Gjest kaem Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei Håper at noen av dere kan hjelpe meg. Vi skal gifte oss i sjømannskirien i Palma den 18.juli. Der har vi fått beskjed om å ha med en gave til kirkens lotteri. Her har jeg ett problem for jeg( og min kjære) har aldri vært i en sjømannskirke før. Hva er vanlig å gi? og hvor mye bør dette koste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Hva med et bilde av norsk natur. Trenger ikke bli dyrt hvis du kjøper et av de bildene på bohus, a- møbeler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaem Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Ingen flere som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Sjømannskirken ringer rundt om dagen og ber om en donasjon på kr. 200,- som skal være med på å pusse opp de forskjellige kirkene. Hva med å gi ett pengebeløp på ca. kr. 500,- ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Utålmodig jeg, så når det går treig klikker jeg flere ganger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 En Norge-kalender Selbuvotter Hjemmestrikka ragger (kanskje litt unødvendig i Spania, men de er kanskje hjemme på besøk av og til...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå