-Fisken- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #321 Del Skrevet 1. januar 2004 tusen takk alle sammen, og et riktig godt nytt år til MEG, fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 1. januar 2004 #322 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei Godt nyttår til deg! Håper nyttårsfesten svarte til forventningene! Vel - jeg surrer oppe halve natten jeg med, og det er vel kanskje der noe av årsaken til at jeg sover så lenge om morgenen liggger. Det er bare det at jeg synes natten er slik en sjarmerende tid å være opp på... Merker allerede magemusklene begynner å komme, så keep up the good work!!! Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 1. januar 2004 #323 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt nyttår! Hadde du det fint i går? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #324 Del Skrevet 1. januar 2004 Dere er så nydelige, holder liv i dagboken min når jeg selv er for deppa til å skrive noe videre. Ja Chriselia, hadde det vidunderlig i går, deilig å være helt passe full. Var på to fester. Alle sammen, dere er vidunderlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. januar 2004 #325 Del Skrevet 1. januar 2004 Er du trist? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #326 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja, er vel det.. :-? Har nesten ikke orket å skrive her i det siste. Grunnen? Vel, mange forskjellige småting som samler seg opp, pluss en gutt. Typisk. Og alle problemene mine tilsammen - begynner å bli lei. Jeg er lit farlig for meg selv.. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 1. januar 2004 #327 Del Skrevet 1. januar 2004 fredslilja liker ikke at fisk er trist :klem2: Håper ting ordner seg for deg, og at gutteproblemene ordner seg! Og så må du være snill med degselv - det er bare en av deg i hele verden! Husk det! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. januar 2004 #328 Del Skrevet 1. januar 2004 Skjønner. Vanskelig å trøste når man er litt "knekt" selv, men jeg forstår i alle fall hvordan du har det. Ikke så greit når det blir sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 2. januar 2004 Takk begge to, dere er bare helt utrolige. Tusen takk:hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 2. januar 2004 #330 Del Skrevet 2. januar 2004 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 2. januar 2004 #331 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei Håper denne fredagen har behandlet deg bra og at du har funnet grunner til å smile! Det fortjener du! Husk at det er mørkest like før det lysner - så hold ut kjære du.. Om ting er vanskelig nå, så blir det bedre.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 3. januar 2004 Tusen hjertlig! Masse klemmer til deg... Blir nok en sen kveld dette her, klokken er allerede halv seks :o Skulle sovet for.. hm.. seks timer siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 4. januar 2004 #333 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei hei nattefugl. God Jul til deg litt sånn på etterskudd, og Godt Nytt år:) Takker for hyggelig hilsen i dagbok. Måtte det nye året bringe deg gleder og moro ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. januar 2004 #334 Del Skrevet 4. januar 2004 Søndagshilsen til deg fra pus og en sjokoladespisende fugl. Takk for tipset om grønt skjerf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. januar 2004 #335 Del Skrevet 4. januar 2004 Søndagsblomst til Fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. januar 2004 #336 Del Skrevet 4. januar 2004 ...og en liten fiskesang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 4. januar 2004 Takk, CeNedra 8) Bluie, du ser FANTASTISK ut med det skjerfet der Sangen var skikkelig artig, fikk meg til å le høyt der Og blomsten, den luktet veldig godt I dag så jeg ringenes herre. Var utrolig bra! Mun *puh* den varte lenge. Ble litt sulten og, kinoen begynte halv fire og før på dagen hadde jeg bare klart å få i meg en liten loffskive. *hater dumme forelskeleser som ikke er gjensidig* :evil: Klarte heldigvis litt middag. Glad det ikke er skole i morgen, men skal prøve å stå litt tidlig opp. Kjipt å sovne på skolen på tirsdag.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. januar 2004 #338 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå lo jeg godt. Har sunget masse sanger for sambo som ikke skjønte hvordan jeg huska teksten på alle. Også sukka han bare for jeg er vel egentlig ingen syngedame. Synger med den stemmen jeg har, jeg. Men du, Fisk. En liiiten loffskive? Pga en gutt? :fy: Fyameien..DET er han nok ikke verd. Uhm...er det han eller du som ikke er forelska forresten? Må ikke svare altså. Bare ta vare på Fiskevennen min du så er jeg fornøyd. Håper du får sove i natt. *nattaklem* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg som er forelsket.. Han liker meg sier han, men han "er ikke klar for et forhold". Typisk. Ja, sove for jeg nok SOveproblemene er faktisk nesten borte, yuhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. januar 2004 #340 Del Skrevet 5. januar 2004 Æsj, til den kommentaren da! Har jeg også hørt. Stakkars Fisk! *sende lykke og hell* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå