-Fisken- Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #4981 Skrevet 21. februar 2005 Legger igjen et stort' date=' varmt skjerf til kalde dager.[/quote'] Tusen takk Så koselig. Nå gjorde du meg glad, Bettie. HAr vondt i hodet.. :-? HAdde det i går kveld og. Men vet vel egentlig hvorfor da. Snakket litt med M på msn i sta, første gang vi gjør det. Var koselig. Jeg må bare manne meg opp til å spørre han om han vil møte meg en dag, mens han er hjemme. Jeg vet at han er altfor sjenert til det. I morgen kommer Bustis til Oslo, også skal hun sove hos meg! Gleder meg masse.
-Fisken- Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #4982 Skrevet 21. februar 2005 Fisken er litt lei seg.. :-( Hun sendte nettopp noen meldinger med M. Fisken skrev: med fare for å drite meg ut: håper vi kan møtes før du drar igjen. Da svarte han masse dritt om at han er mer sjenert enn jeg tror, at han ikke vil gjøre noe eksen min (de to var venner før) kunne reagere på og sånne ting. Jeg svarte som sant er at eksen kun vil at jeg skal ha det bra, at han hadde syntes det var koselig om det ble noe mellom M og meg. Men likevel blir det feil, vanskelig å forklare, fikk jeg tilbake. Jeg godtar jo en avvisning, det ekke det.. Men hvorfor i helvete har han gitt meg falske forhåpninger nå i 3 uker? Senest natt til å går. Det gjør meg både sint og lei meg.. Han skrev også noe om at jeg fortsatt kunne bli med ut byen. Herregud, blir litt patetisk da. Jeg svarte som sant er, at det ville bli flaut og møte han, at jeg ikke trodde at noen bytur var noen god idé. DA la han ut om at det ikke var noe å være flau over, at jeg måtte bli med ut på byen, +++. Ysj :-? Hva er det han tenker med egentlig? Han må da skjønne at måten han har oppført seg på ovenfor meg, sårer? noen ganger lurer jeg virkelig på hvor empatien til folk har blitt av. Jeg kjenner kun tristhet og tomhet. vil gråte, men har ingen tårer.
-Fisken- Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #4983 Skrevet 22. februar 2005 Går litt bedre nå. Fått samlet tankene. Det M og jeg har hatt sammen, har bare vært over meldinger. Hvorfor jeg blir lei meg da.. Vel, har tenkt gjennom det. Jeg vil så gjerne ha noen, at det mer er det jeg sørger over. Ikke at jeg ikke fikk han. det var egentlig sånn med eksen og. Jeg var jo selvfølgelig veldig glad i han, det er jeg ennå. Men jeg merket godt at det jeg savnet mest, var å ha noen. Ikke nødvendigvis han. Men eksen er en nydelig person. Jeg har han, som en utrolig god venn. En venn jeg kan ligge i armene på. Det skal jeg snart igjen og. Vi er sammen sånn ca en gang i uka. Han trøsta meg masse i dag og. Godgutten. Blir nok også mye bedre når Bustis kommer på besøk. HAr en følelse av at hun kommer til å få meg til å le masse Føle at jeg har det bra. I morgen tidelig skal jeg ta en ny gravitest. Nå har puppene mine vær ømme/vonde, harde og føltes liksom tunge i 1 1/2 uke. DEt kan jo være de vokser, men føles liksom ikke sånn ut heller. Snakket med en venninne av meg som tok abort i jula. Puppene hennes hadde vært akkurat sånn som mine. Men hun sa også at da hun var gravid, hadde hun liksom følt at det var noe inni henne. Noe som vokste. JEg føler ikke noe sånt i det hele tatt. Vel, får ta en test til i morgen. Om den også er negativ, kan jeg jo ikke være gravid.
Gjest baby-E Skrevet 22. februar 2005 #4984 Skrevet 22. februar 2005 hei jenta mi! Ble først trist av å lese at du var trist, men når jeg leste videre, var du jo ikke trist alikevel Du og de graviditetstestene altså! Bruker du ikke prevansjon? :-? Kos deg masse med bustetrollet i dag da!! Og tenk litt på meg som ikke har ferie.... Du er duper vennen!
-Fisken- Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #4986 Skrevet 22. februar 2005 Baby-E: jo, går på p-piller, men var fortsatt usikker etter den forrige testen jeg tok, puppene mine er like vonde. Snart_samboer87: tusen takk Møtte M på senteret. Fortet meg forbi sånn at han ikke så meg..
*M* Skrevet 22. februar 2005 #4987 Skrevet 22. februar 2005 Huffda! Vi er kanskje litt i samme båt når det gjelder kjærligheten Om du ikke føler deg sikker på dette med graviditet så må du for all del bare kontakte en lege eller helsestasjon for ungdom. Ønsker deg en fortsatt fin dag
Fredslilja Skrevet 22. februar 2005 #4988 Skrevet 22. februar 2005 Ville bare ønske deg en riktig god uke! Kos deg med besøk! Stor klem fra lilja
Bettie Skrevet 22. februar 2005 #4989 Skrevet 22. februar 2005 Ømme pupper kan skyldes mange ting, så du bør kanskje sjekke det hvis du ikke er gravid. Oftest er det noe helt uskyldig, men det er greit å få en forklaring, ikke sant. Koselig at du får besøk. Håper dere får det moro sammen.
-Fisken- Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #4991 Skrevet 23. februar 2005 *M*: :klem2: Fredslilja: takk Bettie: sant det. Får bestille en time. Anea: Huff, ble litt full i går, jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #4992 Skrevet 23. februar 2005 Hvordan går det med deg?, sånn sett bort fra en fyllesyke tydeligvis
-Fisken- Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #4993 Skrevet 23. februar 2005 DEt går veldig bra egentlig Har vært kjempekoselig å ha Bustis p åbesøk, hun er en helt fantastisk jente. SAvner henne allerede. Snart kommer en venninne til meg, hun skal overnatte. Snakka masse med eksen i dag. Han er så god! Han sa ting som at han var så glad for at han hadde meg, at jeg alltid var der for han, +++
Bettie Skrevet 23. februar 2005 #4994 Skrevet 23. februar 2005 Gode, nære venner er flott å ha. Så hyggelig at dere hadde det fint, du og bustetrollet. Ønsker deg en fortsatt god uke.
Gjest baby-E Skrevet 23. februar 2005 #4995 Skrevet 23. februar 2005 hei vennen! Så kost at dere hadde det fint! Hva gjorde dere for noe da? Hvordan er det med puppene, da? hmm...
-Fisken- Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #4996 Skrevet 23. februar 2005 Bettie: enig der Baby-E: de er like vonde.. :-( Må se å få komme meg til lege snart, de har jo vært vonde i 2 uker nå.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #4997 Skrevet 23. februar 2005 Veldig glad i deg snuppelupp :dagensrose: Gleder meg til å se deg igjen i morgen! Super bustis natta
-Fisken- Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #4998 Skrevet 23. februar 2005 Jaaaaa Savner deg jeg! Var helt herlig å ha deg her. Snart kommer jeg til trondheim og besøker deg
-Fisken- Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #4999 Skrevet 24. februar 2005 No tar æ kvelden.. Sov godt alle sammen! :klem2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå