KittyBambi Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg leter etter julegave til samboeren min. Han ønsker seg en barbermaskin som han kan bruke på håret også, feks. ha såpass kort hår som 2mm. Jeg er jente og har virkelig ikke peiling på hva som er bra, for han har jo en (Braun) som han er fornøyd med forsåvidt, men som ikke tar nok hår på hodet. Noen tips til hva jeg kan kjøpe og hvor det er? Helst i prisklassen maks 1500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Del Skrevet 13. desember 2008 Du finner det i hvitevarebutikker som Elkjøp, Lefdal, Expert osv. Du finner de i alle prisklasser. Har selv en rimelig en fra Phillips og er fornøyd med den. Du kan også søke på produsentene sine nettsider slik at du har litt kunnskap før du tusler i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 14. desember 2008 #3 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi har en slik hårklippermaskin, men vet ikke om man kan barbere seg med den også altså.. Men det har vi kjøpt på clas Ohlsson. Den har mange deler, slik at håret kan klippes i ulike lengder, og så følger det med saks og frisørkappe og koster og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2008 Vi har en slik hårklippermaskin, men vet ikke om man kan barbere seg med den også altså.. Men det har vi kjøpt på clas Ohlsson. Den har mange deler, slik at håret kan klippes i ulike lengder, og så følger det med saks og frisørkappe og koster og sånn. Tusen takk for tipset Skal se hva jeg finner - er jo så utrolig masse.. Kanskje jeg bør sjekke etter hårklipper og ikke barbermaskin.. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #5 Del Skrevet 15. desember 2008 Du må se etter trimmer ja Har kjøpt en til sambo selv, på expert, de ligger på mellom 500 og 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 15. desember 2008 #6 Del Skrevet 15. desember 2008 Mannen har en Philips (*han løper og sjekker nå* ) QG3150. Den kosta 800 kr og ble kjøpt på Elkjøp. Den har egne deler for hårklipp, bartefrisering, nese/ørehårstrimming mm. Han er veldig fornøyd hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå er gaver til samboer kjøpt.. Jeg endte opp med : * Hårklippemaskin * Dobbeltdyne (thermo) * Sengetøy til dynen Krysser fingrene for at han blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. desember 2008 #8 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tenker du har fått svaret. Ellers har de mye fint til menn nå Louis Vuitton. Lommebøker med initialene til typen din, slips...Han kommer til å hoppe i taket! Endret 21. desember 2008 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. desember 2008 #9 Del Skrevet 21. desember 2008 Henger meg på denne, trenger noen gode tips. Sambo har prøvd mange forskjellige klippere, men finner ingen gode. Hadde vært artig å gi han en som virkelig funker! Dere som har menn som klipper kort selv (1-2 mm); kan dere ikke sjekke hva gubben deres har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. desember 2008 #10 Del Skrevet 22. desember 2008 Henger meg på denne, trenger noen gode tips. Sambo har prøvd mange forskjellige klippere, men finner ingen gode. Hadde vært artig å gi han en som virkelig funker! Dere som har menn som klipper kort selv (1-2 mm); kan dere ikke sjekke hva gubben deres har? Min man har en MOSER som är många år, han har till och med bytt ut klippbladen på den och är nöjd. Det kan hända att det skiljer mellan olika modeller men jag hittade en nyare modell som ser likadan ut på Claes Ohlson MOSER 1400 (den ligger visst som hundhårstrimmer ser jag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. desember 2008 #11 Del Skrevet 22. desember 2008 Det kan hända att det skiljer mellan olika modeller men jag hittade en nyare modell som ser likadan ut på Claes Ohlson MOSER 1400 (den ligger visst som hundhårstrimmer ser jag...) Ikke fortell K. at det er en hundeklipper. Skal se om jeg finner den i Norge, tusen takk, Furstina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå