Gå til innhold

Marinella's skriverier


Marinella

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gå i gang med en liten dagbok jeg også. Kommer nok til å inneholde en del skriverier om hverdagen min, selv om den ikke alltid er like spennnede. ;)

Litt om meg:

- Jente

- 22 år

- Bor på Vestlandet

- Student, men jobber en del utenom

- Kjæreste

- Er glad trening, reise, lese, se film/serier, matlaging osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med ferie! Var ferdig med siste eksamen sist lørdag, og jobbingen dras ikke i gang før neste uke. Passer meg perfekt. :) Syter litt med å jobbe i julen, men dagene blir korte, så jeg overlever nok.

Var ute å handlet litt med mor, tante og broren min tidligere i dag. Fikk velge ut julegave til meg selv, og valget falt på en klokke i fra Guess. Veldig fornøyd.

Nå skal jeg gå i gang med rydding av leiligheten, som har blitt drøyd ut i flere timer nå. Noen dager sliter jeg skikkelig med å komme i gang, både movitasjon og energi svikter. Men jeg bruker jo egentlig mer tid på å tenke hva jeg skal gjøre enn å faktisk gjøre det. Velkjent for de fleste, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å sovne før seint i natt/tidlig i morges, noe som resulterer i en helt forvridd døgnrytme. :sur: Første jobbdag i morgen, og jeg gleder meg faktisk litt til å komme tilbake til gamle rutiner. Er en sucker på rutiner. Kjedelig nok.

Lovte meg selv styrketrening i dag, men siden jeg har hele kvelden fullbooka, er nok det lite sannsynlig. Er jeg heldig får jeg gjerne mulighet sent i kveld, hvis formen tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i dag skal jeg se langt etter. Har vært på stand-up i kveld, og etterpå fristet det heller lite. I morgen derimot. :)

Nå har jeg fått i meg et par brødskiver, og skulle egentlig ønske jeg var trøtt. Kjæresten er ute på byen med noen venner, og jeg gidder ikke å vente, så en tidlig kveld hadde vært greit. Ser visst ut som om jeg har dobbelbokka på begge jobbene, eller rettere sagt, misforståelser på gang. Skikkelig irriterende, men jeg vet det ikke er min skyld. Opplegget går ut på å bekrefte at jeg faktisk skal jobbe, men siden de aldri har fått en endelig bekreftelse fra meg, har jeg alt på mitt rene. Kjipt likevel. Hater å skuffe på jobb.

Endret av Marinella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med kveldsjobbingen, og begynner kl. 10 i morgen, så jeg blir ikke gammel i kveld. Har vært trøtt i hele dag, så i morgen skal jeg i hvertfall ikke utsette meg for samme tortur.

Nettopp slengt i meg to brødskiver. Merkelig nok, klarer jeg ikke annen mat for tiden. Det går litt i melkeprodukter også, men jeg har verken energi til eller lyst på et større måltid. Nå er jeg av typen som foretrekker lett fordøyelig mat, og foretrekker heller tapas/koldtbord foran middag.

Nå skal jeg legge meg ned på senga med litt Grey's Anatomy. Bare elsker den serien.

Endret av Marinella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet begge VISA-kortene mine. Krise! Finner dem ingen plass, og jeg har såvidt beveget meg utfor. Måtte likevel ringe å sperre dem. Akk. Det betyr at jeg må reise til banken min i morgen som er 30 min. unna, bare for å ta ut kontanter. :sur:

Tror kanskje jeg brygger på noe. Er tett i nesa, og litt slapp. Renner i øynene også. Dårlig timing, men jeg får bare gjøre det beste utav det. Legge meg tidlig, sørge for å ikke fryse osv. Er fullpakka med jobbing framover.

Fikk forresten fri på julaften, dagens høydepunkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei hei

Hvordan er formen?

Har nettopp vært helt tett og pjuskete selv, det er så kjedelig, men endelig ser det ut til å være så og si over!

Har opplevd å rote bort Visakort selv, ringt og sperret - bare for å finne det igjen på et ganske åpenbart sted :gjeiper:

Så deilig med fri på julaften! Har det for (nesten) første gang selv, har alltid vært den som har jobbet når ingen andre vil. Deilig å slippe!

Eller så må jeg :skya: for å være først i dagboka di da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuni: Jeg har heldigvis ikke blitt syk. :) Blir faktisk aldri syk, men kjenner "brygge-følelsen" støtt og stadig. Tror jeg er immun mot forkjølelse og influensa, så jeg skal ikke klage.

I dag er jeg sykelig trøtt. Hjelper ikke på at jeg skal på julebord i kveld heller. Er på jobb nå, og ferdig kl. 17. Deretter haster det hjem for å ta en dusj, og finne ett antrekk for kvelden. Evig dilemma. Har et par forslag i hodet, men det spørs hvordan det ser ut i praksis.

Hadde det vært opp til meg, kunne jeg gjerne ha tilbringt kvelden hjemme. Ta en tidlig kveld, lage god mat, høre på musikk..... Men jeg kan ikke skuffe. Ikke i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet gikk over all forventning, og jeg klarte faktisk å holde ut hele kvelden. Fikk servert herlig andebryst med mengder tilbehør, men desserten hoppet jeg glatt over.

I dag føler jeg meg kraftig redusert, og senga frister aller helst. Begynner å kjenne på kroppen hvor mye jobbingen tar på, og det ser ikke ut til å roe seg med det første heller. Jeg er i tillegg sart fra før, så jeg bør være litt på vakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig kveld i går, og pinnekjøttet sviktet ikke. :) Tanten min er en mester på kakebaking, så det ble et par (for mye) kakestykker også. Ikke hverdagslig kost for meg akkurat, så det var vel unt.

Planen i dag var at kjæresten og jeg skulle reise hjem til foreldrene mine på middag, men jeg er altfor trøtt/slapp/you name it. Har vært altfor mange baller i lufta i det siste, og jeg trenger virkelig å komme litt ned på jorda igjen. Vi drar dit i morgen heller, og da står kalkun på menyen. Gleder meg til det.

Tenkte å se Notting Hill på TV2 senere. Mange år siden sist, men en absolutt feel-good-favoritt. Også skal jeg ned på kiosken for å hamstre inn litt snoperier. ;)

Endret av Marinella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene i etasjen under meg slår tydeligvis til med ribbe i dag, og med èn gang jeg kjente lukta, fristet det litt. Etter å tenkt meg om igjen er det egentlig bare lukta jeg liker, og ikke smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...