Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adessón

Takk for besøket i dagboken min , Fisk :)

Jeg likte ideen til bluebird, derfor får du en tirsdagsblomst av meg. Den er lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :D

blir så glad når jeg får sa mange hilsner.

Akkurat nå er Fisk veldig sliten og stresset, har så ekstremt mye å gjøre. I dag dro jeg rett fra skolen til trening, og var hjemme litt over åtte. Da var det klart for middag etter en dusj, så er det lekser, lekser og atter lekser. HAr så vidt tid til å være her inne :wink:

Også har jeg selvfølgelig blitt helt sikker på at jeg har kyssesyken.. :-?

En lærer spurte om jeg kanskje hadde det, ettersom jeg har vært så mye dårlig. Å, hater henne for det :evil: Nå er jeg sikker på at jeg har det, er jo slapp hele tiden.

Tok heldigvis blodprøver i går av en annen grunn, så det kommer vel frem der hvis jeg virkelig har fått kyssesyken.

Men føler det liksom på meg.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld. Her kommer jeg med en stoooor tallerken grøt til Fiskevennen min. Vel bekomme. :D

God natt og drøm søtt. :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Nami!!!! :hjerte:

:ler:

Det er helg. Herlig! Skal slappe av supermasse. Bare en trening til som jeg vet kommer til å bli hard, så er det helg.

Gleder meg til i morgen, da jeg skal jeg møte en venninne fra Kristiansand som jeg faktisk møtte her.. 8) Hun har ikke vært her så mye egentlig, men vi har sendt noen mailer, snakket masse på msn, masse sms osv osv. Kjenner hverandre egentlig tvers igjennom, men har jo aldri møttes før. Uff, det blir nok litt rart i førsten, men gleder meg masse! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Fisk,

Hvis du tror du har kyssesyken, synes jeg du skal ta det opp med en lege.. Om de ikke krysset spesifikt av på blodprøveskjemaet for 'immunologi-prøver'- blir det nok ikke testet om du har kyssesyken. Så om du har hanglet en stund og hangler fortsatt burde du få sjekket det opp, hvertfall du som trener så mye. Skulle det være kyssesyken og milten/leveren din er forstørret pga dette kan det være direkte farlig å trene.. Men kjære deg - det er jo ikke sikkert det er kyssesyken. Du kan være at immunforsvaret ditt bare er nedsatt pga mye trening og kanskje lite mat? Uansett håper jeg du føler deg bedre snart!

Å det er spennende å møte mennesker en aldri har møtt i virkeligheten før, men som en har snakket mye med på andre måter! Lykke til! Det blir nok litt rart i begynnelsen, men så glir sikkert samtalen kjempefint! kos deg!

Og ha en superflott helg!

klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk :D

Lykke til imorgen, det går nok bra :D Jeg møtte en vennine av meg for første gang nå i november, det var veldig rart først, men det gikk da bra :P

En liten :blomst: til deg :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Ja lilja, skal ta meg en tur til legen nå. Er så lei av å ha vondt i hodet KONSTANT! Har egentlig hatt det siden jul. Og er så mye slapp.. :-?

Så tar meg nok en legevisit til uken igjen.

Møtet med hun fra Kristiansand gikk rett og slett strålende! Fant tonen med en gang, satt og snakket i flere timer :briller:

Selv om vi jo "kjenner" hverandre fra før av, var det ikke sikkert at kjemien passet når man møttes på ordentlig, men alt funket helt strålende.

Jenta er helt nydelig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy. Det ER mange supre jenter her inne. :D Er så fint å lese når du har hatt en hyggelig kveld, for det unner jeg deg virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Middievennen!

Du er jo nydelig og da.

Dagen i dag har vært koselig, møtt en venninne i byen og vært på café.

Resten av kvelden kommer nok til å gå med til skolearbeid, har en stor oppgave som skal være ferdig til fredag.

I går så jeg på film med noen venner på kvelden, ganske koselig, bortsett fra at filmen var en av de dårligste jeg har sett på lenge :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi*

Tror den ble borte - akkurat DER!

Får se hvor lenge den holder seg borte, den er ikke så veldig lett å skremme bort desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker..

Men den er tydeligvis der i like stor grad ennå.

På trening i dag hadde jeg nesten ikke energi til noe, var helt slapp i kroppen. Bena mine var som gelé.

Hater den følelsen! Jeg ville gjerne trene hardt og ordentlig, første konkurranse nærmer seg med stormskritt, men kroppen ville rett og slett ikke lystre. *slemme fiskekroppen*

Hadde heldigvis ikke samme følelse i går, i går hadde jeg ikke så veldig vondt i hodet heller, men det virker nesten som om jeg istede fikk det dobbelt opp i dag.

Er redd for at jeg begynner å bli imun mot smertestillende.

Selvfølgelig har jeg ikke fått summet meg til å oppsøke lege ennå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ysj, føler meg litt uggen i kroppen i dag.

Da jeg skulle på trening i går, og stod og ventet på toget, var selvfølgelig toget mitt innstilt. Stod og ventet på stasjonen, som det ikke er noe sted å stå inne på, i 20 min. Det verste av alt er at stasjonen ligger nede i en dump, masse biler kjører rundt, så det blåser noe helt forferdelig surt. Hadde ikke følelser i bena.. :-?

Kan ikke huske å ha frosset så mye på lenge.

Da toget endelig kom, var det selvfølgelig helt stappa. Var på vei inn i toget da en dame skrek: -Pass deg! DEt var en som skulle ut, men det var det helt umulig å se, ettersom det var så utrolig fullt. JEg svarte så hyggelig jeg kunne: Unnskyld, det var ikke meningen, jeg så ikke at noen skulle ut. -La meg komme ut før du går på da! Skriker hun tilbake og dytter meg unna. Må si jeg ble rimlig irritert, hun trenger da virkelig ikke dytte meg!

Jaja, hun hadde sikkert en dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fiskevennen,

Hvordan har du det om dagen da? Leit at du måtte komme ut for slikt et hissig kvinnemenneske..

Håper du har det bra!

Varme klemmer fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middie: Legetime bestilt nå 8)

Lilja: Det kvinnemennske hadde det nok verre med seg selv enn det jeg hadde med henne :kul:

I dag har jeg det så bra, for i dag er det fredag! :briller:

Fredager er vakre.. :sjarmor:

I morgen skal jeg på jakt etter ballkjole i byen, begynner å haste litt nå, ballett er 6.februar. Har ikke sjangs til å lete noe neste helg, da er det første nasjonale konkurranse, det tar jo hele helgen. Og midt i ukener det jo trening.. Så lørdag MÅ jeg finne kjole.

Det er ingenting jeg gleder emg mer til akkurat nå enn til sommerferien! Tro det eller ei, men Fisk slutter med RS. Jeg er så sinnsvakt lei! Orker ikke tvinge meg selv på trening hver dag lenger. Det blir feil å tenke at mennesker som er på vei hjem på ettermiddagen (mens jeg er på vei til trening) er frie mennesker..

Men Fisk skal trene like mye for det. Sport og mosjon, her kommer jeg!

Det blir bare enklere når ejg kan trene når jeg vil, det er enklere å ha treningsglede når jeg ikke MÅ.

På onsdag var jeg å så Hulemannen med Sven Nordin. Utrolig morsomt! Også fikk jeg komme backstage etterpå og greier :sjarmor: Hjelper med kontakter vøtt. noen venner av familien kjenner han veldig godt, og mamma satt ved siden av han på fest for litt siden.

Jau jau. Ingrid Aleksandra! Ikke verst :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisken skal ha en kjempefin helg, og skal finne en alldeles nydelig kjole. Nemmelig :D

:klem2: fra hyttefareren Eplegrønn (det var det der med trening ja... hmmm.. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...