Gå til innhold

Tråd for ME-syke.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koslig med en slik tråd, synes jeg. kommer noen spydige innom tråden, men det må man vel regne med da dette er et ganske åpent forum. jeg mener man behøver ikke registrere seg engang eller det er ikke noe lukket avdeling dette her.

men vi får bare tåle det, alle spydighetene. Vi er nå en pasientgruppe som ikke er bortskjemt akkurat. Vi har hatt mye motgang både hos NAV og i helse-Norge.

Jeg håper dette kan bedres snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor forstår ingen rundt en at selvom man har godt humør og omsorg for andre, lider man i stillhet inni seg med symptomer som kommer og går.

Er man av den typen som ikke sier ifra kan det jo nesten se ut som at selv de nærmeste glemmer at du er syk og forventer meer og mer servering og innsats ifra deg.

Til slutt kjenner du hvordan tåkesynet, hørselen, kvalmen og energitapet vokser i deg.

merkelige greier dette her.

Men det er akkurat som kroppen gir beskjed. Kjenn her nå overstyrer du kroppens signaler. Ta det med ro!!!

Og da burde man vel egentlig roe ned, men i stedet så hører man forskjellige stemmer i seg som sier. Kom igjen nå snuppa. Du klarer litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det er mulig jeg er helt dum, men jeg klarer ikke å oppfatte hva som menes med dette innlegget. Kan ikke noen prøve å forklare meg det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å prøve

akupunktør

homøopat

kvantemedisin

undersøke pHverdi med evt. kostholdsendringer i forhold til om du er for sur eller basisk

men hvis du føler at du slier med motivasjon, depresjon, fobier eller mangler selvtillit eller har dårlig selvdisiplin eller er viljesvak da kan kanskje LP være noe.

dette med hypnose høres kanskje mystisk ut for noen for moren din men LP er en helt enkel greie, ikke farlig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaringer med ME selv, men en venninne av meg "spiste" seg frisk med mirakelmineralet...

Kan det være verdt å forsøke for andre her i tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pHmiraklet mener du vel kanskje??

Dette mener jeg.

Skrivet under er hentet på nettet av min venninne. Jeg ser nettsted er nevnt nederst i dette skrivet og da antar jeg at jeg ikke bryter noen "copy-lov".

Hei alle sammen.

Her legger jeg ut mitt skriv om hva MMS er. Selv finner jeg dette mirakel mineralet svært fascinerende og interessant og samboeren min og jeg har bestilt en flaske med det for å prøve. Siden vi kom over MMS på nettet har jeg lest hele boka til Jim Humble og nå har jeg skrevet en forklaring og bruksanvisning på MMS, med bakgrunn av hans bok og det han skriver på sine nettsider.

Hele teksten ligger vedlagt i en mer oversiktlig word fil i denne tråden.

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Resten kan leses her. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for NYTTIG informasjon KLUMPEN, innlegg #12.

Jeg har/har hatt alle untatt to(TO!) av samtlige symptomer som står nevnt i de seks punktene.

Ennå har jeg ikke fått ME diagnose av norsk lege. Da jeg bodde i England fikk jeg det av GP(allmenlege), men flyttet hjem før utredning var komplett. Det ville altså ikke norske leger følge med på.

Ikke så rart, da det er forvirrende mye forskjellig jeg har og har hatt og jeg har flyttet så innmari mye at ingen lege har fulgt meg i mer enn 2 år.

Nå håper jeg å få samlet megselv til ett rike og få denne diagnosen. Jeg gråt jo da jeg skrev og leste gjennom punktene. Godt og vondt på samme gang å se "meg" på papiret.

Anywhoooo, jeghar ikke tenkt til å få diagnosen for å sette meg ned å la livet gå videre uten meg(hvis det var noen som tenkte det).

Ånei!

Jeg skal få

en forklaring,

en forståelse(både hos meg selv, nav og familie og venner),

innsikt

og dermed riktig behandling(jeg har jo vært kasteball delux),

få riktig kost,

kanskje få rom til å hvile litt(vært på jakt etter diagnose og forklaring i alle år) og så har jeg tenkt til å bli så frisk som jeg kan. :regn:

Yes!!

Godnatt alle mann, ønsker dere en koselig helg :goodbye:

Endret av skravlebassjente 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kan få lov til å være fri for LP.

Det er en egen LP tråd!

Skjønner dere ikke!!! Har selv gjort ME i to år, var på LP i oktober og jobber nå 50% og har et normalt aktivt og bra liv ved siden av.Samtlige av oss 9 som var på kurset har gjort stor fremgang. Dersom dere virkelig ønsker å bli friske burde dere prøve dette. Kan skjønne det hvis dere bruker kostnaden som argument for det er desverre svært dyrt, tok selv opp lån for å klare det og det er absolutt verdt hver krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere ikke!!! Har selv gjort ME i to år, var på LP i oktober og jobber nå 50% og har et normalt aktivt og bra liv ved siden av.Samtlige av oss 9 som var på kurset har gjort stor fremgang. Dersom dere virkelig ønsker å bli friske burde dere prøve dette. Kan skjønne det hvis dere bruker kostnaden som argument for det er desverre svært dyrt, tok selv opp lån for å klare det og det er absolutt verdt hver krone.

Du vet ikke om vi har vært på LP-kurs eller ikke. Vær så snill å bare respektere at noen trenger ei pause fra LP-mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere ikke!!! Har selv gjort ME i to år, var på LP i oktober og jobber nå 50% og har et normalt aktivt og bra liv ved siden av.Samtlige av oss 9 som var på kurset har gjort stor fremgang. Dersom dere virkelig ønsker å bli friske burde dere prøve dette. Kan skjønne det hvis dere bruker kostnaden som argument for det er desverre svært dyrt, tok selv opp lån for å klare det og det er absolutt verdt hver krone.

Kan du være så snill og respektere at vi ønsker oss et sted fri for LP?

Det er egen LP tråd her. Flytt deg over dit du med reklamen din. Spar oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...