Loolaa Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Heisan alle Potter-fans! Pleeease ikke avslør i en overskrift her på KG hva som skjer i den nye Harry Potter-boka! A la "trist det er ......... som dør" eller noe. For jeg får ikke lest den før 1 mnd etter at den er kommet ut. Regner med at mange er gjennom den til da, men vær så snill å hold ting litt hemmelig! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Støttes men det er så og si umulig, hvem som dør i Harry Potter boken vil være i alle aviser så snart journalistene får kloa i den. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Støttes men det er så og si umulig, hvem som dør i Harry Potter boken vil være i alle aviser så snart journalistene får kloa i den. Minnie Ja det vil nok det Jeg må bare rett og slett ikke lese aviser de første dagene etter at boka kom ut, og la andre se nyhtene på tv for meg. loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Tiltredes! Det blir mobil, internett og tv-fri helg for mitt vedkommende. Må lese boka selv, ikke lese referater eller anmeldelser! Noen som vet hvordan de ordner køsystemer og slike ting ved bokhandlene i kveld? Har tenkt meg til Tannum. Må man være der fryktelig tidlig? Hvor mange bøker har de tatt inn? Nå klarer jeg nesten ikke vente lengre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg styrer konsekvent unna alt som det står Harry Potter på nå. (Untatt denne tråden da, for her var jeg enig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg fikk boken min i posten i dag- flere som har fått sin? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 21. juni 2003 #8 Del Skrevet 21. juni 2003 Enig. Ikke røp noe. Vil gjerne beholde spenninga. Jeg kjøpte boka på bokhandelen i dag. Har bare rukket å lese ett kapittel. Men nå, nå skal jeg straks synke ned i badekaret sammen med Harry Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg fikk boken min i posten i dag- flere som har fått sin? Minnie Jeg har reservert en som jeg skal hente etter bryllup og bryllupsreise. Men jeg måtte smuglese litt på baksiden av en i butikken i går. Guuuud, det er vanskelig å vente!! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2003 #10 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva er det Harry Potter kan gi dere voksne kvinner, som ikke David Gemmel (Sci -Fi) *for voksne!!!*...kan gi dere?? Skjønner dere bare ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2003 #11 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva er det Harry Potter kan gi dere voksne kvinner, som ikke David Gemmel (Sci -Fi) *for voksne!!!*...kan gi dere?? Skjønner dere bare ikke!! Er det for å sponse Rowell (eller hva hun heter) med penger eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 22. juni 2003 Er det for å sponse Rowell (eller hva hun heter) med penger eller?? Jepp, det er bare derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. juni 2003 #13 Del Skrevet 22. juni 2003 AVSLØRING: Det er butler'n som er morder'n! Sorry - bare "måtte" si det jeg altså......... :oops: Kos dere med boka! Hilsen Usikker som ikke har lest ei eneste linje i noen Harry Potter-bok! (syn's Donald er mye gøyere jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 22. juni 2003 AVSLØRING: Det er butler'n som er morder'n! quote] Å, nei!!! *holde seg for ørene* loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 22. juni 2003 #15 Del Skrevet 22. juni 2003 Er det for å sponse Rowell (eller hva hun heter) med penger eller?? Ja, for Rowling trenger jo sponsing fra folk som egentlig ikke liker bøkene hennes Jeg aner ikke hvem David Gemmel er, jeg. Men hvis han skriver science fiction er ikke det så rart, for det er i grunnen ikke min genre. Kan ikke vi få lov til å like HP, så kan du like Gemmel, Anafugia? Ingenting å himle med øya for vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 22. juni 2003 #16 Del Skrevet 22. juni 2003 Hilsen Usikker som ikke har lest ei eneste linje i noen Harry Potter-bok! (syn's Donald er mye gøyere jeg) Åssen vet du at Donald er gøyere hvis du ikke har lest en eneste linje i HP da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå