-Fisken- Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #281 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei :D Nå er det ikke lenge til jul,nei :D Juleferie planene dine hørtes koselige ut! Bøker, kinobesøk og familie, sånn vil jeg også ha det :D Har lagt igjen en til deg i "Dagens rose" tråden, som du fortjener fordi du er verdens beste dagbok-nabo :klem2: Klemmer fra Chriselia Å! *fisken prøver desperat å hoppe rundt av glede, men innser at det er noe vanskelig* Tusen takk, nå ble jeg glad! DAgen i dag har egentlig vært veldig fin. Har fått ryddet masse i klesskapet mitt, og treningen var veldig bra. (bortsett fra noen små humrvigninger hos den ene treneren, men det er sånt man overlever.) Snart er det slutt med skolen for dette halvåret.. Deilig med ferie, men så har jo ikke jeg vært så mye på skolen i det siste at det blir noen stor forskjell. Etter jul blir det andre boller ja"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #282 Del Skrevet 18. desember 2003 I dag er det.. Hm.. Onsdag? Æsj, har gått rundt med en følelse av at det er torsdag i hele dag :evil: *Slemme onsdagen* Men, men, har jo noe så fantastisk som JULEFERIE å se frem til, så holder nok ut :D I morgen skal jeg få kjøpt den siste julegaven :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. desember 2003 #283 Del Skrevet 18. desember 2003 God morgen. Når begynner din ferie da? Håper du får en fin dag. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #284 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei hei, min ferie begynner i morgen. Bare noen få timer, max 1 1/2 egentlig, og vips! Fisken har juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #285 Del Skrevet 19. desember 2003 Også hadde vi juleferie. Ikke å fornekte. Siste dagen på den skolen jeg nå har gått på.. Skal bytte etter jul. Ble en tårevåt og trist dag. Læreren gråt, mange av de i klassen gråt. Huff.. DEt var jo utrolig trist, er kjempeglad i dem alle, men tror nok jeg vil ha veldig godt av å bytte skole og miljø. Får bare håpe på det beste. Nå skal jeg ikke tenke på det, for nå er det jul !!!!! God jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #286 Del Skrevet 19. desember 2003 Hoho, må fortelle om en ting som skjedde i går. Var på juleavslutning på RS'n. Alle de minste var også med, sammen med deres foreldre. DEt hele foregikk på et lokale inne i et kjøpesenter. Så hendte det at jeg måtte på do. Jeg gikk ut bak i lokalet, på en måte en "sidegate" av senteret. Gjorde meg ferdig, gikk gjennom gangen og skulle til å åpne døren. Nope, det var ikke mulig. Den kunne bare lukkes opp fra utsiden. Superkult. Ingen hørte meg heller, de skravlet, lo og spilte høy musikk. I litt over en halvtime satt jeg der. Satt og sang og plystret for emg selv, stod faktisk på hendene inntill veggen et øyeblikk, ja hva skal man ta seg til i en liten gang man ikke kommer ut av. Heldigvis hørte de meg tilslutt. Venninnene mine og mamma hadde gått rundt og lett etter meg, mamma var lettere hysterisk. Du visste jeg hadde gått på do, men ikke at jeg gikk i den gangen, så de hadde stått utenfor en annen do og ropt etter meg. Mammma trodde jeg lå besvimt på en do eller noe.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. desember 2003 #287 Del Skrevet 19. desember 2003 Ojda Fisken...må ta med mobilen vet du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #288 Del Skrevet 21. desember 2003 Hadde nok vært en idé det ja Å, det er så utrolig deilig med juleferie! Får tid til å gjøre det jeg vil, må ikke tenke på skolen hele tiden. Nettopp begynt på en herlig bok! "Garps bok" av John Irving. DEt er sånn superliten skrift, og boken er påå 500 sider, men den er nesten umulig å legge fra seg. Herlig, det er så deilig med sånne bøker. Passer jo bra i ferien og :D I går hadde vi gjster. KJempekoselig. Hadde nydelig mat! Rett før de kom hadde jeg bakt hveteboller med vaniljekrem i. Ble ikke så værst. Gjestene spiste opp de brente mandlene mine, så jeg lagde flere mens de var der, det er jo så enkelt og greit og går så fort. Helt nylagde brente mandler - det var ganske nam ja. Var ellers på Bryn Senteret i går. For å si det sånn, jeg var ikke den eneste. Jeg er så glad for at jeg er fedig med alle julegaver! Følte bare at jeg måtte få meg en tur ut i går. OGså er jo Ultra en så fin butikk å handle på. I dag skal jeg til byen med en venninne. DEt er i alle fall det som er planen, rusle på Karl Johan. Vel, får se, orker ikke hvis det er like bikkjekaldt som i går. Fysj! Men det er virkelig koselig å gå å se på folket, se alle som stresser rundt og vite at man selv er feridg med alle juleforbredelser. Og så sette seg på en café.. Ikke å fornekte nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 21. desember 2003 #289 Del Skrevet 21. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #290 Del Skrevet 21. desember 2003 Uff, litt trist å tenke på. Drar til pappa på tirsdag, og av en eller annen merkelig grunn, får jeg ikke lov til å bruke dataen der. Så da blir det ikke noe KG på meg ".dag drar jeg opp til bestemor på Lillehammer - ikke noe data der. Dvs, nesten en uke uten data! Huff :-? JEg har sikkert egentlig ikke noe vondt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 21. desember 2003 #291 Del Skrevet 21. desember 2003 Uff, litt trist å tenke på. Drar til pappa på tirsdag, og av en eller annen merkelig grunn, får jeg ikke lov til å bruke dataen der. Huff :-? :o Begrunner han ikke hvorfor du får låne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #292 Del Skrevet 21. desember 2003 :o Begrunner han ikke hvorfor du får låne den? Vel, det er vel heller min stemor som er problemet. Du skjønner, jeg ødelegger visst alt jeg tar i. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. desember 2003 #293 Del Skrevet 21. desember 2003 Herregud, er det mulig. ---> til stemor. God søndag, Fiskevennen. Kommer innom senere. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #294 Del Skrevet 21. desember 2003 Jepp :D Men vet jo tunnen til at hun oppfører seg direkte slemt og barnslig mot meg. Hun er sjalu.. Sjalu på meg i forhold til pappa. Psykologen jeg går, skjønte det med en gang jeg forklarte situasjoen +++, og pappa bekreftet det. Greit nok egentlig, nå vet jeg mer hvor jeg har henne. (etter å ha vært livredd henne i mange år.) Hm.. Hva skal jeg finne på tro???? Venninnen min kunne ikke komme før litt senere. Nå har jeg tatt meg et deilig varmt bad sammen med boken min, ryddet i et skap på kjøkkenet og ryddet på kjøkkenbenken. Hm.. Tenke tenke tenke.. Aha! Begynne å pynte til jul ' *løper end til det kaotiske kottet på hystersik leting etter julepynt blandt alle andre pappesker, verktøykasser, støvsugere, fyner og madrasser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #295 Del Skrevet 21. desember 2003 Oi, glemte en viktig detalj: jeg drikker te for øyeblikket Og hare nettopp spist vaniljeis (desverre en vond variant, hadde ikke den EKTE) og sitronsorbet. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 21. desember 2003 #296 Del Skrevet 21. desember 2003 Nam... te og vaniljeis. 8) Siden du leser John Irving så må jeg tipse deg om "Siderhusreglene" på nrk på tirsdag kl. 23.15- 01.15. Og så håper jeg du får en fin juleuke, selv uten data. Det går nok bra. Og takk for tipset fra Middis om å huske å alltid ta mobilen med på do. Huff, stakkars deg som var ute/innestengt. Bra det gikk bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #297 Del Skrevet 22. desember 2003 Takk for tips om filmen fuglen, den er helt fantastisk! Lenge siden jeg har sett den nå. IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Aner ikke hva jeg skal gjøre i dag. Treningen er avlyst :-? *snufs* Nei, får ta meg en tur til byen nå, rusle litt i det fine været. blir bare helt fdeprimert av å sitte inne :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. desember 2003 #298 Del Skrevet 22. desember 2003 Sviiiinkaldt ute jo!!! Var å gikk i Bogstadveien og jeg var ganske rask for det var så kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 22. desember 2003 #299 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei :D Har du hatt en fin dag? Jule-klem fra Chriselia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #300 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja fysj, -10 grader! *grrrrr* Var på Oslo city jeg da. Og Byporten. Og arkaden. Kjøpte meg en bukse og en genser, også litt løsvekt-te. Fant noe som het hvit te! Det var ikke så værst nei, en kopp fortæres i dette øyeblikk. Etterpå møtte jeg mamsen. Vi har tradisjon på å se en søt romantisl komedie hver jul - i dag så vi Love Actually. Herlig film! Etter filmen spiste vi ute; indisk restaurant. Maten var nydelig Kom hjem og tok meg et varmt bad, måtte få i meg varmen igjen. Jeg kom ut a badet til et ferdigpyntet juletre Nå er det JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå