Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen :)

:dagensrose: til meg, jeg har skrevet 10000 innlegg! :)

Formen er ikke helt bra, feber vondt i magen/hodet, uggen i kroppen. Trøtt selv om jeg har sovet mye i natt. Tror jeg begynner å bli syk. HAr droppet jobb. Skal egentlig på revypremierefest til skolen min i kveld, får se om jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Skal du bli syk også nå da? :-( Men det var nå vel kanskje greit at det slo ut nå istedet for i påsken? (hvis man skal se positivt på det mener jeg :-) )

Ta godt vare på deg selv da Fisken. La kroppen få den hvilen den trenger, og et par paracet kan gjøre underverker på feberen :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Stakkars deg. :( God bedring! :)

Går du musikklinja? (Da er det 50%sjanse for å gjette riktig hvilken skole du går på da...? Ikke sikkert det er noen hemmelighet heller. Jeg har ikke gått der selv altså, men kan litt hørelære og alt det der.)

Håper du får sove godt og blir frisk fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Så leit at du er blitt syk vennen! Men må jo si meg enig med ~Alwa~ at det er jo bedre at det kommer nå, og ikke i påska :wink:

God bedring snuppelure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere er er jo så utrolig nydelige :)

Sant, mye bedre å være syk nå enn i påska. Jeg er ikke sånn veldig syk enda, men kjenner at jeg brygger på noe. Tror ejg skal prøve meg på skolen i morgen, og heller dra hjem.

Englefjes: det er ingen hemmelighet, går på Manglerud :) Men det er bare ut dette året, neste år blir det dans for min del.

Fått massasje av mamma i dag, både føtter, legger, hodebunn, nakke, skuldre og rygg. Utrolig deilig :)

Mamma synes det ser ut som om jeg har det mye bedre nå, at jeg har fått tilbake litt glød og glimt i øyet. (tenker ikke på det jeg kanskje brygger på, men psyken min generellt.)

Skal bli deilig med helg :) Ikke lenge til bursdagen min nå. Gleder meg faktisk, lenge siden jeg har gledet meg til bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei vennen.

Bra at du gleder deg til bursdagen din :) Ikke lenge igjen.

Jeg skulle ønske det var lenge igjen jeg,gruer meg i massevis :(

menmen, fra den dagen går det bare nedover :tunge1: hehe

gammelbustis snart!

ha en flott dag da kjære,fint å snakke med deg i går ja,spørs om det trengs i dag også

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustis: vi ringes i dag også da vettu :)

snart_samboer87: tusen takk :)

Formen er litt bedre nå, er bare veldig slapp og sliten. Sov lenge i dag, det gjorde godt.

Også sendte M og jeg en del meldinger i går kveld/natt. Fikk meg i bedre humør! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Også sendte M og jeg en del meldinger i går kveld/natt. Fikk meg i bedre humør! :)

Jupp, det er utrolig hva gutter kan gjøre med humøret gitt :roll:

Ønsker deg en kjempe fin helg Fisken og god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det er utrolig hva gutter kan gjøre med humøret gitt :roll:

Ønsker deg en kjempe fin helg Fisken og god bedring :klem:

Hihi, sant det :)

Har vært sammen med bestekompisen min noen timer nå, det var koselig. Nå blir det snart middag, og så skal jeg på kino. Skal se "Mot veggen". Aner ikke hva den handler om, var venninna mi som ville se den. Det kan jo bli spennende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har aldri hørt om den en gang. Få ref. da ;)

Husk smågodt og popcorn. Det er en obligatorisk greie på kino :P

Også kose sæi :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...