missfidget Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg er så glad i 2 Swatch klokker men kan slett ikke bestemmer. Begge to er veldig "meg"...Hva synes dere? http://www.makeupalley.com/account/pics/5/...5/0/50827-7.jpg eller: http://www.makeupalley.com/account/pics/5/...5/0/50827-6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Oi! Det var ikke mening at det skal være såååå stor..Unnskyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei, JEG likte best den første; den er renere i stilen. Men jeg er ikke spesielt "girlie" av meg, og liker det rene og enkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei! Jeg likte den røde best! Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg og liker den rene stil veldig mye. Klesstil er og litt slik...Men jeg blir litt tiltrukket av den "bohem" stil i den andre. Forresten var den andre litt billigere. Hvis jeg tenker meg nøye så er det engentlig den første som passer best til hverdags bruk. Det å ha en rød klokka på armene kan betyr at jeg føler litt press å matcher klær til det og...eller? Men det var jo så stilig med det lille snopbiter, ikke sant?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 20. juni 2003 #6 Del Skrevet 20. juni 2003 Joda,du har nok rett i det. Den røde kan kanskje bli litt "for mye" til hverdags! Klokken med snopbitene får man nesten lyst å spise opp... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 Ehm, det er ikke lov å legge bilder i innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 Den første, men uten reimen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 20. juni 2003 Ehm' date=' det er ikke lov å legge bilder i innlegg. [/quote'] oops! Unnskyld...er ny her...Nå har jeg rettet det! Takk for hintsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå