Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #21 Del Skrevet 13. desember 2008 Synes Scarlett var spesielt nydelig i filmen "Pike med perleøredobb". Der så hun nesten usminket ut. Det var en mye roligere rolle enn hun ellers har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 13. desember 2008 #22 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg synes også hun er veldig pen. Har inntrykk av at det er veldig "in" med veldig fyldige lepper nå, a'la Scarlet Johansen og Angelina Jolie. Tror ikke leppe-skjønnhetsidealet var sånn for ti år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #23 Del Skrevet 13. desember 2008 Scarlett er oppegående og smart. Hun synger også jazz: Hør bare her på Summertime: Moren er dansk arkitekt, faren amerikansk advokat. Selv er hun vakker, ung og talentfull. Nordmenn: ikke vær så misunnelige - lær dere å unne andre suksess og å dyrke fram andres talent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. desember 2008 #24 Del Skrevet 13. desember 2008 Mmmm, jeg likte veldig godt Lost in translation også. Dessuten er Bill Murray noe for seg selv (Broken flowers :rødme:). Ellers liker jeg henne veldig godt i de siste Woody Allen-filmene. Jeg gleder meg til å se Vicky Christina Barcelona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 13. desember 2008 #25 Del Skrevet 13. desember 2008 Ellers liker jeg henne veldig godt i de siste Woody Allen-filmene. Jeg gleder meg til å se Vicky Christina Barcelona. Det bør du! Den er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. desember 2008 #26 Del Skrevet 13. desember 2008 Det bør du! Den er fantastisk. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. desember 2008 #27 Del Skrevet 13. desember 2008 Hissigpropp? Leser du hissighet ut av det jeg skriver er det vel helst du som sliter med temperamentet Ja, Elastica kommer med opplagte ting, som sagt: stating the obvious (det betyr å konstatere åpenbarheter, på engelsk) Noe mer du skulle sette fingeren på uten helt å lykkes med det, hissige-Anna? Scarlett er pen ja, men har aldri sett henne uten sminke så tar mine forbehold med hvilke superlativer hun egentlig fortjener. Det jeg indirekte prøvde å si var at jeg ikke likte tonen i det første innlegget ditt. (Om du er samme gjest da) Og nå er det vel bare å slå fast at du i allefall er trofast mot din egenart i den andre innlegget ditt også. Men nå har du slått fast at du ikke er en hissigpropp, og at det altså ikke skyldes temperamentet. Da er du vel bare frekk og uforskammet da?!! Godt å ha det avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. desember 2008 #28 Del Skrevet 13. desember 2008 VCB er kjempefin. Scarlett gjør en glitrende jobb. Men jeg merka at jeg savna Woody Allen selv. Han var litt som en elefant i rommet. Så veldig tilstede gjennom at det var en typisk Woody Allen-film. Men så var han ikke der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 14. desember 2008 #29 Del Skrevet 14. desember 2008 Sitter og ser på fredspriskonserten og tenker på én ting: Hvordan er det mulig å være så pen? Hun er ikke bare vakker og pen, hun er også intelligent og talentfull. Hun synger jazz og studerer. Interessant jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #30 Del Skrevet 15. desember 2008 Hun er ikke bare vakker og pen, hun er også intelligent og talentfull. Hun synger jazz og studerer. Interessant jente. Tja, hun kunne spart seg for å gi ut den elendige plata med Tom Waits-covere for min del. Selv om hun kan treffe toner, så betyr det ikke at hun kan synge. Både utseende og sangstemmen hennes er fint, men uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #31 Del Skrevet 15. desember 2008 Hun var svært pen i Lost in Translation, men dessverre pleier hun å ha en grusom frisyre i "virkeligheten" som ødelegger skjønnheten hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2008 #32 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis det er sånn at du ligner på Kate Winslet og søsteren din ligner på Scarlett, må dere være fryktelig pene søstre... Mhm, vi er noen stunners! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #33 Del Skrevet 16. desember 2008 Det jeg indirekte prøvde å si var at jeg ikke likte tonen i det første innlegget dit. Da er du vel bare frekk og uforskammet da?!! Godt å ha det avklart. Liker ikke tonen min? Gamle-Anna? Enn hva med deg selv da, Anna? Går du frem som et godt eksempel hva angår høflighet? Slettes ikke. Du virker ikke så rent lite uoppdragen selv, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 17. desember 2008 #34 Del Skrevet 17. desember 2008 Sitter og ser på fredspriskonserten og tenker på én ting: Hvordan er det mulig å være så pen? Scarlett Johansen is overrated. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #35 Del Skrevet 17. desember 2008 Scarlett Johansen is overrated. Hun heter Scarlett JOHANSSON. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. desember 2008 #36 Del Skrevet 17. desember 2008 Med eller uten sminke? Går ikke ann å sminke kroppen da. Ansiktet er 10% av en person. Greia er at Scarlett har i tillegg til en pent ansikt en kropp 1 % av alle jenter har. Kom dere på trening jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 17. desember 2008 #37 Del Skrevet 17. desember 2008 Ansiktet er 10% av en person. Ikke enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 17. desember 2008 #38 Del Skrevet 17. desember 2008 Hun heter Scarlett JOHANSSON. Uffameg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 19. desember 2008 #39 Del Skrevet 19. desember 2008 Lurer på hvordan hun ser ut uten sminke og uten en Jan Thomas som har brukt fire timer på å style henne først Lett å se at hun er pen, men nøyaktig så pen som hun fremstår i media er hun jo strengt tatt ikke uten alle hjelpemidlene. Hun er fantastisk vakker synes jeg:) Utrooooolig pene trekk sett henne uten sminke og da er hun ikke akkurat stygg heller skulle gjerne sett ut som henne selv Så er hun også en veldig god skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #40 Del Skrevet 19. desember 2008 Hun er ikke bare vakker og pen, hun er også intelligent og talentfull. Hun synger jazz og studerer. Interessant jente. Visste ikke at man automatisk blir oppfattet som intelligent hvis man studerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå