Eplegrønn Skrevet 5. januar 2004 #341 Del Skrevet 5. januar 2004 Ønsker Fisken en fin mandag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 5. januar 2004 *fornøyd Fisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 7. januar 2004 #343 Del Skrevet 7. januar 2004 *nysgjerrig fugl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 7. januar 2004 Fisk er nå i et hm.. ok humør. Hvorfor hun var glad på mandag.. Tja, si det :o I går og i dag har jeg måkt MASSER av snø. Uff :-? Mamma er syk, ligger på sofaen med influensa, så jeg har en del jobb å gjøre.. Hehe. Vasket hele kjøkkenet både i går og i dag, måket i går og i dag, og har laget middag de siste dagene. DEt er faktisk helt herlig ryddig hjemme hos oss nå Mamma skulle lært av meg, det skulle hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 7. januar 2004 Og gjet hvem som høstet juletre og hus for juledilldall i sta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 7. januar 2004 #346 Del Skrevet 7. januar 2004 :o Flink Fisk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. januar 2004 #347 Del Skrevet 7. januar 2004 Jøss, så flink du er. *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 7. januar 2004 #348 Del Skrevet 7. januar 2004 Utrolig flink du er :D Tusen takk for god hilsen i boka mi.. Du er god du.. Nå håper jeg du får en fin kveld videre vennen! Finn på noe koselig og hygg deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar 2004 #349 Del Skrevet 8. januar 2004 I går og i dag har jeg måkt MASSER av snø. Uff :-? Mamma er syk, ligger på sofaen med influensa, så jeg har en del jobb å gjøre.. Hehe. Vasket hele kjøkkenet både i går og i dag, måket i går og i dag, og har laget middag de siste dagene. DEt er faktisk helt herlig ryddig hjemme hos oss nå Når vil du komme hjem til meg? Synes du var flink, jeg! Kanskje jeg skal rydde vekk jula jeg, og? Liker det ikke, men det må jo gjøres. Takk for sparket i r**a! En hurra-for-snart-er-det-helg klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 8. januar 2004 Takker og bukker folkens :D Og du MariannE, bare inviter meg på.. hm.. noe godt, la meg se. Kanskje lasagne, eller risngrynsgrøt, det liker jeg hehe Inviter meg på noe godt, så vips! har du en måkende fisk utenfor døren din :blunke: GJett hvem som har blitt syk.. :-? Imunforsvar som en padde! (ikke det at jeg vet videre mye om paddens imunforsvar.. Hm, men kanskje mitt har gått dvale eller noe? *tenke*) Utrolig kjedelig.. SLapp, vondt i hodet, tommelumsk i hele kroppen. Slemme mamma som smitter meg :evil: Jaja, sånn er det. Begynner da på en måte helgen en dag før nå da, selv om det blir liggende i sengen. HAr ikke tenkt ¨bli liggende her, og nei da. Jeg har ikke tid til å bli syk. Skal ha fest på lørdag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 8. januar 2004 #351 Del Skrevet 8. januar 2004 Sender deg masse *bli-frisk-vibber*.. Håper det bare er en god natts søvn som skal til og at du våker frisk og opplagt i morgen, og klar for fest på lørdag.. Plei vel om deg selv! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #352 Del Skrevet 9. januar 2004 Tusen hjertlig.. DEt er ganske rart, jeg våkner om morgenen og føler meg dårlig, blir litt verre utover dagen, men om kvelden føler jeg meg nesten frisk!!?!! Merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. januar 2004 #353 Del Skrevet 10. januar 2004 God bedring, vennen. Fint at du tar vitaminer da. Burde egentlig fulgt mitt eget "råd" og tatt mer selv. *stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 11. januar 2004 Flink Fisk. HEhe, neida, jeg har egentlig ikke noe valg. Hadde en kropp som var helt nedbrutt og litt overtrent for en stund siden, vitaminene er ganske nødvendige. Merkelig at jeg blir så mye syk da egentlig.. Hm.. Jaja, det får så være, Fisk Frisk i dag Men Fisken kjeder seg Vil finne på noe, vil ut av huset! Men ingen å gå på cafè med, alle er opptatt.. *snufs* Jaja, finner nok på noe. I kveld skal jeg til en venn av meg å se på film, det blir koselig. Festen i går gikk greit, den ble sånn helt passe. Ingentlig ble ødelagt, og nesten ingenting å rydde etterpå. Men panteflasker ble det mer enn nok av. Hehe, en positiv ting ved fest :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 11. januar 2004 #355 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Fisk Så koselig dagbok du har, har vært her og snik lest litt (håper det ikke gjør noen ting ) Så bra at du er frisk som en fisk igjen :D Det er ikke noe gøy å være syk. Tror jeg må bli flinkere til å ta vitaminer.. :blunke: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #356 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei, hei, du nye KG-bruker :D Så koselig at du stakk innom. Bare les så masse du vil i dagboken min, men jeg kan ikke garantere at du blir litt lei av all sytingen min Hehe. Ønsker deg massevis av velkommen her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 11. januar 2004 #357 Del Skrevet 11. januar 2004 Bra du er fisk Frisk :blunke: Ha en god søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 11. januar 2004 #358 Del Skrevet 11. januar 2004 Fisk som er frisk vil vi ha! Flott helg du har hatt! - vil også på fest - Må kjenne godt etter om jeg ikke blir inspirert og får lyst til å hive ut jula jeg også.. Har nesten ingenting utenom juletreet, og det er sikkert det som er problemet. Hadde det vært mere hadde det gått meg litt mere på nervene, men det er jo tross alt 2 dager til 20. dag jul - blir sikkert i siste liten som vanlig. God film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 12. januar 2004 #359 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboken min, du er velkommen til å svømme rundt i den blå herligheten så mye du vil.. :smile: Hvordan går det med Fisken idag da? Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 12. januar 2004 #360 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei Fisken min! Så godt at du er frisk igjen! Det var gledelig å høre! Og at festen ikke tok 'feil' av!! Håper du har en fin uke så langt og at resten av uken blir superflott! Ta nå godt vare på degselv! (føler meg så sprek nå etter du har trent for meg! *bukker og takker*) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå