Gå til innhold

Skinnbukser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om skinnbukser? Jeg ser det stadig på kjendiser, og kombinert rett (med f.eks. en enkel hvit skjorte eller grov strikk) synes jeg det ser utrolig kult ut! Er jeg på villspor? Noen som har sett kule skinnbukser noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_ana_*

Jeg elsker skinnbukser!

Men håper det ikke blir for in, for foreløpig er det fremdeles litt statement-plagg med WOWeffekt :) Og jeg synes det er litt forbeholdt de som er "tøffe og rocka" (uff for en teit beskrivelse, men du forstår vel hva jeg mener), man skal se litt farlig ut i det.

Jeg har et par jeg kjøpte i USA, men jeg hører rykter om at de skal ha fine både på Zara, Only og Bikbok.

Jeg synes de er fine til hvite skjorter med rysjer eller bare enkle bomullstopper i sort, hvit eller grå hvis du vil se hverdagslig ut. Men selv har jeg kombinert dem både med pelsvest, band-tees og mer gotisk inspirerte topper med blonder. Du kommer til å skille deg ut uansett, så hvorfor ikke ta den helt ut.

Jeg blir forøvrig spurt om jeg er modell omtrent hver gang jeg går ut i skinnbukser, så jeg begynner å bli veldig glad i dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes skinnbukser er drittøft i riktig setting! Har faktisk 5 forskjellige. 3 som er veldig smale helt ned til anklene. En av dem med glidelås helt nede (Miss Sixty J-Lot). Så har jeg 2 som har sleng. Bruker dem sammen med støvletter, boots, high heels og til og med sorte Nike Shox NZ.:-) Får veldig god respons på disse buksene både hjemme og ute! :-) Kan jo brukes i veldig mange forskjellige kombinasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par tights i sånn fake plast-skinn-latex stoff. Klarer ikke helt å beskrive hva det ser ut som, haha. Syns det er ganske kult hvis man kombinerer det riktig, men jeg har bare brukt mine to ganger. Føler at det blir litt for vågalt for meg. Heheh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...