ikke løyet om seg selv. Han har også sagt ganske så tidlig at han gjeren vil ha minst et par barn til, selv om han har to fra før. Han er glad i barn, sier han.

Jeg er en hot nok babe. Det sier de fleste menn jeg kjenner. Men: jeg forstår altså ikke hvorfor alle menn jeg møter (gjennom jobb, på byen eller fra nett) med en gang tydeligvis tenker sex. De vil alltid møte meg igjen, og gjerne ha et "forhold" til meg hvbor vi oppførerer oss som par gjør. Men de er invovert fra før av "strings attached".

Kanskje jeg møter de på feil tidspunkt i livet. Bare lurer på hvor mange slike til jeg må gjennom før jeg møter en som er klar uten en ex rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å unngå be2 som pesten. Du kan regne med at mange seriøse holder seg borte derfra, fordi de opererer med falske profiler som sender meldinger ihvertfall til menn for å få dem til å føle seg ettertraktet samt at noe skjer på siden.

Det er forresten ikke noe galt med damer godt ut i tredveårene som sådan, men for seriøse menn som ønsker å stifte en familie er det en litt kjip alder. Det kan være derfor trådstarter møter mest useriøse menn. Fordi de som finner kvinner i den alderen interessant gjerne er de som har barn fra før, nettopp er skilt og derfor føler for å gjennopplive ungdommen litt. Det å finne en seriøs mann i den alderen burde uansett ikke være umulig. Gjelder bare å lete litt :) Men ikke på be2!

Takk for den! :-)

Det kan jo være at jeg finner en som har barn fra før av og er klar for noe nyttt i sitt liv - samtidig som han gjerne vil ha flere barn fordi han er glad i å være en familie.

Den forrige jeg møtte hadde nesten voksne barn fra før av og var gift (skulle skille seg sa han, men det sier de alle). Vi hadde likevel et halvt års forhold. Så møtte jeg en som har to små barn, og som faktisk er separert. Det er jo fremskritt. Men han er fortsatt emosjonelt hos sin ex. Så neste gang. Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og holder meg også godt. Mye bedre enn en gjennomsnittlig gutt på samme alder i hvertfall. Jeg sliter også med å finne noen som er seriøse.

Jeg tror kanskje en av grunnene til at jeg sliter med å få skikkelig kontakt med noen er at jeg gir så lite av meg selv. Spesielt til gutter jeg virkelig liker, bygger vel opp et skall rundt meg for å beskytte meg selv, så da virker jeg kanskje uinteressant og kjedelig....selv om jeg ikke oppfatter meg selv sånn :klø:

Kan vel kjenne igjen noe her jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

De mennene jeg treffer er stort sett klare for voldsomt seriøst forhold med meg. Betyr det at jeg finner menn som er "under the league"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_truls_*
De mennene jeg treffer er stort sett klare for voldsomt seriøst forhold med meg. Betyr det at jeg finner menn som er "under the league"?

Det er ingenting som heter "under the league". Men ja, absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke noe godt svar å gi men vil bare støtte meg til trådstarter. Jeg er 33 år og har vert singel i nermere 5 år. Har datet flere menn, både eldre og yngre. Jeg går aldri på ONS men får tilbud i fleng både på jobb og ute i helgene. Mange har også sagt rett ut at de gjerne vil ha meg som elsker kun (en del av dem har samboer og barn).

Vet ikke hvorfor det er slik og jeg er ganske lei av alle disse tilbudene så jeg har begynt å svare klart, men høflig, at jeg ønsker et seriøst forhold. Mulig noen vil rygge unna når jeg sier dette men det får heller så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i din beste alder og det er absolutt ingen kjip alder, hverken for forhold eller for barn.

Nettet er et kjøttmarked, du må lete etter nåla i høystaken der.

Tenk over hva profilen din forteller, og ønsker du seriøst forhold istedet for sex bør du ikke ha et bilde som viser kløft eller for mye hud. Også et selvsikkert ytre er nok til at de tenker: hun er fin å bare ha seg med.

Jeg også brukte nettet mye da jeg var singel, og endte bare opp med slike forhold som du beskriver her. Jeg skjønte også at det var et mønster i valget mitt, jeg valgte kanskje litt sånne badboys fordi det var tryggere å ikke så skummelt. Det er jo trygt å vite hva de er ute etter.

Ønsker du et forhold er det viktig at du ikke chatter om sex eller gir inntrykk for at du ønsker noe annet enn å bli kjent i første omgang. Å IKKE ligg med noen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Det er ingenting som heter "under the league". Men ja, absolutt!

Sukk. Det betyr jo at dersom jeg skal treffe noen "over the league", vil de bare ha sex med meg?

Litt av et dilemma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke noe godt svar å gi men vil bare støtte meg til trådstarter. Jeg er 33 år og har vert singel i nermere 5 år. Har datet flere menn, både eldre og yngre. Jeg går aldri på ONS men får tilbud i fleng både på jobb og ute i helgene. Mange har også sagt rett ut at de gjerne vil ha meg som elsker kun (en del av dem har samboer og barn).

Vet ikke hvorfor det er slik og jeg er ganske lei av alle disse tilbudene så jeg har begynt å svare klart, men høflig, at jeg ønsker et seriøst forhold. Mulig noen vil rygge unna når jeg sier dette men det får heller så være.

Ja, der kjenner jeg meg igjen.

Jeg vet heller ikke hvorfor det er slik. Det var derfor jeg skrev et innlegg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i din beste alder og det er absolutt ingen kjip alder, hverken for forhold eller for barn.

Nettet er et kjøttmarked, du må lete etter nåla i høystaken der.

Tenk over hva profilen din forteller, og ønsker du seriøst forhold istedet for sex bør du ikke ha et bilde som viser kløft eller for mye hud. Også et selvsikkert ytre er nok til at de tenker: hun er fin å bare ha seg med.

Jeg også brukte nettet mye da jeg var singel, og endte bare opp med slike forhold som du beskriver her. Jeg skjønte også at det var et mønster i valget mitt, jeg valgte kanskje litt sånne badboys fordi det var tryggere å ikke så skummelt. Det er jo trygt å vite hva de er ute etter.

Ønsker du et forhold er det viktig at du ikke chatter om sex eller gir inntrykk for at du ønsker noe annet enn å bli kjent i første omgang. Å IKKE ligg med noen tidlig :)

Takk for rådene! :-)

Jeg hadde ikke bilde i profilen og i omtalen var jeg kun humoristisk og smartass-morsom. Jeg har ikke for vane å møte folk fra nettet, det er ikke helt noe for meg. Har bare truffet en mann derfra, og han er forsåvidt en seriøs type. Men han er separert. Da er han nok ikke helt klar.

Men tanken på hvorfor menn hele tiden tenker sex med en gang og ikke isteden går inn for å bygge opp en relasjon andre veien: dvs. prate og bli kjent en del før sex...og at jeg tydeligvis er et bra elskerinne-emne, se det lurer jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke bilde i profilen og i omtalen var jeg kun humoristisk og smartass-morsom. Jeg har ikke for vane å møte folk fra nettet, det er ikke helt noe for meg. Har bare truffet en mann derfra, og han er forsåvidt en seriøs type. Men han er separert. Da er han nok ikke helt klar.

Men tanken på hvorfor menn hele tiden tenker sex med en gang og ikke isteden går inn for å bygge opp en relasjon andre veien: dvs. prate og bli kjent en del før sex...og at jeg tydeligvis er et bra elskerinne-emne, se det lurer jeg på.

Opptatte kanskje :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er 33 år selv og holder meg godt. De kvinnene jeg kommer i kontakt med befinner seg i alderen fra ca 23-35. Dersom jeg hadde kommet i en situasjon hvor jeg kunne velge mellom to kjempeflotte kvinner hvor den ene var 27 mens det andre var 35 ville jeg ha valgt hun på 27.

Så du ville virkelig gått for alder fremfor hvilken følelse den enkelte ga deg?

Jeg hadde en ide om at jeg alltid ville ha en mann som var litt eldre enn meg, inntil jeg forelsket meg hodestups i en som var 4 år yngre. Ante ikke alderen hans til å begynne med, for den var i grunn ikke relevant.

Hvis jeg skulle gått på date med deg, så kunne jeg også fint løyet på alderen, noe overraskende mange gjør. Jeg gjør selvsagt ikke det, men poenget mitt er at det er for dumt å velge utfra alder og ikke utfra følelse.

Jeg tror kanskje gjest_mann ville følt seg litt truet av en kvinne på sin egen alder, så jeg skjønner det er safe og velge yngre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror ikke du skal ta det personlig. Da jeg hadde nettprofil før, så fikk jeg stort sett bare "hei vil du kjenne på kukken min" henvendelser. Ok, så var det et par halvseriøse henvendelser også, men det var som du opplever; hovedsaklig mannfolk som kun var opptatt av å få seg litt action.

Jeg syns ikke det var noe i profilen min som tillot noen misforståelser om hva mine motiv var heller, så jeg droppet heller å svare på slike henvendelser, og ventet til jeg hørte fra "normale" folk.

Tar du initiativ selv, eller venter du helst at folk kontakter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du initiativ selv, eller venter du helst at folk kontakter deg?

Venter på at menn kontakter meg. Men nå er jeg aldri på nettstedet mer. Har fjernet profilen. Det var ikke noe for meg. Men de som kontaktet meg var bare ordentlige og nokså høflige. De ville tidlig utveksle bilder og få navn (hvilket jeg ikke ville). En møtte ikke opp til vår avtale, da slettet jeg ham. Han ville treffe meg igjen men det gadd jeg ikke. En som ikke møter opp til avtalt tid har jeg ikke bruk for. Hans grunn var "han hadde tatt en avgjørelse på at jeg kanskej ikke kom, derfor kom han ikke". Hallo....den andre jeg møtte var ordentlig, intelligent, Interessant, kjekk og morsom - men tydeligvis var det kun sex han var ute etter, separert som han er.

Huff, jeg lærer stadig noe nytt om menns motiver, uansett alder.

I går var jeg på nattklubb med venner og kom i prat med en mann på ca. 30. Kjekk å se på, veldig mann og veldig flink til å danse. Plutselig ville han være med meg hjem for å sove over hos meg og ikke kameratene sine, da han bodde langt unna sentrum. Da mistet han all sjarme. Han hadde også kone og tre barn. I lose respect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...