Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #5561 Del Skrevet 11. mai 2005 Heldiggris! Jeg vil også ha hytte!! Men da var det jo ekstra gøy når vi ble invitert med Håper du føler deg bedre snart!! Hva med litt rolig trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #5562 Del Skrevet 11. mai 2005 Hanne: takk! :D Helt riktig det. DArk Angel: men det klarer jeg ikke! Jeg trener på treningssenter, og oppvarmingen består av 35min på moonwalk/powerwalk. JEg klarer ikke å gå kortere tid eller roligere, for det... Det funker ikke! Hehe, jeg er litt perfeksjonist skjønner du, og klarer ikke å gjøre ting dårlig, samme om det er en grunn til det eller ikke. Jada jada, vet jeg er rar Nå skal jeg snart lese litt til gymprøve i morra, så får jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #5563 Del Skrevet 11. mai 2005 Hmmm.. Hva med en skikkelig massasje av nestenkjæresten da? Eller er det noe på gang, har ikke helt forstått? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #5564 Del Skrevet 11. mai 2005 Hmmm.. Hva med en skikkelig massasje av nestenkjæresten da? Eller er det noe på gang' date= har ikke helt forstått? ... Jepp, vi er vel egentlig snart sammen nå, holdt på noen måneder og er sammen flere ganger i uka. Skal overtale han til massasje, det var en god idé vært og trent, er sliten nå. Tror ikke jeg er 100% i form egentlig. Må snart dra.. Skal være på universitetet kvart på seks :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. mai 2005 #5565 Del Skrevet 11. mai 2005 du fjolsiedolsie, du skal være her 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2005 #5566 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå er jeg i gang igjen! Med økonomien, altså. Så, blir du med på kino en dag om ikke så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. mai 2005 #5567 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvordan gikk det i dag? Regner med at det gikk bra, jeg. Det er dårlige tider for pollenallergikere, nå, så det er vel ikke rart du er slapp. Det blir godt med mange fridager, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 12. mai 2005 #5568 Del Skrevet 12. mai 2005 Hello!! Endelig litt tid til å stikke innom dagbøker. Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. mai 2005 #5569 Del Skrevet 12. mai 2005 :blomst_opp: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #5570 Del Skrevet 12. mai 2005 Sur!!!!! Slemme, nde, fryktelige, stygge, grusomme norsklærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #5571 Del Skrevet 12. mai 2005 Sur!!!!! Slemme, nde, fryktelige, stygge, grusomme norsklærer Nei, kva har skjedd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #5572 Del Skrevet 12. mai 2005 Hva er det med norsk læræ`rn? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #5573 Del Skrevet 12. mai 2005 Han ga med 3-4 på norsktentamen :-( Jeg hadde 6 på ungdomsskolen! Ble så irritert, argumentene hans var utrolig dårlige. Skal sette meg ned og se ordentlig gjennom det, kanskje jeg klager. Bustis: jeg har veldig lyst, og skulle veldig gjerne, men bestemor kommer på besøk fra Lillehammer i pinsen, så må være hjemme :-? Grønska: gjerne! :D Bettie: det gikk bra, ja *M*: så koselig å se deg her igjen! Charmina: klem2: Veslo og Alwa: bare perfeksjonisten i meg som ble litt vel irritert. Nå har jeg FRI!!!!! :D :D :D :hoppe: utrolig deilig. HAr vært på skolen frem til kvart på fire, deretter jobb. Etter jobben var nestenkjæresten her. hinta om at jeg var veldig glad i å bli strøket på ryggen, så ble kost med leeeeenge. Fornøyd der. Nå har jeg nettopp gått en tur med Emma, sitter her og koser meg med en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #5574 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er ikke verdens undergang vennen min :trøste: Men se gjennom den og klag om du synes han har vært urimelig. Heller det enn å ikke gjøre det og irritere seg over det i etterkant. Godt å høre at resten av Fisken har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. mai 2005 #5575 Del Skrevet 13. mai 2005 Skjønner at du er irritert over resultatet på norsktentamen. Hadde blitt skuffet selv, spesielt hvis jeg fikk 6 på ungdomsskolen (nå klarte jeg aldri det da men skjønner hvordan du har det ). Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. mai 2005 #5576 Del Skrevet 13. mai 2005 Er du ikke fornøyd kan du be om at en annen lærer ser på oppgaven din. Du har anledning til det, vet du. Deilig å ha fri, ikke sant. du har hatt noen tøffe dager en stund nå. Kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mai 2005 #5577 Del Skrevet 14. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. mai 2005 #5578 Del Skrevet 14. mai 2005 Er "bare" tentamen. Innen du skal ha eksamen, så går det nok bedre! Husker min norskeksamen, jeg fikk bedre karakter i nynorsk enn i bokmål! Merkelig... Ha en riktig fin lørdag, og kos deg skikkelig nå som du har skolefri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. mai 2005 #5579 Del Skrevet 14. mai 2005 GOD PINSE OG GOD 17 MAI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. mai 2005 #5580 Del Skrevet 15. mai 2005 Håper du har hatt en fin pinsehelg så langt. Fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå