Gå til innhold

Kreft og elendighet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg tror på disse ryktene om hva som skal komme til og skje.

Så intervjuer med SATC jentene i går tidlig og de moret seg over alle disse falske ryktene som sirkulerte om hendelses forløpet i nye sesongen ...

Venter spent på og se!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har bra utstråling, tror på seg selv, gir litt beng (i motsetning til de andre som sutrer dagen lang) og har selvtillit.

Akkurat derfor jeg også liker henne.

Hun har selvsikkerheten og utstrålingen, mens de tre andre synes jeg noenganger er plagsomt usikre på seg selv.

Ihvertfall synes jeg de fremstår slik i serien......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Vet ikke helt om jeg tror på disse ryktene om hva som skal komme til og skje.  

Så intervjuer med SATC jentene i går tidlig og de moret seg over alle disse falske ryktene som sirkulerte om hendelses forløpet i nye sesongen ...

Venter spent på og se!

Hvor så du disse intervjuene?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg blir hvertfall overrasket hvis alle jentene ender opp med å gifte seg :o

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor så du disse intervjuene?

Minnie

Jeg så det på frokost tv på ITV. De har ei dame stasjonert i Hollywood som pleier og ha underholdnings reportasjer daglig.

Innslaget var en del av en slags "oppsamlings sak" over hva som har skjedd i Hollywood i det siste og nevnte at den amerikansk tv guiden har laget 4 forskjellige cover av jentene i forbindelse med serie starten i USA. Selve intervju snutten var mest med Kristin Davies som kunne fortelle at Charlotte utviklet en obsession med Elizebeth Taylor...(Det sies og skal være to bryllup i denne sesongen...Er det Charlotte som går ned aisle'n, tro?)

Leser du heat magazine? Det kommer ut hver uke i England og det er og få kjøpt på noen bra Narvesen'er. Der har de god og mer nøyaktig info angående de meste av film, musikk og kjendiser. Særlig har de mye bra stoff om SATC rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Pleier ikke å lese Heat- men jeg regner med at du kommer til å sitte klistrer til tv'en i morgen kveld :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å lese Heat- men jeg regner med at du kommer til å sitte klistrer til tv'en i morgen kveld  :wink:  

Minnie

Må beskjemmet innrømme at jeg liker heat... :oops:

I morgen kveld? Har jeg gått glipp av noe?

(Tenke seg til, jeg går da aldri glipp av noe..! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis du bor i utlandet og får inn HBO så kan du se første episode av sesong 6 i morgen kveld.

www.hbo.com/city

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bor i utlandet og får inn HBO så kan du se første episode av sesong 6 i morgen kveld.

www.hbo.com/city

Minnie

Selvfølgelig! :D Seriestart!

Dessverre har jeg ikke HBO og må vente til channel 4 viser nye sesongen i september...(Hvis vi er her da.)

Frem til da får jeg kose meg med screenbilder fra SATC i heat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex & Singelliv er "patetisk" uansett. Morsomt bevares, men akk så ensporet. (& jada, det er vel meningen, for hva mer kan man forvente av en "livsstilskomedie" for kvinner, portrettert fra New York). Et dødsfall vil nok røske opp skikkelig tenker jeg..

Har sesong 1-4 på DVD selv, og synes de fire damene utfyller hverandre perfekt. F.eks. ville Sam ha mistet litt av piffen om ikke snerpete Charlotte hadde fungert som den rake motsetningen, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...